Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

ömer yalcin 28.03.2010 21:49

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B]Abla niye caliyon ciceklerimi yaw bahcede cicek coktu yaw :):):)[/B]

[IMG]http://img.blogcu.com/uploads/hobigif_ROSEROSE.GIF[/IMG]

aysima58 28.03.2010 21:57

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
laaaaaaaaaayn ben sana demedimmi zopamı yime diyi ben büyüğüm bana karşı gelinmez öğren bunları almayada yaşamaktan kültürümüzü unutmuşun bee

bah gızma bana gelirim oraya haberin olsun.

Kardelencicegi 28.03.2010 22:01

Cevap: Dostluk icin bir Gül
 
[QUOTE=HaZaN;494844][IMG]http://www.edebiyatogretmeni.net/edebi/k13.jpg[/IMG][/QUOTE]


canim Hazanim benden sana ve aytenime gelsin.

ömer yalcin 28.03.2010 22:09

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://img143.imageshack.us/img143/4422/9a41a3abf81zv6.gif[/IMG]

[B]Bu cicek sadece Osman Ece abime,kimse calmaya kalkmasin .[/B]
[B]O koskoca temiz yüregi icin Osman abi sana gelsin bu cicek iyiki varsin abi .[/B]

bilal kose 28.03.2010 22:14

Cevap: Dostluk icin bir Gül
 
[IMG]http://www.edebiyatogretmeni.net/edebi/k13.jpg[/IMG]

BU CICEK YIILAR BOYU SEVGISINI KARDESLIGINI ABILIGINI DAHADA ONEMLISI YUREGINI ESIRGEMEYEN HASAN ABIYE GELSIN.YANI SANDALLIYA.

OSMAN ECE 28.03.2010 22:27

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=ömer yalcin;538524][IMG]http://img143.imageshack.us/img143/4422/9a41a3abf81zv6.gif[/IMG]

[B]Bu cicek sadece Osman Ece abime,kimse calmaya kalkmasin .[/B]
[B]O koskoca temiz yüregi icin Osman abi sana gelsin bu cicek iyiki varsin abi .[/B][/QUOTE]

canımsın ömer kardeşim çok teşekkür ederim çiçek göndermesini bilmiyorum
yüreğim sizin sevginizle dolu allah gönlüne göre versin

ömer yalcin 28.03.2010 22:32

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://i43.tinypic.com/35kk9c6.gif[/IMG]

[B]Bilal Köse kardesim seni unuttum sanma,bu güllerde senin icin.[/B]

bilal kose 28.03.2010 22:34

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=ömer yalcin;538562][IMG]http://i43.tinypic.com/35kk9c6.gif[/IMG]

[B]Bilal Köse kardesim seni unuttum sanma,bu güllerde senin icin.[/B][/QUOTE]

TESEKURLER OMER KARDES

ömer yalcin 29.03.2010 04:05

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://www.ankaracicekpazari.com/hareketli-cicek-resimleri-21.gif[/IMG]

[IMG]http://www.ankaracicekpazari.com/hareketli-cicek-resimleri-20.gif[/IMG]

[IMG]http://www.ankaracicekpazari.com/hareketli-cicek-resimleri-18.gif[/IMG]

[IMG]http://www.ankaracicekpazari.com/hareketli-cicek-resimleri-5.gif[/IMG]

[B]Bu gülde Serhat ve Dj Gönül icin....[/B]

[URL="http://img134.imageshack.us/img134/350/af001ap7.gif"][IMG]http://img134.imageshack.us/img134/350/af001ap7.gif[/IMG][/URL]

[B]BU CICEKLERDE POLISLERE GELSIN[/B]

sandalli 29.03.2010 20:55

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[URL=http://img10.imageshack.us/i/00251o.gif/][IMG]http://img10.imageshack.us/img10/1765/00251o.gif[/IMG][/URL]

[B][I]Bilal Köse, Arif Coskun, Rüzgar79´a[/I][/B]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 13:06.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.