![]() |
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
ben şu an online olduğuma göre bu güzel pembe güllarden bir tanesini alabilirim dimekki salim gardaşım çoh savul la allah ırazı olsun kele allah uşanı devşeeni baaşlasın gardaş bu gün kimseden yörüdemedim çiçak yörüdüncü bende sana salarım söz valla goonümdaaki bütün çiçekler börtü böcüklerde bütün site sakinlerine birde salim efendi hardaşıma gitsin.
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
dunyadaki guzel guler sitedeki tum arkadaslarima gitsin cicek koymayi bilsem beceremiyom mazur gorun
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://www.ciceksehri.com/wp-content/uploads/2009/10/papatyalar-ve-guel.jpg[/IMG]
[B][I]YANIK ÖMER den GIZLI ASKIMA.............[/I][/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=ömer yalcin;520049][IMG]http://www.ciceksehri.com/wp-content/uploads/2009/10/papatyalar-ve-guel.jpg[/IMG]
[B][I]YANIK ÖMER den GIZLI ASKIMA.............[/I][/B][/QUOTE] vis omercik kim gizli askin:))))))))))))) |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=dostgulu_06;520056]vis omercik kim gizli askin:)))))))))))))[/QUOTE]
O kendini bilir onu cooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmm kiskanma:D:D |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=HAYELIM*58;518679][IMG]http://img1.loadtr.com/b-355262-hareketli_g%C3%BCl.gif[/IMG]
bugun cicekler gonlum 58 icin |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
hayelim 58 kusura bakma cok guzeldi dayanamadim caldim ozur dilerim
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=ömer yalcin;520058]O kendini bilir onu cooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmm
kiskanma:D:D[/QUOTE] aha merak etim be omercik cokmu seviyon ismini sakladiigna gore be agam:)) |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
gi "n guzeli benim olsunmu bana ozel cicek verim yokda neyse sen bana sevgiler gununde bi demet alirisn:))
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=Kardelencicegi;478722][B][I][COLOR="Red"][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img134.imageshack.us/img134/1045/4705775wb4.jpg[/img][/url]
buda butun guzel insanlar icin gelsin |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 18:16. |
|
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.