Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

58Sevda 06.03.2010 16:32

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
Hasret, Osman Ece, Bilal Kose, Salim58, Gonlum58, Sandalli, Ruzgar79.....

[IMG]http://www.cicekansiklopedisi.com/images/cicek_30122007121828.jpg[/IMG]

bilal kose 06.03.2010 16:43

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img245.imageshack.us/img245/2295/animation1111111118thtd.gif[/img]

buda kendim icin

doğan bulut 06.03.2010 17:01

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://image046.mylivepage.com/chunk46/4633935/2885/z6j5b8nvomas6893srnu.gif[/IMG]


sivaslı fd
ayten 58
sevgim 58
OSMAN ECE
salim 58
bilal kose
SsİiVvAaSsLlIı
seval
ömer yalçın
ismail 58

ayten58 06.03.2010 18:09

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
çok teşekkür ederim doğan kardeşim sende olmasan beni anan olmuycak bende gönlümdeki çiçekler sana ömere arif beye ve diğer site ailesine gelsin ve büyüklük bende kalsın.

V1CT0RY 06.03.2010 18:11

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B]sevda58
onur
gönlüm ? gönül 58 e hatırlayamadım nicki :D[/B]

gönlüm58 07.03.2010 00:21

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=17438&token=3487[/IMG]
Küçük çıkarsa affedin olmuyor:D:D
Gurbetçilere gelsin,
HasreT,Rüzgar79 ve Bilal Köseye sevdıklerınıze bır an önce kavusmanız dilegıyle...

HasreT 07.03.2010 00:29

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
küçük çıktııııııııııııııııı gönlümm ama güzelmiş gül olsa daha makbüldü ama buda güzel :)

bilal kose 07.03.2010 00:33

Cevap: --->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[IMG]http://www.cicekresimleri.net/data/media/105/beyaz_gul_resimleri.jpg[/IMG]

hasret
gonlum58
ruzgar79

gönlüm58 07.03.2010 00:34

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
He adam az veren candan çok veren maldam neydıyım olmuyor...:D:D:D

rüzgar79 07.03.2010 00:36

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
gönül abal ögret bana ne olur cicek yollamasini


WEZ Format +2. ?uan Saat: 16:20.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.