![]() |
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE][/QUOTE][QUOTE=ömer yalcin;526225][IMG]http://img2.blogcu.com/images/t/u/m/tumguzelresimler/kirmizi_gul_deniz.jpg[/IMG]
..............................................................................[/QUOTE] ömeeer dama bir gül düşürmüşün buldum ama vermem kusura bakma bu gül bir buluntudur çalıntı değildir bu gülü başta dama düşüren ömere serdala bilal köseye osman abiye arif beye cleye doğana ismaile58 salim58 karamell ssiivvaassllıı kerim onur burak günay ertuğrul altuntaş s.lady s.sandy turnam goramaz dostgülü dilşad her ne kadar beni silsede sırayı bozmayım h.turan serhat serdar yırldırım gio ben dilek betüş kardelen daha kim vardı yahu bak yine unuttum en başta yazacağım en sona kaldı iyimi özür dileyerek rüştü elmas bey diyorum ve affınıza sığınıyorum ve sitedeki bütün kardeşlerime kronik e gitsin adını hatırlıyamadığım canım kardeşlerim çok özür diliyorum sizden son hatırıma gelen tracymacgrdey ay ne zor bir niktir arkadaş yahu rallim .leblebi düşündükçe bir bir çkıyor kele .sizlere gelsin bu gül. |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=ayten58;526645]
dilşad her ne kadar beni silsede sırayı bozmayım .[/QUOTE] [B][FONT="Comic Sans MS"] ablacim ne silmesi ?. Seni unutmadim ,,,iyi bakarsan sanda cicek veriyorum :)[/FONT][/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
herkese gelsin
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
ney gelsin kardeşim pardon kalbin kadar temiz ve sevgi kadar saf beyaz bir sayfa galiba teşekkür ederim.
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
çiçekler ablam,,,ama resmi yapıştırmayı unutmuşum:D
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
herzaman yanımda olan beni hiç yalnız bırakmayan gönül ablama iyiki varsın ablacımm
[IMG]http://img120.yukle.tc/images/6245mahurgozlugul_5114312.jpg[/IMG] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
ay serdal yahu çok komikmisin desem ne desem hiç güleceğim yoktu valla.
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=ayten58;526881]ay serdal yahu çok komikmisin desem ne desem hiç güleceğim yoktu valla.[/QUOTE]
dalgınlık işte:D |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[URL=http://www.ressim.net][IMG]http://www.ressim.net/out.php/i556369_gul1lp4.gif[/IMG][/URL]
[B][COLOR="Navy"]tüm siteye gelsin son çiceğim zaten herkes allaha emanet olsun iyki tanıdım sizleri titanik bu gemi batar mustafa kacar kacmadan önce bi elvada cakar byyy [/COLOR][/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
nereye kerim kardeşim yahu daha pattes keseceedik malum kış mevsim karpuzumuz yok.
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 20:28. |
|
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.