![]() |
|
Cevap: Dostluk icin bir Gül
[IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=18233&token=66430[/IMG]
|
Cevap: Dostluk icin bir Gül
[QUOTE=494538][B][I][COLOR=blue]Dostluk kardeslik icin bir gül.[/COLOR][/I][/B]
[IMG]http://www.el-aziz.net/data/media/169/cicek27.jpg[/IMG] [B][I][COLOR=blue][/COLOR][/I][/B][/QUOTE] .......ömer kardeşimden aldım hakkını helal etsin..bu gülde sitedeki tüm kardeşlerime gelsin... |
Cevap: Dostluk icin bir Gül
çok güzel konu teşekkür ederim ömer bey kardeşim eline yüreğinize sağlık
hepinizin allah herkesten razı olsun güllerinizi ve gönderenlerini çok seviyorum. |
Cevap: Dostluk icin bir Gül
[IMG]http://img132.imageshack.us/img132/6923/134133jahglvuh8nyy4la0.gif[/IMG]
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
abuuu bek iyceymiş kele ömer gardaş çoh savul allah ırazı olsun
allah goonüğe gore versin .allah ne mıradın varısa onu versin ecik sadaacı gibi oldu heral neyse gapaddım. |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B][COLOR=purple]Ben güzele güzel demem güzel benim olmayinca.....:)[/COLOR][/B]
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://www.ciceksehri.com/wp-content/uploads/2010/02/suya-yansiyan-kirmizi-guel-resmi.gif[/IMG]
[B][COLOR=magenta]tüm dostlara gelsin[/COLOR][/B] |
Cevap: Dostluk icin bir Gül
[IMG]http://www.ciceksehri.com/wp-content/uploads/2010/02/sevgiline-oezel-parlak-hareketli-kirmizi-guel-resm.gif[/IMG]
[B][COLOR=magenta]Bu gülde tüm bayanlara gelsin.[/COLOR][/B] |
Cevap: Dostluk icin bir Gül
[IMG]http://img2.blogcu.com/images/p/c/l/pcland/66nh7nn3.gif[/IMG]
MADENKİ KONU DOSTLUK BENİ SEVENEDE GELSİN SEVMEYENEDE |
Cevap: Dostluk icin bir Gül
[url=http://resimzade.com/Show.html?i=18246&token=120962][img]http://resimzade.com/Show.html?i=18246&token=120962[/img][/url]
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 13:07. |
|
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.