![]() |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=SivasLı_MeleK;289580]Burda Anlatım bozuklugu var :D
1.Geleneksel Olmaz Ya GEleneksel Yada 1. Olur :):)[/QUOTE] yaw ne fark eder :D ********************** |
--->: -->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=ZALIM_58;289623]ama maçın yıldızı vardı birde onuda kutlamak lazım kendi kalasine gol atan akifff:D:D[/QUOTE]
maçın yıldızı ben seçıldım (kendı kaleme gol attımya ondan:D) |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=SivasLı_MeleK;289637]Heycanlanmıstır belki:D............[/QUOTE]
tecrube canım :D 000000000**************************** |
--->: -->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=ZALIM_58;289651]heycandan :D:D bizim yapamadıgımızı yaptı baktı biz yeniliyoruz bir golde benden sizlere gelsin dedi:D:D[/QUOTE]
napıyım baktım sız atamıyosnuz ben atıyım dedım :D |
--->: -->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=ZALIM_58;289708]yandık desene koskoca 60 dakikada 3 resim alay konusu oluruz baksana :D:D:D:D[/QUOTE]
yar hayırr ben ta akşam 11 mıydı neydı konuyu açtım resımlerı bana versydınız ben 12 de koyardım siteeye:S |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=gürün_güzeli;289737]bizi kandıramazsınız bu resimlerle hani diğer üyeler yok adamınız eksikti maç olmadı dimiii:D[/QUOTE]
bu işte bi yanlışlık var dalaga mı gecıyonuz yaw sız! bunlar bızım resımler deil:mad::mad::mad::mad::mad::mad: |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=arikarinkuchi;289965][B]vayyy
anam bizim sitedekilerin hepside ayrı bi karizma haa :D [/B][/QUOTE] ya ne sandın olm :D hayır abdullah duman sen ne dıye başkalrının resımlerını eklıyon bızım konuyo sıl yaw şunları!!!!!!!! |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=haythuyt;289963]ISTE MAC ONCESI RESMIMIZ
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img291.imageshack.us/img291/7360/dscf5995mv3.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=291&i=dscf5995mv3.jpg][IMG]http://img291.imageshack.us/img291/7360/dscf5995mv3.7e20970fd1 SOLDAN SAGA AYAKTAKI UYELERMIZ: ALPEREN,58MEMO,AKIF EKER,ZALIM 58,HAYTHUYT,AYHAN ABI (YONETICI),ABDULLAH DUMAN,YAKAMOZZ OTURAN UYELER SOLDAN SAGA : YIGIDO FURKAN,GFB34,SERKAN,ARIKARIKUCHI,GOK_AHMET YATAN UYE :D SUBARO TUM ARKADASLARIMA SONSUZ TESEKKURLERIMI SUNUYORUM OZELLIKLEDE AYHAN ABI VE BERAT ABIMIZE MACIMIZI SEREFLENDIRDIGI ICINN[/QUOTE] [B]ARKADASLAR MACIMIZDA EKSIK YOKTU VE MAC YAPILDI KIMSEYI INANDIRMA GIBI BIR LUKSUMUZ YOK ISTER INANIN ISTER INANMAYIN ABDULLAH DUMAN GARDAS KENDI BASKA FOTOGRAFLARINI EKLEMIS ONLAR BIZE AIT DEIL BIZIM RESMIMIZ BUNDAN IBARET [/B] |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=haythuyt;290015][B]ARKADASLAR MACIMIZDA EKSIK YOKTU VE MAC YAPILDI KIMSEYI INANDIRMA GIBI BIR LUKSUMUZ YOK ISTER INANIN ISTER INANMAYIN
ABDULLAH DUMAN GARDAS KENDI BASKA FOTOGRAFLARINI EKLEMIS ONLAR BIZE AIT DEIL BIZIM RESMIMIZ BUNDAN IBARET [/B][/QUOTE] katılıyorum abı abdullah duman nıye başkasının fotolarını eklıyon gardaş dalga mı gecıyon bızle sıl yaw şunları !!!!!:mad: |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
ABDULLAH DUMAN EKLEDİĞİN RESİMLERİ SİLERMİSN GARDAŞIM!
ELIN RESIMLERINI NIYE BIZIM RESIM DIYE EKLIYON SE YAW:( |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
ABDULLAH DUMAN GARDAŞIM ŞU EKLEDİĞİN BAŞKALRININ RESIMLERINI SILEBIRLSM
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
içinizden iki tanenizin maşallahı var:D
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=gürün_güzeli;290035]içinizden iki tanenizin maşallahı var:D[/QUOTE]
iki tanemiz deil hepımızn maşşlahı var :D:D (kım o iki kişi:D)_? |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
HERKEZIN AYAGINA SAGLIK HERKEZ HARIKAYDI BU INKAR EDILEMEZ
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
konuyu ana sayfadan düşürmeyelım arkdaşlar!
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[B]lan akif herkese ne diye cevap veriyonki
forumu doldurdunuz bee geyikle :D[/B] |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=akifeker2;290050]iki tanemiz deil hepımızn maşşlahı var
:D:D (kım o iki kişi:D)_?[/QUOTE] boşwer onlar kendini biliyor:D |
-->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=akifeker2;290017]ABDULLAH DUMAN EKLEDİĞİN RESİMLERİ SİLERMİSN GARDAŞIM!
ELIN RESIMLERINI NIYE BIZIM RESIM DIYE EKLIYON SE YAW:([/QUOTE] 1.Sİ LAFINI BİL KONUŞ ELALEM DEDİĞİN YİNE BU SİTENİN ÜYELERİ 2.Sİ ALTINDAKİ YAZIYI OKU BİZİM RESİMMİ YAZIYO BAŞKA BİŞEYMİ HA OKUYAMIYOSAN Bİ GÖZ UZMANINA GİT:mad::mad::mad::mad: |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
ortamı germeyelim yine lütfen..............sevindirmeyelim başkalarını;)
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[B]sayın
gürün güzeline katılıyorum :D ortamı germeyelim[/B] |
-->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=arikarinkuchi;290246][B]sayın
gürün güzeline katılıyorum :D ortamı germeyelim[/B][/QUOTE] BENDE İSTEMİYORUM AMA SÖYLENEN SÖZ AĞIR YANİ ELİN ADAMLARI O ELİN ADAMLARI DEDİĞİ KİŞİLERDEN BAZILARI SİTE YÖNETİMİNDE |
-->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[B]Gençler tartışmanıza gerek yoktur... O resimler bizim kışın [url]www.sivasspor.com[/url] daki üyelerimizle gerçekleştirdiğimiz bir halısaha maçıydı... Şimdi o resimleri kaldıracağım buradan yalnız sizlerde bu konuda boş yazılar yazıp yer işgal etmeyin...
Tamam maçınız güzel olmuş hepinize teşekkür ediyoruz ancak her şey tadında güzel...[/B] |
-->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=FurkaN;290299][B]Gençler tartışmanıza gerek yoktur... O resimler bizim kışın [url]www.sivasspor.com[/url] daki üyelerimizle gerçekleştirdiğimiz bir halısaha maçıydı... Şimdi o resimleri kaldıracağım buradan yalnız sizlerde bu konuda boş yazılar yazıp yer işgal etmeyin...
Tamam maçınız güzel olmuş hepinize teşekkür ediyoruz ancak her şey tadında güzel...[/B][/QUOTE] OH BE KALDIR FURKAN ABİ YOKSA DELİ OLACAM SABAHTAN BELLİ ............. |
-->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=arikarinkuchi;290102][B]lan akif herkese ne diye cevap veriyonki
forumu doldurdunuz bee geyikle :D[/B][/QUOTE] [B][CENTER]Sitedeki yazılarına ve hitap şekline dikkat et!!!!!!!![/CENTER][/B] |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
COK BILE TARTISILDI YETER GAYRI HERKEZ ISINE BAKSIN...............
SADECE HALISAHA MACIYDI ODA OLDU BITTI SAMPIYON SIVASLILAR.NET TEBRIKLER SIVASLILAR.NET UYELERIII |
-->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=haythuyt;290325]COK BILE TARTISILDI YETER GAYRI HERKEZ ISINE BAKSIN...............
SADECE HALISAHA MACIYDI ODA OLDU BITTI SAMPIYON SIVASLILAR.NET TEBRIKLER SIVASLILAR.NET UYELERIII[/QUOTE] SAOL GARDAŞIM AGZINA SAGLIK KIAZANAN YİNE BİZ OLDUK HER ZAMANDA KAZANAN OLCAZ AMA SENENYE YAPILAN DAHADA GÜZEL OLCAK İNŞALLAH |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
İki takımıda tebrik ederim dostluk kazanmış
|
--->: -->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=FurkaN;290299][B]Gençler tartışmanıza gerek yoktur... O resimler bizim kışın [url]www.sivasspor.com[/url] daki üyelerimizle gerçekleştirdiğimiz bir halısaha maçıydı... Şimdi o resimleri kaldıracağım buradan yalnız sizlerde bu konuda boş yazılar yazıp yer işgal etmeyin...
Tamam maçınız güzel olmuş hepinize teşekkür ediyoruz ancak her şey tadında güzel...[/B][/QUOTE] tamamda abı nıye başkarlın resımlerını bızım konuyo koyyo ben onu anlamadım ondan sonra mıllete ınandırmak guc oluyo soylenen sozler sıze deil bıze! |
-->: --->: -->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=akifeker2;290425]tamamda abı nıye başkarlın resımlerını bızım konuyo koyyo ben onu anlamadım ondan sonra mıllete ınandırmak guc oluyo soylenen sozler sıze deil bıze![/QUOTE]
[B]Konuyu gereğinden fazla uzatma tamam ben o resimleri kaldırdım konudan....[/B] |
--->: -->: --->: -->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=FurkaN;290440][B]Konuyu gereğinden fazla uzatma tamam ben o resimleri kaldırdım konudan....[/B][/QUOTE]
tmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
neler olmuş burda böle:D................
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=gürün_güzeli;290480]neler olmuş burda böle:D................[/QUOTE]
bende anlamadım valla herkes kafasına gore bı hava! |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
çok güzel bi maçtı sonrada çektirdiğimiz fotoraflar harıkaydı gelenler arkadaşlara tşk eder slm yolluyorum.
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[B][COLOR="RoyalBlue"]Güzel Bir Çalışma Tebrıkler Saygılarla[/COLOR][/B]
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
arkadaslar benı unuttunuz yaw???? :D bir dahakı turnuvada kesinlikle olacağiım allah izin verirse......
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[B]mehmet abiyle bugün konuştuk 2. yapalım diye
mehmet abinin konu açmasını bekliyorum :) kafadan 11 adam geldi inş. 2 ciyide bu sıralar yapacaz[/B] |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
inşallah bakalım kısmetse 2 beklıyorum. tabi uygun gorulurse..
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=jacop162000;296768]inşallah bakalım kısmetse 2 beklıyorum. tabi uygun gorulurse..[/QUOTE]
[B]eğer ypacak olursak bu pazar olacağını sanmamda diğer pazara 24 ağustos yani tabi adam bulursak[/B] |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
bulun yawww. bak ben teee bursadan gelecemm. kardeşimde şansına sivasta askerliik yapacak acemi biriliğini. olmazssa o hafta yapın. hem ben kardesimi teslim edeyım. hemde sizlerle tanısırız macımızıda yaparız. olmaz mı?
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
bak soleyeyım ben sivası bilmem. sivaslıyım ama sivasa hiç gelemedim malesef. artık bizi gelip alırsınız :D
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 10:03. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.