Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

gönlüm58 28.02.2010 22:49

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=kolsuz_kerim;526919][B][COLOR="Navy"]
yok hasan abi site beni sevmedi sıkıldımda biraz ben [/COLOR][/B][/QUOTE]

Aplam site seni sevbipte sana nikah yapacak degildi yaa nere gidiyon...

65serdal58 28.02.2010 22:51

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
kerim kardeş nereye gidiyon yaaaaa

kolsuz_kerim 28.02.2010 22:53

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B][COLOR="Navy"]hasan abi canım benim bende seni çok seviyorum gönül apla yokgı sıkıldım ne yapayım hocam gercek hayattan soğudum ya:) hemi kartallar yanlız ucar[/COLOR][/B]

ayten58 28.02.2010 23:07

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE][/QUOTE][QUOTE=ayten58;523204]aynen doğan kardeşime katılıyorum ve bende gerçek dostulğa ve kardeşliğe göderiyorum sitedeki bütün üye lere ikinci aileme sevgilerle beni sevenede sevmeyenede herkese gitsin bacılarıma kardeşlerime abilerime evlatlarıma sizi çok seviyorum site ailesi lutfen doğan kardeşime dua edin.[/QUOTE]

başta şu an online olan herkese ve serdal karamel kerim mustafa loooo gitmesene kele gardaş dur la amaaaa delimi ney go oğlan.
bah sana çiçak saldım dur diyi temammı.ııı.

ayten58 28.02.2010 23:09

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
çiçek çıhmadı şansınıza küsün uşah herkeşden yörüddümde kandimden yörüdemedim kele nader beçareyim gı.neyse özür dilerim kalbimde hep taşırım efendimin simgesidir diye bir tane gül onu sunuyorum sizlere.

65serdal58 28.02.2010 23:09

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
eyvallah ablam

KARAMELLL58 28.02.2010 23:26

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
KARAMELLL58E yani bana:D
[IMG]http://img.blogcu.com/uploads/mahurgozlugul_guller184ap.jpg[/IMG]

65serdal58 28.02.2010 23:27

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=KARAMELLL58;526981]KARAMELLL58E yani bana:D
[IMG]http://img.blogcu.com/uploads/mahurgozlugul_guller184ap.jpg[/IMG][/QUOTE]

bu kadar mı bencillik olur yaaaa:D

KARAMELLL58 28.02.2010 23:29

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
napıyım kimse göndermiyo bari ben gönderiyim ayrıca kendimi seviyorum;)

65serdal58 28.02.2010 23:30

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[URL=http://www.ressim.net][IMG]http://www.ressim.net/out.php/i556695_b-336702-kan-ve-g-c3-bcl.jpg[/IMG][/URL]

bütün bencillere ve kendini sevenlere:D:D:D:D


WEZ Format +2. ?uan Saat: 17:34.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.