Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Yıldızeli (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=138)
-   -   Sandal Köyü Hakkinda (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=17049)

58__77 22.02.2009 21:57

Cevap: Sandal Köyü Hakkinda
 
Hasan inan benimde ilkokulda 5. sınıf ögretmenindi ona çok şey borçluyum çok iyi bir Eğitmen Öyle bir insan'dan Eğtim Aldıgım için çok şanslıyım

sandal5877 22.02.2009 22:48

Cevap: -->: Sandal Köyü Hakkinda
 
[QUOTE=sandalli;256417]Sandal i sandalliya sormak lazim.[/QUOTE]

Hasan abi selamlar, valla yine söyle bi baktımda yine o bizim oraları hatırladım,
kimler nasıl nerelerde yaşamak zorunda kalıyor, amagüzel olanda hep köyümüzü hatılıyoruz tabiki katılım az olsada buda siteye girmemelerinden kaynaklanıyor zaten girenlerin coguda almanyadan tabiki girenler isim soyisimde yazarsa kolay tanımış oluruz, abi kimleri görüyorsun orda bilmiyorum ama tanıyalara selam..



Ahmet GÖK

Romanya'dan

58__77 23.02.2009 22:53

Cevap: Sandal Köyü Hakkinda
 
mrb
ahmet ben yalovadan şaban abin nasılsın

yaylaliCemil 25.02.2009 13:56

Cevap: Sandal Köyü Hakkinda
 
Merhaba bende eniştenizim. Köselerden Ali'nin damadı. Sandallılara selamlar

58__77 25.02.2009 22:13

Cevap: Sandal Köyü Hakkinda
 
mrb hangi ali kösenin damadısın ve nerlisin yazarsan belki tanırım selamlar

yaylaliCemil 26.02.2009 15:42

Cevap: Sandal Köyü Hakkinda
 
mrb ben navruz yaylasındanım. benim kayınpeder geçen yıl vefat etti. kayınvalidenin babasının ismi mehmet köse onlar köyde oturuyorlar belki oradan tanırsın

sandal5877 26.02.2009 20:38

Cevap: Sandal Köyü Hakkinda
 
[QUOTE=58__77;379660]mrb
ahmet ben yalovadan şaban abin nasılsın[/QUOTE]

Ben iyiyim Abi sagolasın sen nasılsın yalovaya selam romanyadan.

58_yıldızeli_58 26.02.2009 21:10

Cevap: Sandal Köyü Hakkinda
 
bende sandallıyım arkadaslar allah nasip ederse bu yıl çekip gidecem bı gormeye

58__77 26.02.2009 21:19

Cevap: Sandal Köyü Hakkinda
 
selam sadaldan kidensin babanın adı ne ben yalovadan şaban köse

sandal5877 26.02.2009 22:18

Cevap: Sandal Köyü Hakkinda
 
[QUOTE=58_yıldızeli_58;380902]bende sandallıyım arkadaslar allah nasip ederse bu yıl çekip gidecem bı gormeye[/QUOTE]

ALLAH yolunu açık etsin bizim köyden kimdensin ismin nedir.





Ahmet GÖK


WEZ Format +2. ?uan Saat: 07:27.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.