Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

ayten58 28.02.2010 13:57

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE][/QUOTE][QUOTE=ömer yalcin;526225][IMG]http://img2.blogcu.com/images/t/u/m/tumguzelresimler/kirmizi_gul_deniz.jpg[/IMG]
..............................................................................[/QUOTE]

ömeeer dama bir gül düşürmüşün buldum ama vermem kusura bakma
bu gül bir buluntudur çalıntı değildir
bu gülü
başta dama düşüren ömere
serdala
bilal köseye
osman abiye
arif beye
cleye
doğana
ismaile58
salim58
karamell
ssiivvaassllıı
kerim
onur
burak
günay
ertuğrul
altuntaş
s.lady
s.sandy
turnam
goramaz
dostgülü
dilşad her ne kadar beni silsede sırayı bozmayım
h.turan
serhat
serdar
yırldırım
gio
ben
dilek
betüş
kardelen
daha kim vardı yahu
bak yine unuttum
en başta yazacağım en sona kaldı iyimi özür dileyerek
rüştü elmas bey diyorum ve affınıza sığınıyorum
ve sitedeki bütün kardeşlerime

kronik e gitsin adını hatırlıyamadığım canım kardeşlerim çok özür diliyorum sizden son hatırıma gelen tracymacgrdey ay ne zor bir niktir arkadaş yahu
rallim
.leblebi
düşündükçe bir bir çkıyor kele .sizlere gelsin bu gül.

Dilsad Hatun 28.02.2010 14:07

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=ayten58;526645]
dilşad her ne kadar beni silsede sırayı bozmayım
.[/QUOTE]

[B][FONT="Comic Sans MS"]
ablacim ne silmesi ?.
Seni unutmadim ,,,iyi bakarsan sanda cicek veriyorum :)[/FONT][/B]

65serdal58 28.02.2010 21:16

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
herkese gelsin

ayten58 28.02.2010 21:55

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
ney gelsin kardeşim pardon kalbin kadar temiz ve sevgi kadar saf beyaz bir sayfa galiba teşekkür ederim.

65serdal58 28.02.2010 21:57

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
çiçekler ablam,,,ama resmi yapıştırmayı unutmuşum:D

KARAMELLL58 28.02.2010 22:23

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
herzaman yanımda olan beni hiç yalnız bırakmayan gönül ablama iyiki varsın ablacımm
[IMG]http://img120.yukle.tc/images/6245mahurgozlugul_5114312.jpg[/IMG]

ayten58 28.02.2010 22:34

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
ay serdal yahu çok komikmisin desem ne desem hiç güleceğim yoktu valla.

65serdal58 28.02.2010 22:36

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=ayten58;526881]ay serdal yahu çok komikmisin desem ne desem hiç güleceğim yoktu valla.[/QUOTE]

dalgınlık işte:D

kolsuz_kerim 28.02.2010 22:40

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[URL=http://www.ressim.net][IMG]http://www.ressim.net/out.php/i556369_gul1lp4.gif[/IMG][/URL]
[B][COLOR="Navy"]tüm siteye gelsin son çiceğim zaten herkes allaha emanet olsun iyki tanıdım sizleri titanik bu gemi batar mustafa kacar kacmadan önce bi elvada cakar byyy [/COLOR][/B]

ayten58 28.02.2010 22:42

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
nereye kerim kardeşim yahu daha pattes keseceedik malum kış mevsim karpuzumuz yok.


WEZ Format +2. ?uan Saat: 20:28.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.