![]() |
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=kolsuz_kerim;513271][URL=http://img51.imageshack.us/i/gul1lp4t.gif/][IMG]http://img51.imageshack.us/img51/3047/gul1lp4t.gif[/IMG][/URL] [B][COLOR="Navy"][/COLOR][/B][/QUOTE]
Kerim kardeşimden müsadenle alıyorm çok güzel bir gül..bende bunu tüm kardeşlerime gönderiyorum. |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[url=http://resimzade.com/Show.html?i=16310&token=97000][img]http://resimzade.com/Show.html?i=16310&token=97000[/img][/url]
[B]kolsuz kerim seten65 SsİiVvAaSsLlIı[/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
vay be gözden uzak olunca gönüldende siliniyormuş meğer insan öyle olsun bakalım naapalım önemli olan can beden sağlığı gerisi boş.
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[URL="http://www.salgit.com/resimler/super_bi_gul.gif"][IMG]http://www.salgit.com/resimler/super_bi_gul.gif[/IMG][/URL]
[B][I][COLOR=red]Ayten abla ben seni unuturmuyum al sana bu gül benden..........................[/COLOR][/I][/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
teşekkür ederim kardeşim yine ne varsa eski arkadaşlarda var be ömrün uzun olsun sağol kardeşim.
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[URL=http://img31.imageshack.us/i/guller182bymo2rm8.jpg/][IMG]http://img31.imageshack.us/img31/4586/guller182bymo2rm8.jpg[/IMG][/URL][B][COLOR="Navy"] herzamanki gibi sandallı,gurbet,gönül,sandy,salim58,cley,serhat58,SsİiVvAaSsLlIı,arifçoşkun,goramaz,seva ve 58sevda[/COLOR][/B]
[URL=http://img17.imageshack.us/i/rzs4mkmynewtc5up07v77.gif/][IMG]http://img17.imageshack.us/img17/8495/rzs4mkmynewtc5up07v77.gif[/IMG][/URL][B][COLOR="Navy"] bunun sahibi kendini biliyor[/COLOR][/B] [QUOTE=Salim58;513469][url=http://resimzade.com/Show.html?i=16310&token=97000][img]http://resimzade.com/Show.html?i=16310&token=97000[/img][/url] [B]kolsuz kerim seten65 SsİiVvAaSsLlIı[/B][/QUOTE] [B][COLOR="Navy"]teşekkürler abi sağol[/COLOR][/B] [URL=http://img43.imageshack.us/i/gul2rf2u.gif/][IMG]http://img43.imageshack.us/img43/4917/gul2rf2u.gif[/IMG][/URL] [B][COLOR="Navy"]karamell' e gelsin[/COLOR][/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
teşekkür ederim gardaşşşşşşşşşşşşşşşş;)
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B][COLOR="Navy"]reca ederim gardaşşşşşşş[/COLOR][/B]
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://img458.imageshack.us/img458/2797/66nh7nn3mx3.gif[/IMG]
AYTEN ABLAMA BİRDE SELMA ABLAMA GÖNDERİYORUM |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
bana yokmu gardaaaaaaaaaaaşşşşşşşşşş
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 02:57. |
|
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.