Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

ayten58 09.02.2010 16:28

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
ben şu an online olduğuma göre bu güzel pembe güllarden bir tanesini alabilirim dimekki salim gardaşım çoh savul la allah ırazı olsun kele allah uşanı devşeeni baaşlasın gardaş bu gün kimseden yörüdemedim çiçak yörüdüncü bende sana salarım söz valla goonümdaaki bütün çiçekler börtü böcüklerde bütün site sakinlerine birde salim efendi hardaşıma gitsin.

TURNAM 09.02.2010 16:43

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
dunyadaki guzel guler sitedeki tum arkadaslarima gitsin cicek koymayi bilsem beceremiyom mazur gorun

ömer yalcin 09.02.2010 16:56

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://www.ciceksehri.com/wp-content/uploads/2009/10/papatyalar-ve-guel.jpg[/IMG]
[B][I]YANIK ÖMER den GIZLI ASKIMA.............[/I][/B]

tulina 09.02.2010 17:14

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=ömer yalcin;520049][IMG]http://www.ciceksehri.com/wp-content/uploads/2009/10/papatyalar-ve-guel.jpg[/IMG]
[B][I]YANIK ÖMER den GIZLI ASKIMA.............[/I][/B][/QUOTE]

vis omercik kim gizli askin:)))))))))))))

ömer yalcin 09.02.2010 17:18

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=dostgulu_06;520056]vis omercik kim gizli askin:)))))))))))))[/QUOTE]
O kendini bilir onu cooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmm
kiskanma:D:D

bilal kose 09.02.2010 19:23

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=HAYELIM*58;518679][IMG]http://img1.loadtr.com/b-355262-hareketli_g%C3%BCl.gif[/IMG]
bugun cicekler gonlum 58 icin

bilal kose 09.02.2010 19:25

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
hayelim 58 kusura bakma cok guzeldi dayanamadim caldim ozur dilerim

tulina 09.02.2010 19:37

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=ömer yalcin;520058]O kendini bilir onu cooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmm
kiskanma:D:D[/QUOTE]

aha merak etim be omercik cokmu seviyon ismini sakladiigna gore be agam:))

tulina 09.02.2010 19:40

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
gi "n guzeli benim olsunmu bana ozel cicek verim yokda neyse sen bana sevgiler gununde bi demet alirisn:))

bilal kose 09.02.2010 19:40

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=Kardelencicegi;478722][B][I][COLOR="Red"][url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img134.imageshack.us/img134/1045/4705775wb4.jpg[/img][/url]

buda butun guzel insanlar icin gelsin


WEZ Format +2. ?uan Saat: 18:16.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.