Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Anasayfa Haberler (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=36)
-   -   Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=35871)

sandalli 14.07.2010 00:33

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
Gerci kullanici ismin de türkce degil ama olsun, sen yine de bir göz at, kesinlikle faydasi olacaktir. Benim demek istedigim sadece senin dediklerini tasdik etmek icindi. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olma. :D

[url]http://www.tsk.tr/TURKCENIN_DOGRU_KULLANIMI/Turkcenin_Dogru_Kullanimi.pdf[/url]

Cley 14.07.2010 00:34

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
[B]O zaman orduya da gerek yok. Savaş çıkarsa askere çağırılırız kurarız bir ordu olmaz mı ?[/B]

TripleDouble 14.07.2010 00:39

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
[QUOTE=sandalli;564709]Gerci kullanici ismin de türkce degil ama olsun, sen yine de bir göz at, kesinlikle faydasi olacaktir. Benim demek istedigim sadece senin dediklerini tasdik etmek icindi. Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olma. :D

[url]http://www.tsk.tr/TURKCENIN_DOGRU_KULLANIMI/Turkcenin_Dogru_Kullanimi.pdf[/url][/QUOTE]

solcu yazarlar??
tsk??
saat de geç oldu tabii siz de haklısınız:D
:D :D :D

[QUOTE=Cley;564710][B]O zaman orduya da gerek yok. Savaş çıkarsa askere çağırılırız kurarız bir ordu olmaz mı ?[/B][/QUOTE]

dediklerimden bunu mu çıkardınız
eğer gerekirse tutar sınav açarız, eğitimden geçiririz polis yaparız onu çağırırız mı dedim ben
polis de olur, ordu da olur ancak gerektiği zaman gerektiği yerde...

Cley 14.07.2010 00:43

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
[B]zaten gerektiği yerde oluyor polis de asker de. Siz tasalanmayın. Üniversiteler polis gidince özgürleşmez beyinler özgürleşince üniversiteler de özgürleşir.[/B]

TripleDouble 14.07.2010 00:45

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
[QUOTE=Cley;564713][B]zaten gerektiği yerde oluyor polis de asker de. Siz tasalanmayın. Üniversiteler polis gidince özgürleşmez beyinler özgürleşince üniversiteler de özgürleşir.[/B][/QUOTE]

bi yerden başlamak lazım ama;)

Cley 14.07.2010 00:50

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
[B]12 Eylül'den itibaren başlayacak inşallah. Üniversiteler bizimle Özgürleşecek Sev-Genç :)[/B]

TripleDouble 14.07.2010 00:55

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
12 eylülde olmaz o iş:)

58_SEMİH_58 14.07.2010 01:00

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
[B]Bundan sonra sitede sürekli Chp ile ilgili haberler açalım :D Malum 5 günlük haber hiç yorum almaz iken 2 günlük haber 60 yorumu bulabiliyor ;) ![/B]

sandalli 14.07.2010 05:39

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
[QUOTE=TripleDouble;564711]solcu yazarlar??
tsk??
saat de geç oldu tabii siz de haklısınız:D
:D :D :D
.[/QUOTE]

[url]http://www.tdk.org.tr/TR/Genel/BelgeGoster.aspx?F6E10F8892433CFFAAF6AA849816B2EF7F26505C55AC2B41[/url]

[url]http://www.edebiyatekibi.com/index.php?option=com_content&task=view&id=713&Itemid=27[/url]

Kelime oyunu yapip durma, " Türkceyi" yazdigim icin yanlis dedigin kelimeyi dogru kullandigimi sen de biliyorsun ama yillarin CHP inadi sana da sirayet etmis. Insanlari kücük gören aklinca aydin gecinen tipik bir solcu portresi var karsimda. Zamanla sen de ögreneceksin gercekleri. Bu linklere bak, sana faydasi olacaktir. Kolay gelsin, bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan aydin CeHePe´li. :rolleyes:

doğan bulut58 14.07.2010 06:18

Cevap: Kılıçtaroğlu Sivas'a geliyor
 
zaten nerede solcu varsa onlara göre hep aydın oluyo diğerleri gerici oluyo onlar için ama neyazıkki aydın geçinenler hiçde ikdidar olamıyo hep muhalefet olarak kalıyorlar yine öyle olcak ama muhalefet yaparkende ülkenin geri kalmasına sebeb oluyorlar ne yazıkki


WEZ Format +2. ?uan Saat: 16:40.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.