Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

sandalli 11.01.2010 20:11

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
Gönlüm58, HasreT, Karamell58, Goramaz, Kronik, Cley, Kolsuz_Kerim, Arif Coskun´a

[URL=http://img96.imageshack.us/i/einfachroterosenmitfleu.jpg/][IMG]http://img96.imageshack.us/img96/6695/einfachroterosenmitfleu.jpg[/IMG][/URL]

kolsuz_kerim 11.01.2010 20:17

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B][COLOR="Navy"]tşk ederim hasan abi karamel sizler zaten birer çiceksiniz[/COLOR][/B]

EyüphanAydın 11.01.2010 20:25

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B]Tüm çiceklerimi aramıza yeni katılan arkadaşlarımıza armağan ediyorum.[/B]

KARAMELLL58 11.01.2010 20:26

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=kolsuz_kerim;512384][B][COLOR="Navy"]tşk ederim hasan abi karamel sizler zaten birer çiceksiniz[/COLOR][/B][/QUOTE]

küstüm kerim küstümmmm

kolsuz_kerim 11.01.2010 20:49

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[URL=http://img191.imageshack.us/i/36xb9.gif/][IMG]http://img191.imageshack.us/img191/9535/36xb9.gif[/IMG][/URL][URL=http://g.imageshack.us/img191/36xb9.gif/1/][IMG]http://img191.imageshack.us/img191/36xb9.gif/1/w454.png[/IMG][/URL] [B][COLOR="Navy"]o kendini biliyor[/COLOR][/B]

KARAMELLL58 11.01.2010 20:56

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
KABUL EDİLMEDİİİİ

EyüphanAydın 11.01.2010 21:02

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B][img]http://img246.imageshack.us/img246/8133/abcdefrp8no5.gif[/img]

Sana gelsin;)[/B]

kolsuz_kerim 12.01.2010 21:53

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[URL=http://img13.imageshack.us/i/b386407hareketligif.gif/][IMG]http://img13.imageshack.us/img13/2416/b386407hareketligif.gif[/IMG][/URL][B][COLOR="Navy"] o kendini biliyor[/COLOR][/B]

KARAMELLL58 12.01.2010 22:02

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
teşekkür ederim kabul edelim bari yazıkk iki gündür okadar çiçek hediye ettin;)

kolsuz_kerim 12.01.2010 22:20

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B][COLOR="Navy"]hıhhh sana değildiki:)[/COLOR][/B]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 06:04.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.