![]() |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[IMG]http://www.bidepo.com/images/hamilisos.jpg[/IMG]
|
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
baştan sona kadar inceledim bütün karikatürleri...çoğu siyasi içerikli eğlenceli olanları var ama çoğu bence gereksiz ve sadece politik siyasi mesaj veriyor...bence biraz paylaşımların tarzı değişmeli
|
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[QUOTE=sensetik;611525]baştan sona kadar inceledim bütün karikatürleri...çoğu siyasi içerikli eğlenceli olanları var ama çoğu bence gereksiz ve sadece politik siyasi mesaj veriyor...bence biraz paylaşımların tarzı değişmeli[/QUOTE]
[B][I]Karikatür karikatürdür bunu siyasi diye ayrım yapmak bence yanlış olurdu. Bugün Dünyada tüm siyasi liderlerin karikatürleri yayınlanır. Çeşitlilik, renklilik iydidir, tek tip bir karikatür yığını pekte tad vermez çok yavan olurdu. Hem bunda ne kötülük varki mizah açısından bakmakla farklı bir dille anlatmakla. Bence çok güzeller katılımcıların emeklerine sağlık.[/I][/B] |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[QUOTE=sensetik;611525]baştan sona kadar inceledim bütün karikatürleri...çoğu siyasi içerikli eğlenceli olanları var ama çoğu bence gereksiz ve sadece politik siyasi mesaj veriyor...bence biraz paylaşımların tarzı değişmeli[/QUOTE]
Siyasetin kısaca tanımı, toplumu, kişiyi yönlendirmektir. Karikatür ise yine topluma yada kişiye verilen çizimli mesajdır. En siyasi olmayan karikatürlere baktımızda bile, içinde mutlaka siyaset vardır. Zira mesaj içeriği taşımaktadır. İçinde siyaset olmayan hiç bir paylaşım olamaz. Bu yüzden, karikatüristlerin toplumu ilgilendiren en acil konuları karikatürize edip paylaşması onların asıl görevleridir. |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
bende zaten olmasın demedim ki :) hatta bazılarının çok eğlenceli olduğunu söyledim...o zaman daha açık konuşayım...sanki bir kısmı sadece sanki böyle bir CHP-AKP zıtlaşması gibi olmuş...tabiki bunuda beğenenler vardır ve yayınlanır...ama ben görüşümü söyledim sadece...yani liderler üzerinden yürütülen bir mizah anlayışı sadece...bunu anlatmaya çalıştım....sıkıcı oluyor yani farklı şeyler görmemek...yoksa karikatür yada mizahın ne olduğunu bende biliyorum...hatta birebir "mizah nedir" sorusunun cevabını derslerde öğrencilerime anlatıyorum hocam :)
|
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[QUOTE=sensetik;611551]bende zaten olmasın demedim ki :) hatta bazılarının çok eğlenceli olduğunu söyledim...o zaman daha açık konuşayım...sanki bir kısmı sadece sanki böyle bir CHP-AKP zıtlaşması gibi olmuş...tabiki bunuda beğenenler vardır ve yayınlanır...ama ben görüşümü söyledim sadece...yani liderler üzerinden yürütülen bir mizah anlayışı sadece...bunu anlatmaya çalıştım....sıkıcı oluyor yani farklı şeyler görmemek...yoksa karikatür yada mizahın ne olduğunu bende biliyorum...hatta birebir "mizah nedir" sorusunun cevabını derslerde öğrencilerime anlatıyorum hocam :)[/QUOTE]
Hocam izninizle son yorumunuza atfen, bu tür karikatürlerin neden çoğunluğu teşkil ettiğini vurgulayayım. :) Toplumumuzun en acil meseleleri dedik ya.. Her ne kadar CHP - AKP çekişmesinin karikatürleri desek te... İşin aslı, demokrasiden yana olanlar ve olmayanlar, emekten yana ve sömürenden yana olanlar, kısacası insan yararına olanlar ve olmayanlar şeklinde algılanabilir. Yani ülkemizin güncel sorunları, güncel karikatürlerde yoğunlaşıyor. |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[QUOTE=sivaslınet;611556]Her ne kadar CHP - AKP çekişmesinin karikatürleri desek te... İşin aslı, demokrasiden yana olanlar ve olmayanlar, emekten yana ve sömürenden yana olanlar, kısacası insan yararına olanlar ve olmayanlar şeklinde algılanabilir.[/QUOTE]
Sivaslınet, CHPyi; demokrasiden yana olanlar, emekten yana olanlar.. AKPyi; demokrasiden yana olmayanlar, sömürüden yana olanlar tarzında mı söylüyorsun? Yoksa başka bir durum mu. |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
buraya karikatür nasıl ekleniyor acaba?
|
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[QUOTE=_DuMaN_58;611567]Sivaslınet, CHPyi; demokrasiden yana olanlar, emekten yana olanlar.. AKPyi; demokrasiden yana olmayanlar, sömürüden yana olanlar tarzında mı söylüyorsun? Yoksa başka bir durum mu.[/QUOTE]
Karşı fikirler bu şekildedir demek istedim. Sen de nasıl anlarsan anla. |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[QUOTE=sensetik;611568]buraya karikatür nasıl ekleniyor acaba?[/QUOTE]
Ben anlatayım. Kolay aslında. 1- Netten her hangi bir karikatürü pc'ye indirirsin. 2- [url]http://www.hizliresim.com/[/url] adresini açarsın. 3- Oradaki "gözat" butonuna tıklayınca senin pc penceresi açılır. 4- Karikatürü nereye kaydettinse bulup karikatürün üstüne tıklarsın. 5- Açılan pencerede "dosya adı"na karikatürün ismi çıkar. 6- Penceredeki "aç" butonuna tıklarsın. 7- Tıklamakla karikatürün ismini [url]http://www.hizliresim.com/[/url] daki "gözat" boşluğuna yazmış/göndermiş olursun. 8- Kırmızı renkli "resmi yükle" butonuna tıklarsın. 9- Yeni bir pencere açılır. "doğrudan erişim" kısmındaki adresi kopyalarsın. 10- Forumda yazı yazdığın boşluğun üzerinde soldan yedinci "grafik ekle" butonuna tıklayıp, yine açılan pencereye kopyaladığın adresi yapıştırıp "tamam" butonunu tıklarsın. ("grafik ekle" butonunu mausu butonların üzerinde gezdirerek bulabilirsin) 11- "Tamam" butonunu tıklayınca, Adres yazı yazdığın boşluğa çıkınca işem tamamdır. Kolay gelsin. |
hocam çok güzel tarif...şimdi yaptım bakalım çalışacakmı..teşekkürler :)
[IMG]http://d1203.hizliresim.com/v/5/387mj.jpg[/IMG] BİRAZ DAHA FAZLA KORKUTUNCA DA KAR YAĞIYO :D :D [IMG]http://e1203.hizliresim.com/v/5/387ru.jpg[/IMG] |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
Olmuş eline sağlık. Yalnız bir eksik daha var.. :)
Bir resim programıyla resimi küçültüp yada büyülterek hep aynı ölçüde(en, yükseklik) yükleyebilirsin. Kolay gelsin. |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[IMG]http://e1203.hizliresim.com/v/5/389z4.jpg[/IMG]
Çocuklar suça itiliyorsa, itenler yargılansın. Hatta böyle bir ortam yarattığı için devlet/hükümet yargılansın. Çocuk, karar verip doğruyu seçebilecek yaşta değildir. |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[QUOTE=sivaslınet;611590]Olmuş eline sağlık. Yalnız bir eksik daha var.. :)
Bir resim programıyla resimi küçültüp yada büyülterek hep aynı ölçüde(en, yükseklik) yükleyebilirsin. Kolay gelsin.[/QUOTE] sayenizde :) normal boyut nedir acaba? yani kaça kaç? |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[QUOTE=sensetik;611626]sayenizde :) normal boyut nedir acaba? yani kaça kaç?[/QUOTE]
Estağfurullah :) Normal boyut diye bir şey yok. Seçeceğiniz oran, resmi asacağınız alanın genişliğine bağlı. Mesela yukarda astığınız iki resim var.. Küçük olan en=330 boy=305. Büyük resim ise en=751 boy=859. Arada çok fark var. (Piksel) Forumun veri tabanının çabuk dolup yavaş açılmaması için, resimleri mümkün olduğıunca küçük fakat okuyucuların da okuyup fark edebileceği büyüklükte yüklemek gerekir. Sizin resimlerinizin arasında çok fark olduğu için, oranlar konusuna dikkat çekmiştim. Kolay gelsin. |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[center][IMG]http://c1203.hizliresim.com/v/6/38uvl.jpg[/IMG] [/center]
|
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[IMG]http://www.hizliupload.com/di-RU2I.gif[/IMG]
|
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
4+4+4 eğitim sisteminin neden istenmediği açıklandı
[IMG]http://img805.imageshack.us/img805/589/42532432630645408354813.jpg[/IMG] |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[QUOTE=amet_58;611738]4+4+4 eğitim sisteminin neden istenmediği açıklandı
[IMG]http://img805.imageshack.us/img805/589/42532432630645408354813.jpg[/IMG][/QUOTE] son harfleri R.T. olduğu için mi :) yoksa başka bir sebebi mi varmış :) |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[IMG]http://img213.imageshack.us/img213/3721/42964831969689808716110.jpg[/IMG]
|
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[IMG]http://img254.imageshack.us/img254/2677/41867325299379810932613.jpg[/IMG]
|
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[IMG]http://img513.imageshack.us/img513/3443/atesgulcigildevletmadimok0.gif[/IMG]
|
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[IMG]http://www.arastiralim.com/wp-content/uploads/2011/05/Cakma-Kurban-Olay%C4%B1m.jpg[/IMG]
|
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[QUOTE=LaEdri;611960][IMG]http://www.arastiralim.com/wp-content/uploads/2011/05/Cakma-Kurban-Olay%C4%B1m.jpg[/IMG][/QUOTE]
[B][I]Tam size göre bir kariaktürmüş. Bu düşünceye iten karikatüristle ayni fikirde olmalısınız. İlk öğretimde demek Atatürk ve ilkeleri öğretilriken böyle azap ızıdrap duydunuz. Bildiğim kadarıyla sizde bir eğitimcisiniz siz öğrencilerinizin kafasına ne çakıyosunuz merak ettim. Yazık yazık gerçekten çok yazık yazıktan öte çok vahim.[/I][/B] |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[QUOTE=ÖnceVatan_58;611982][B][I]Tam size göre bir kariaktürmüş. Bu düşünceye iten karikatüristle ayni fikirde olmalısınız. İlk öğretimde demek Atatürk ve ilkeleri öğretilriken böyle azap ızıdrap duydunuz. Bildiğim kadarıyla sizde bir eğitimcisiniz siz öğrencilerinizin kafasına ne çakıyosunuz merak ettim. Yazık yazık gerçekten çok yazık yazıktan öte çok vahim.[/I][/B][/QUOTE]
Öğretmenler, Cumhuriyet sizden [B]fikri hür, vicdanı hür, irfanı hür[/B] nesiller ister. [B]M. Kemal Atatürk[/B] |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[QUOTE=ÖnceVatan_58;611982][B][I]Tam size göre bir kariaktürmüş. Bu düşünceye iten karikatüristle ayni fikirde olmalısınız. İlk öğretimde demek Atatürk ve ilkeleri öğretilriken böyle azap ızıdrap duydunuz. Bildiğim kadarıyla sizde bir eğitimcisiniz siz öğrencilerinizin kafasına ne çakıyosunuz merak ettim. Yazık yazık gerçekten çok yazık yazıktan öte çok vahim.[/I][/B][/QUOTE]
Bir öğretmeni bile kemalist olup olmamasına göre değerlendirip,öğrencilerine acıyorsunuz.Kemalist öğretmen iyi öğretmen midir?kemalist olmayansa kötü müdür?.İşte bu zihniyete sahip olmayan nesiller için uğraş veriyorum.. |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[QUOTE=LaEdri;611985]Bir öğretmeni bile kemalist olup olmamasına göre değerlendirip,öğrencilerine acıyorsunuz.Kemalist öğretmen iyi öğretmen midir?kemalist olmayansa kötü müdür?.İşte bu zihniyete sahip olmayan nesiller için uğraş veriyorum..[/QUOTE]
[B][I]Atatürk'ün Gençliğe Hitabesi[/I][/B] [I][B]Ey Türk Gençliği![/B][/I] [I][B]Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.[/B][/I] [I][B]Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin, en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi, seni bu hazineden mahrum etmek isteyecek, dahilî ve haricî bedhahların olacaktır. Bir gün, İstiklâl ve Cumhuriyeti müdafaa mecburiyetine düşersen, vazifeye atılmak için, içinde bulunacağın vaziyetin imkân ve şerâitini düşünmeyeceksin! Bu imkân ve şerâit, çok nâmüsait bir mahiyette tezahür edebilir. İstiklâl ve Cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler. Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.[/B][/I] [I][B]Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen; Türk İstiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur![/B][/I] [I][B]Mustafa Kemal Atatürk[/B][/I] [I][B]20 Ekim 1927[/B][/I] |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[IMG]http://www.bidepo.com/images/untitlrvr.png[/IMG]
|
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
Çocuklarımın öğretmenlerini özellikle Atatürkçü olanlardan seçtim. Zarar gelmez. Bu ülke için ömrünü feda eden bir insanı sevmeyen bir öğretmenin benim çocuklarıma bir faydası olmaz, aksine zararı olur.
|
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
Bu da benden olsun.
samanyolunun yeni dizisi..... [IMG]http://radorecdn.bobiler.org/upload/all/259/abiler_how_i_met_your_brother_abiler_you_2596427594.jpg[/IMG] |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
ben havayı biraz yumuşatayım :D
[IMG]http://g1203.hizliresim.com/v/g/3hykt.jpg[/IMG] |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[IMG]http://www.sivaslilar.net/forum/picture.php?albumid=556&pictureid=3791[/IMG]
|
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
benim en küçük çocuğum 1981 doğumlu ilk öğretim çağında çocuğum olsa LaEdri gibi öğrertmenlere asla teslim etmem" sevgili öğretmenler yeni nesil sizlerin eseri olacak" diyen dünyanın taktirini kazanmış bir lidere hemde kendisine yeni nesli emanet eden ATATÜRK'e her şeyin üzerine tuttuğu bir öğretmenin tutumuna bakarmısınız.
|
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
kavlubeladan beri atatürkü severek ve onun izinden yürüyerek yetiştik şimdiye kadar hiç bir zararını görmedik hiç düşündünüzmü atatürk çıkıp bu vatanı kurtarmasaydı şimdiye ırz namus vatan diye bişiy olurmuydu yada kalırmıydı anladığım kadarıyla leadri kardeşimde bazı büyüklerinde yani atayı tanımayan büyüklerin lafına göre hareket ediyo oysa ben ananemden hiçde öyle duymadım tam aksini yani bana atamı sevdiren ilk kadındır nuur içinde yatsın biz sosyallerden okurken atanın bizi nasıl kurtardığını benim anneannem bizzat yaşamış görmüş ve türküsünü bile unutmamıştı ve 17 yıl yunan içinde esir kalmıştı izmirin torunuyum ben ve düşmanın denize nasıl döküldüğüne kadar biliyorum o pis cesetlerin ceplerindeki ganimetleri babasıyla birlikde anneannemde toplamıştır gece vuruyordu atatürk sabah denize döküyordu derdi rahmetli neden bahsediyonuz siz le adri kardeşim yaa azcık tarihinizi gözden geçirin isterseniz ha.
|
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
Farkımız bu aslında..
Siz karşınızdaki insana kemailizm penceresinden,bense insanlık penceresinden bakarım..Hiçbir ideolojiyi aşılamam.Öğrencilerimin kimi sevip sevmediğini sorgulamam..Atatürk'ün lafını ne olumlu ne olumsuz kullanırım.En ufak bir siyasi lafın ağzımdan çıkmışlığına daha şahit olunmamıştır..Atatürk sevgisi iyi öğretmenlik için asla bir kriter değildir.Atatürk'ü seven arkadaşım da,nötr olan da,sevmeyen de çok iyi bir öğretmen olabilir,çok kötü bir öğretmen de olabilir.Bunun kıstası kemalizm değildir.Ama ne yazık ki sizlerin penceresi bu kadar dar işte..Atatürk kendisi bile "fikri hür,vicdanı hür" bireyler yetiştirin diyor ve ben de onu yapıyorum.. Ama neyseki ben ideolojilere,önyargılara saplanmış birisi değilim.Öğrencilerimi mezhebine,aile yapısına,inancına,siyasi görüşüne göre asla ve asla sınıflamam,hepsini eşit ölçüde,yani çok severim..Çünkü dar pencereden bakarsam,ideoloji içine sonuna kadar girmiş,başka bir penceresi olmayanalrdan farkım kalmaz..Benim için tek kriter vardır,insanlık! |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
benim penceremden bakdınızmı siz hiç bakamazsınız çünkü ben sizin pencerenize yaklaşmam bile siz benim penceremin kaç metre kare olduğunu nerden biliyosunuzki kafanıza göre pencereme yorum yapıyosunuz ben sizin pencerenize yorum yapmadım şimdi yaptım yaklaşlamam dedim yaklaşmamda kendi hesabınıza konuşun madem öyle diyosunuz öyle olsun hamd olsunki ben çocuklarım emin ellerde eğitim gördü büyüdü.
|
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[QUOTE=aysima58;612043]benim penceremden bakdınızmı siz hiç bakamazsınız çünkü ben sizin pencerenize yaklaşmam bile siz benim penceremin kaç metre kare olduğunu nerden biliyosunuzki kafanıza göre pencereme yorum yapıyosunuz ben sizin pencerenize yorum yapmadım şimdi yaptım yaklaşlamam dedim yaklaşmamda kendi hesabınıza konuşun madem öyle diyosunuz öyle olsun hamd olsunki ben çocuklarım emin ellerde eğitim gördü büyüdü.[/QUOTE]
Kastettiğim pencere;"Öğretmen Atatürk'ü seviyorsa iyi,sevmiyorsa kötü öğretmendir" penceresi..Sizde de bu anlayış varsa,lafım sizin için de geçerli.. |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[QUOTE=LaEdri;612040]Farkımız bu aslında..
Siz karşınızdaki insana kemailizm penceresinden,bense insanlık penceresinden bakarım..Hiçbir ideolojiyi aşılamam.Öğrencilerimin kimi sevip sevmediğini sorgulamam..Atatürk'ün lafını ne olumlu ne olumsuz kullanırım.En ufak bir siyasi lafın ağzımdan çıkmışlığına daha şahit olunmamıştır..Atatürk sevgisi iyi öğretmenlik için asla bir kriter değildir.Atatürk'ü seven arkadaşım da,nötr olan da,sevmeyen de çok iyi bir öğretmen olabilir,çok kötü bir öğretmen de olabilir.Bunun kıstası kemalizm değildir.Ama ne yazık ki sizlerin penceresi bu kadar dar işte..Atatürk kendisi bile "fikri hür,vicdanı hür" bireyler yetiştirin diyor ve ben de onu yapıyorum.. Ama neyseki ben ideolojilere,önyargılara saplanmış birisi değilim.Öğrencilerimi mezhebine,aile yapısına,inancına,siyasi görüşüne göre asla ve asla sınıflamam,hepsini eşit ölçüde,yani çok severim..Çünkü dar pencereden bakarsam,ideoloji içine sonuna kadar girmiş,başka bir penceresi olmayanalrdan farkım kalmaz..Benim için tek kriter vardır,insanlık![/QUOTE] [B][I]Ne yani bizler Atatürk yada Kemalizm penceresinden baktığımız için insanlık dışınamı çıkmış oluyor insanlığımızımı yitirmiş oluyoruz, bu sözün anlamı budur.[/I][/B] [I][B]Atatürkü sevmek onun mavi gözü yakışıklılığı değildir beyefendi. Bunu söylemlerinde de dile getirmiştir. Baş öğretmen Mustafa Kemal Atatürk'tür bugün burada bu şekilde okuyup yazabiliyosan bu Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün sayesinde olmuştur, nedir bu çekememezlik, bu istememezlik? Ne istiyorsunuz sizi bir eğitimci olarak anlamakta zorlanıyorum![/B][/I] |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[QUOTE=ÖnceVatan_58;612060][B][I]Ne yani bizler Atatürk yada Kemalizm penceresinden baktığımız için insanlık dışınamı çıkmış oluyor insanlığımızımı yitirmiş oluyoruz, bu sözün anlamı budur.[/I][/B]
[I][B]Atatürkü sevmek onun mavi gözü yakışıklılığı değildir beyefendi. Bunu söylemlerinde de dile getirmiştir. Baş öğretmen Mustafa Kemal Atatürk'tür bugün burada bu şekilde okuyup yazabiliyosan bu Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün sayesinde olmuştur, nedir bu çekememezlik, bu istememezlik? Ne istiyorsunuz sizi bir eğitimci olarak anlamakta zorlanıyorum![/B][/I][/QUOTE] Siz şu soruma cevap verin,hangi pencereden baktığınızı anlarsınız,anlarız.. İyi öğretmen olmak için Atatürkçü,Kemalist olmak şart mıdır? Atatürk'ü sevmeyen ya da ona karşı nötr olan birisi kötü öğretmen midir? Gençliğe Hitabeyi,Andımız'ı,10.yıl Marşını falan kopyalayıp cevap vermeyin,direk soruma cevap verin! |
Cevap: "Karikatürlerin Dili"
[QUOTE=LaEdri;612061]Siz şu soruma cevap verin,hangi pencereden baktığınızı anlarsınız,anlarız..
İyi öğretmen olmak için Atatürkçü,Kemalist olmak şart mıdır? Atatürk'ü sevmeyen ya da ona karşı nötr olan birisi kötü öğretmen midir? Gençliğe Hitabeyi,Andımız'ı,10.yıl Marşını falan kopyalayıp cevap vermeyin,direk soruma cevap verin![/QUOTE] [B][I]Bu ülkenin bir vatandaşı bir breyi olarak bu ülkeye bu kadar şeyler kazandırıp yapmasına rağmen Atatürk'ü anlamayan zaten hayatı anlamamıştır cevabım aslında yorumun içindeydi ama siz anlamamışınız tekrar sorma gereği duymuşunuz cevabım budur kısa ve net. [/I][/B] |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 04:46. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.