Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=203)
-   -   1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=19425)

akifeker2 22.07.2008 19:43

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=SivasLı_MeleK;289580]Burda Anlatım bozuklugu var :D
1.Geleneksel Olmaz Ya GEleneksel Yada 1. Olur :):)[/QUOTE]




yaw ne fark eder :D
**********************

akifeker2 22.07.2008 19:45

--->: -->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=ZALIM_58;289623]ama maçın yıldızı vardı birde onuda kutlamak lazım kendi kalasine gol atan akifff:D:D[/QUOTE]

maçın yıldızı ben seçıldım
(kendı kaleme gol attımya ondan:D)

akifeker2 22.07.2008 19:45

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=SivasLı_MeleK;289637]Heycanlanmıstır belki:D............[/QUOTE]

tecrube canım :D

000000000****************************

akifeker2 22.07.2008 19:46

--->: -->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=ZALIM_58;289651]heycandan :D:D bizim yapamadıgımızı yaptı baktı biz yeniliyoruz bir golde benden sizlere gelsin dedi:D:D[/QUOTE]

napıyım baktım sız atamıyosnuz ben atıyım dedım :D

akifeker2 22.07.2008 19:48

--->: -->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=ZALIM_58;289708]yandık desene koskoca 60 dakikada 3 resim alay konusu oluruz baksana :D:D:D:D[/QUOTE]

yar hayırr ben ta akşam 11 mıydı neydı konuyu açtım resımlerı bana versydınız ben 12 de koyardım siteeye:S

akifeker2 22.07.2008 19:51

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=gürün_güzeli;289737]bizi kandıramazsınız bu resimlerle hani diğer üyeler yok adamınız eksikti maç olmadı dimiii:D[/QUOTE]

bu işte bi yanlışlık var dalaga mı gecıyonuz yaw sız!
bunlar bızım resımler deil:mad::mad::mad::mad::mad::mad:

akifeker2 22.07.2008 19:55

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=arikarinkuchi;289965][B]vayyy
anam bizim sitedekilerin hepside ayrı bi karizma haa :D [/B][/QUOTE]

ya ne sandın olm :D


hayır abdullah duman sen ne dıye başkalrının resımlerını eklıyon bızım konuyo sıl yaw şunları!!!!!!!!

haythuyt 22.07.2008 19:55

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=haythuyt;289963]ISTE MAC ONCESI RESMIMIZ
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img291.imageshack.us/img291/7360/dscf5995mv3.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=291&i=dscf5995mv3.jpg][IMG]http://img291.imageshack.us/img291/7360/dscf5995mv3.7e20970fd1

SOLDAN SAGA AYAKTAKI UYELERMIZ:
ALPEREN,58MEMO,AKIF EKER,ZALIM 58,HAYTHUYT,AYHAN ABI (YONETICI),ABDULLAH DUMAN,YAKAMOZZ
OTURAN UYELER SOLDAN SAGA :
YIGIDO FURKAN,GFB34,SERKAN,ARIKARIKUCHI,GOK_AHMET
YATAN UYE :D
SUBARO

TUM ARKADASLARIMA SONSUZ TESEKKURLERIMI SUNUYORUM
OZELLIKLEDE AYHAN ABI VE BERAT ABIMIZE MACIMIZI SEREFLENDIRDIGI ICINN[/QUOTE]





[B]ARKADASLAR MACIMIZDA EKSIK YOKTU VE MAC YAPILDI KIMSEYI INANDIRMA GIBI BIR LUKSUMUZ YOK ISTER INANIN ISTER INANMAYIN
ABDULLAH DUMAN GARDAS KENDI BASKA FOTOGRAFLARINI EKLEMIS
ONLAR BIZE AIT DEIL BIZIM RESMIMIZ BUNDAN IBARET
[/B]

akifeker2 22.07.2008 19:57

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=haythuyt;290015][B]ARKADASLAR MACIMIZDA EKSIK YOKTU VE MAC YAPILDI KIMSEYI INANDIRMA GIBI BIR LUKSUMUZ YOK ISTER INANIN ISTER INANMAYIN
ABDULLAH DUMAN GARDAS KENDI BASKA FOTOGRAFLARINI EKLEMIS
ONLAR BIZE AIT DEIL BIZIM RESMIMIZ BUNDAN IBARET
[/B][/QUOTE]

katılıyorum abı
abdullah duman nıye başkasının fotolarını eklıyon gardaş dalga mı gecıyon bızle sıl yaw şunları !!!!!:mad:

akifeker2 22.07.2008 19:58

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
ABDULLAH DUMAN EKLEDİĞİN RESİMLERİ SİLERMİSN GARDAŞIM!
ELIN RESIMLERINI NIYE BIZIM RESIM DIYE EKLIYON SE YAW:(

akifeker2 22.07.2008 20:05

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
ABDULLAH DUMAN GARDAŞIM ŞU EKLEDİĞİN BAŞKALRININ RESIMLERINI SILEBIRLSM

gürün_güzeli 22.07.2008 20:48

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
içinizden iki tanenizin maşallahı var:D

akifeker2 22.07.2008 21:47

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=gürün_güzeli;290035]içinizden iki tanenizin maşallahı var:D[/QUOTE]

iki tanemiz deil hepımızn maşşlahı var
:D:D



(kım o iki kişi:D)_?

haythuyt 22.07.2008 23:47

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
HERKEZIN AYAGINA SAGLIK HERKEZ HARIKAYDI BU INKAR EDILEMEZ

akifeker2 23.07.2008 07:29

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
konuyu ana sayfadan düşürmeyelım arkdaşlar!

arikarinkuchi 23.07.2008 10:32

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[B]lan akif herkese ne diye cevap veriyonki
forumu doldurdunuz bee
geyikle :D[/B]

gürün_güzeli 23.07.2008 10:52

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=akifeker2;290050]iki tanemiz deil hepımızn maşşlahı var
:D:D



(kım o iki kişi:D)_?[/QUOTE]

boşwer onlar kendini biliyor:D

ABDULLAH DUMAN 23.07.2008 12:13

-->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=akifeker2;290017]ABDULLAH DUMAN EKLEDİĞİN RESİMLERİ SİLERMİSN GARDAŞIM!
ELIN RESIMLERINI NIYE BIZIM RESIM DIYE EKLIYON SE YAW:([/QUOTE]

1.Sİ LAFINI BİL KONUŞ ELALEM DEDİĞİN YİNE BU SİTENİN ÜYELERİ
2.Sİ ALTINDAKİ YAZIYI OKU BİZİM RESİMMİ YAZIYO BAŞKA BİŞEYMİ HA OKUYAMIYOSAN Bİ GÖZ UZMANINA GİT:mad::mad::mad::mad:

gürün_güzeli 23.07.2008 12:26

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
ortamı germeyelim yine lütfen..............sevindirmeyelim başkalarını;)

arikarinkuchi 23.07.2008 16:57

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[B]sayın
gürün güzeline katılıyorum
:D
ortamı germeyelim[/B]

ABDULLAH DUMAN 23.07.2008 17:22

-->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=arikarinkuchi;290246][B]sayın
gürün güzeline katılıyorum
:D
ortamı germeyelim[/B][/QUOTE]

BENDE İSTEMİYORUM AMA SÖYLENEN SÖZ AĞIR YANİ ELİN ADAMLARI O ELİN ADAMLARI DEDİĞİ KİŞİLERDEN BAZILARI SİTE YÖNETİMİNDE

FurkaN 23.07.2008 17:45

-->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[B]Gençler tartışmanıza gerek yoktur... O resimler bizim kışın [url]www.sivasspor.com[/url] daki üyelerimizle gerçekleştirdiğimiz bir halısaha maçıydı... Şimdi o resimleri kaldıracağım buradan yalnız sizlerde bu konuda boş yazılar yazıp yer işgal etmeyin...

Tamam maçınız güzel olmuş hepinize teşekkür ediyoruz ancak her şey tadında güzel...[/B]

ABDULLAH DUMAN 23.07.2008 17:46

-->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=FurkaN;290299][B]Gençler tartışmanıza gerek yoktur... O resimler bizim kışın [url]www.sivasspor.com[/url] daki üyelerimizle gerçekleştirdiğimiz bir halısaha maçıydı... Şimdi o resimleri kaldıracağım buradan yalnız sizlerde bu konuda boş yazılar yazıp yer işgal etmeyin...

Tamam maçınız güzel olmuş hepinize teşekkür ediyoruz ancak her şey tadında güzel...[/B][/QUOTE]

OH BE KALDIR FURKAN ABİ YOKSA DELİ OLACAM SABAHTAN BELLİ .............

FurkaN 23.07.2008 17:49

-->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=arikarinkuchi;290102][B]lan akif herkese ne diye cevap veriyonki
forumu doldurdunuz bee
geyikle :D[/B][/QUOTE]

[B][CENTER]Sitedeki yazılarına ve hitap şekline dikkat et!!!!!!!![/CENTER][/B]

haythuyt 23.07.2008 18:29

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
COK BILE TARTISILDI YETER GAYRI HERKEZ ISINE BAKSIN...............
SADECE HALISAHA MACIYDI ODA OLDU BITTI
SAMPIYON SIVASLILAR.NET
TEBRIKLER SIVASLILAR.NET UYELERIII

ZALIM_58 23.07.2008 19:58

-->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=haythuyt;290325]COK BILE TARTISILDI YETER GAYRI HERKEZ ISINE BAKSIN...............
SADECE HALISAHA MACIYDI ODA OLDU BITTI
SAMPIYON SIVASLILAR.NET
TEBRIKLER SIVASLILAR.NET UYELERIII[/QUOTE]

SAOL GARDAŞIM AGZINA SAGLIK KIAZANAN YİNE BİZ OLDUK HER ZAMANDA KAZANAN OLCAZ AMA SENENYE YAPILAN DAHADA GÜZEL OLCAK İNŞALLAH

ÇALIŞIR 23.07.2008 21:13

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
İki takımıda tebrik ederim dostluk kazanmış

akifeker2 23.07.2008 22:03

--->: -->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=FurkaN;290299][B]Gençler tartışmanıza gerek yoktur... O resimler bizim kışın [url]www.sivasspor.com[/url] daki üyelerimizle gerçekleştirdiğimiz bir halısaha maçıydı... Şimdi o resimleri kaldıracağım buradan yalnız sizlerde bu konuda boş yazılar yazıp yer işgal etmeyin...

Tamam maçınız güzel olmuş hepinize teşekkür ediyoruz ancak her şey tadında güzel...[/B][/QUOTE]

tamamda abı nıye başkarlın resımlerını bızım konuyo koyyo ben onu anlamadım ondan sonra mıllete ınandırmak guc oluyo soylenen sozler sıze deil bıze!

FurkaN 23.07.2008 22:34

-->: --->: -->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=akifeker2;290425]tamamda abı nıye başkarlın resımlerını bızım konuyo koyyo ben onu anlamadım ondan sonra mıllete ınandırmak guc oluyo soylenen sozler sıze deil bıze![/QUOTE]

[B]Konuyu gereğinden fazla uzatma tamam ben o resimleri kaldırdım konudan....[/B]

akifeker2 23.07.2008 22:37

--->: -->: --->: -->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=FurkaN;290440][B]Konuyu gereğinden fazla uzatma tamam ben o resimleri kaldırdım konudan....[/B][/QUOTE]

tmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

gürün_güzeli 24.07.2008 08:06

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
neler olmuş burda böle:D................

akifeker2 24.07.2008 21:39

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=gürün_güzeli;290480]neler olmuş burda böle:D................[/QUOTE]

bende anlamadım valla herkes kafasına gore bı hava!

58memo 13.08.2008 16:00

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
çok güzel bi maçtı sonrada çektirdiğimiz fotoraflar harıkaydı gelenler arkadaşlara tşk eder slm yolluyorum.

AhMeTTuRaN90 14.08.2008 17:56

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[B][COLOR="RoyalBlue"]Güzel Bir Çalışma Tebrıkler Saygılarla[/COLOR][/B]

jacop162000 14.08.2008 18:00

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
arkadaslar benı unuttunuz yaw???? :D bir dahakı turnuvada kesinlikle olacağiım allah izin verirse......

arikarinkuchi 14.08.2008 22:13

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[B]mehmet abiyle bugün konuştuk 2. yapalım diye
mehmet abinin konu açmasını bekliyorum :)
kafadan 11 adam geldi
inş. 2 ciyide bu sıralar yapacaz[/B]

jacop162000 14.08.2008 23:21

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
inşallah bakalım kısmetse 2 beklıyorum. tabi uygun gorulurse..

arikarinkuchi 14.08.2008 23:29

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=jacop162000;296768]inşallah bakalım kısmetse 2 beklıyorum. tabi uygun gorulurse..[/QUOTE]

[B]eğer ypacak olursak
bu pazar olacağını sanmamda
diğer pazara 24 ağustos yani
tabi adam bulursak[/B]

jacop162000 15.08.2008 07:58

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
bulun yawww. bak ben teee bursadan gelecemm. kardeşimde şansına sivasta askerliik yapacak acemi biriliğini. olmazssa o hafta yapın. hem ben kardesimi teslim edeyım. hemde sizlerle tanısırız macımızıda yaparız. olmaz mı?

jacop162000 15.08.2008 07:59

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
bak soleyeyım ben sivası bilmem. sivaslıyım ama sivasa hiç gelemedim malesef. artık bizi gelip alırsınız :D


WEZ Format +2. ?uan Saat: 10:03.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.