Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

kolsuz_kerim 15.01.2010 22:29

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[URL=http://img191.imageshack.us/i/9a41a3abf81zv6.gif/][IMG]http://img191.imageshack.us/img191/4422/9a41a3abf81zv6.gif[/IMG][/URL] [B][COLOR="Navy"]sitede msj silindi diye morali bozulan karamele gelsin[/COLOR][/B]

KARAMELLL58 15.01.2010 22:31

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
sağol kardeşimm benimm sende olmasannnnnnnnnnnnnn belkide silinir buda

kolsuz_kerim 15.01.2010 22:38

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B][COLOR="Navy"]bende yine atarım[/COLOR][/B]

asi-yürek58 15.01.2010 22:43

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
cicegim kalmadi kusura bakmayin :::::))))))))))))))

kolsuz_kerim 15.01.2010 22:46

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[URL=http://img188.imageshack.us/i/gul1lp4.gif/][IMG]http://img188.imageshack.us/img188/3968/gul1lp4.gif[/IMG][/URL] [B][COLOR="Navy"]sandallı,kronik,cley,58sevda[/COLOR][/B]

KARAMELLL58 16.01.2010 23:11

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
sitedeki bütün üyelere gelsin engüzel çiçekler yine sölüyorum ben resim ekliyemediğim için engüzel çiçekelri hepinize armağan ediyorum

goramaz 16.01.2010 23:14

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
bana da çiçek yerine ev hediyesi gönderebilirsiniz...

KARAMELLL58 16.01.2010 23:16

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
olurr tabi banada yaş pastaaaa ozaman

kolsuz_kerim 16.01.2010 23:24

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[URL=http://img32.imageshack.us/i/onlinepastasiparisi3530.jpg/][IMG]http://img32.imageshack.us/img32/9087/onlinepastasiparisi3530.jpg[/IMG][/URL] [B][COLOR="Navy"]buyur karamel hanım[/COLOR][/B]

KARAMELLL58 16.01.2010 23:25

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr sağol gardaşşşşşşş gerçeğinide getir nevar KARDEŞCİĞİM


WEZ Format +2. ?uan Saat: 06:04.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.