Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

sivaslıtülay 14.01.2010 22:47

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=sivaslıtülay;513574][IMG]http://img458.imageshack.us/img458/2797/66nh7nn3mx3.gif[/IMG]

AYTEN ABLAMA

BİRDE SELMA ABLAMA

GÖNDERİYORUM[/QUOTE]

NİDE ASİ YÜREK 58 GELSİN

asi-yürek58 14.01.2010 22:47

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
kerime celeye karemele gönca güler verdim

KARAMELLL58 14.01.2010 22:52

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
ayyyyyyy canım abimm bende engüzel çiççekleri sana gönderiyorum resim olarak beceremiyorum ama çok teşekkür ederimmmmm

kolsuz_kerim 14.01.2010 23:11

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[URL=http://img94.imageshack.us/i/18jp3.jpg/][IMG]http://img94.imageshack.us/img94/9803/18jp3.jpg[/IMG][/URL] [B][COLOR="Navy"]asi-yürek58 ve sandallı[/COLOR][/B]

Salim58 15.01.2010 15:30

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[url=http://resimzade.com/Show.html?i=16333&token=60498][img]http://resimzade.com/Show.html?i=16333&token=60498[/img][/url]

[COLOR="DarkSlateBlue"][FONT="Arial Black"]01: 58_SEMİH_58
02: Aligedik58
03: altuntas58
04: arifcoskun
05: ayten58
06: benek
07: dawude
08: Efsane_Prens_58
09: EyüphanAydın
10: Ezel-58
11: kayayatakci
12: Kibrisli
13: klozet_kapagi
14: kolsuz_kerim
15: ONuR
16: rabis_
17: Rallim58
19: sandalli
20: sivassporum58
21: SsİiVvAaSsLlIı
22: TracyMcGrady58
23: ömer yalcin
24: Ötüken[/FONT][/COLOR]

sandalli 15.01.2010 15:38

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
Sobet odasini terkeden arkadaslar icin aldim, eger geri gelirlerse atistirirlar, afiyet olsun. insaallah. :)

[URL=http://img683.imageshack.us/i/67832065.png/][IMG]http://img683.imageshack.us/img683/4697/67832065.png[/IMG][/URL]

[URL=http://img37.imageshack.us/i/b473251meyvesepetivemey.jpg/][IMG]http://img37.imageshack.us/img37/7206/b473251meyvesepetivemey.jpg[/IMG][/URL]

kolsuz_kerim 15.01.2010 16:14

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[URL=http://img709.imageshack.us/i/s305rf2.gif/][IMG]http://img709.imageshack.us/img709/808/s305rf2.gif[/IMG][/URL] [B][COLOR="Navy"]sandallı,hasret,gönül58,salim58,58sevda,goramaz,seva,kronik,SsİiVvAaSsLlIı,cley,arifçoşkun,dilsad hatun,sivaslısandy58,serhat58,[/COLOR][/B]

[URL=http://img19.imageshack.us/i/sevgimabedi32423tz9.gif/][IMG]http://img19.imageshack.us/img19/6818/sevgimabedi32423tz9.gif[/IMG][/URL][B][COLOR="Navy"] buda karamell'e gelsin[/COLOR][/B]

EyüphanAydın 15.01.2010 21:02

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B]Tüm çiceklerimi dedeme yolluyorum.[/B]

KARAMELLL58 15.01.2010 21:37

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
TEŞEKKÜR EDİYORUM KERİM KARDEŞİM

EyüphanAydın 15.01.2010 21:38

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B][img]http://img524.imageshack.us/img524/6695/23189786182e9974a3a8gs6.jpg[/img]

Sana gelsin ;)[/B]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 03:58.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.