![]() |
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
Gerci kullanici ismin de türkce degil ama olsun, sen yine de bir göz at, kesinlikle faydasi olacaktir. Benim demek istedigim sadece senin dediklerini tasdik etmek icindi. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olma. :D
[url]http://www.tsk.tr/TURKCENIN_DOGRU_KULLANIMI/Turkcenin_Dogru_Kullanimi.pdf[/url] |
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
[B]O zaman orduya da gerek yok. Savaş çıkarsa askere çağırılırız kurarız bir ordu olmaz mı ?[/B]
|
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
[QUOTE=sandalli;564709]Gerci kullanici ismin de türkce degil ama olsun, sen yine de bir göz at, kesinlikle faydasi olacaktir. Benim demek istedigim sadece senin dediklerini tasdik etmek icindi. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olma. :D
[url]http://www.tsk.tr/TURKCENIN_DOGRU_KULLANIMI/Turkcenin_Dogru_Kullanimi.pdf[/url][/QUOTE] solcu yazarlar?? tsk?? saat de geç oldu tabii siz de haklısınız:D :D :D :D [QUOTE=Cley;564710][B]O zaman orduya da gerek yok. Savaş çıkarsa askere çağırılırız kurarız bir ordu olmaz mı ?[/B][/QUOTE] dediklerimden bunu mu çıkardınız eğer gerekirse tutar sınav açarız, eğitimden geçiririz polis yaparız onu çağırırız mı dedim ben polis de olur, ordu da olur ancak gerektiği zaman gerektiği yerde... |
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
[B]zaten gerektiği yerde oluyor polis de asker de. Siz tasalanmayın. Üniversiteler polis gidince özgürleşmez beyinler özgürleşince üniversiteler de özgürleşir.[/B]
|
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
[QUOTE=Cley;564713][B]zaten gerektiği yerde oluyor polis de asker de. Siz tasalanmayın. Üniversiteler polis gidince özgürleşmez beyinler özgürleşince üniversiteler de özgürleşir.[/B][/QUOTE]
bi yerden başlamak lazım ama;) |
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
[B]12 Eylül'den itibaren başlayacak inşallah. Üniversiteler bizimle Özgürleşecek Sev-Genç :)[/B]
|
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
12 eylülde olmaz o iş:)
|
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
[B]Bundan sonra sitede sürekli Chp ile ilgili haberler açalım :D Malum 5 günlük haber hiç yorum almaz iken 2 günlük haber 60 yorumu bulabiliyor ;) ![/B]
|
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
[QUOTE=TripleDouble;564711]solcu yazarlar??
tsk?? saat de geç oldu tabii siz de haklısınız:D :D :D :D .[/QUOTE] [url]http://www.tdk.org.tr/TR/Genel/BelgeGoster.aspx?F6E10F8892433CFFAAF6AA849816B2EF7F26505C55AC2B41[/url] [url]http://www.edebiyatekibi.com/index.php?option=com_content&task=view&id=713&Itemid=27[/url] Kelime oyunu yapip durma, " Türkceyi" yazdigim icin yanlis dedigin kelimeyi dogru kullandigimi sen de biliyorsun ama yillarin CHP inadi sana da sirayet etmis. Insanlari kücük gören aklinca aydin gecinen tipik bir solcu portresi var karsimda. Zamanla sen de ögreneceksin gercekleri. Bu linklere bak, sana faydasi olacaktir. Kolay gelsin, bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan aydin CeHePe´li. :rolleyes: |
Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
zaten nerede solcu varsa onlara göre hep aydın oluyo diğerleri gerici oluyo onlar için ama neyazıkki aydın geçinenler hiçde ikdidar olamıyo hep muhalefet olarak kalıyorlar yine öyle olcak ama muhalefet yaparkende ülkenin geri kalmasına sebeb oluyorlar ne yazıkki
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 16:40. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.