![]() |
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://bbp.sunucuturkiye.com/Umutluyuz1.jpg[/IMG]
[IMG]http://www.resimlerik.com/data/media/14/acmis-gul-2.jpg[/IMG] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=GÖVDELİ;547640][IMG]http://bbp.sunucuturkiye.com/Umutluyuz1.jpg[/IMG]
[IMG]http://www.resimlerik.com/data/media/14/acmis-gul-2.jpg[/IMG] [B][COLOR="DarkRed"]Cok güzel bir mesaji C)alinti yapiyorum. Hakkinizi helal edin kardesim.:)[/COLOR][/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://www.2wx.org/41/d.gif[/IMG][IMG]http://www.2wx.org/41/o.gif[/IMG][IMG]http://www.2wx.org/41/s.gif[/IMG][IMG]http://www.2wx.org/41/t.gif[/IMG][IMG]http://www.2wx.org/41/g.gif[/IMG][IMG]http://www.2wx.org/41/u.gif[/IMG][IMG]http://www.2wx.org/41/l.gif[/IMG][IMG]http://www.2wx.org/41/u.gif[/IMG]
[IMG]http://www.2wx.org/41/t.gif[/IMG][IMG]http://www.2wx.org/41/u.gif[/IMG][IMG]http://www.2wx.org/41/r.gif[/IMG][IMG]http://www.2wx.org/41/n.gif[/IMG][IMG]http://www.2wx.org/41/a.gif[/IMG][IMG]http://www.2wx.org/41/m.gif[/IMG] [IMG]http://www.2wx.org/41/g.gif[/IMG][IMG]http://www.2wx.org/41/o.gif[/IMG][IMG]http://www.2wx.org/41/v.gif[/IMG][IMG]http://www.2wx.org/41/d.gif[/IMG][IMG]http://www.2wx.org/41/e.gif[/IMG][IMG]http://www.2wx.org/41/l.gif[/IMG][IMG]http://www.2wx.org/41/i.gif[/IMG] [IMG]http://www.ciceksehri.com/wp-content/uploads/2010/04/suya-yansiyan-mavi-guel-gifi.gif[/IMG] [IMG]http://www.ciceksehri.com/wp-content/uploads/2010/04/suya-yansiyan-hareketli-guel-resmi.gif[/IMG] bu gülde tüm siteye gelsin |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B][I][COLOR="DarkRed"][URL=http://img136.imageshack.us/i/bloemetjezo7.gif/][IMG]http://img136.imageshack.us/img136/5286/bloemetjezo7.gif[/IMG][/URL]
Bana cicek yollayan kardeslerime gelsin.:) [URL=http://img404.imageshck.us/i/83944062ga3f.gif/][IMG]http://img404.imageshack.us/img404/5329/83944062ga3f.gif[/IMG][/URL][/COLOR][/B][/CENTER][/COLOR][/I][/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://img188.imageshack.us/img188/2773/image009ep.jpg[/IMG]
[B][COLOR="Blue"]"Yürekte'kine armagan olsun"[/COLOR][/B] [IMG]http://img228.imageshack.us/img228/3985/image005q.jpg[/IMG] [B][COLOR="Blue"]Yolu "Sevgi&sevda" dan geçen Dostlara armagan olsun..[/COLOR][/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[url=http://resimzade.com/Show.html?i=20010&token=25069][img]http://resimzade.com/Show.html?i=20010&token=25069[/img][/url]
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B][I]Magdure´ye[/I][/B]
[URL=http://img683.imageshack.us/i/charlesdarwin001.jpg/][IMG]http://img683.imageshack.us/img683/2267/charlesdarwin001.jpg[/IMG][/URL] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
canım arkadaşlarım bu gün yine bana çiçekler gelmiş servet bey kardeşim kardelencim beyaz gülüm sizlere çok mahcup oluyorum uşah beyle olmuycah benim bir an önce çiçek göndermeyi bellemem ilazım kele rüzgar bilal bey kardeşim salim bey kardeşim emeğinize çok teşekkür ederim sağolun belleyimde bende size salıyım bari kele artıh utanmıya başladım yüzüm gızarıyor valla çiçekleri gorüncü la ayıp ediyom zaharki size garşı ondan gızarıyor heral yüzüm bile benden terbiyeli kele gızarmayı biliyor en azından.
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://www.ciceksehri.com/wp-content/uploads/2010/04/uzerine-yagmur-yagilan-guel-resmi.gif[/IMG]
O kendini bilir ama yinede bende ismini yazayim bari Dostlarin en güzeli Dostgülüne |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=aysima58;547750]canım arkadaşlarım bu gün yine bana çiçekler gelmiş servet bey kardeşim kardelencim beyaz gülüm sizlere çok mahcup oluyorum uşah beyle olmuycah benim bir an önce çiçek göndermeyi bellemem ilazım kele rüzgar bilal bey kardeşim salim bey kardeşim emeğinize çok teşekkür ederim sağolun belleyimde bende size salıyım bari kele artıh utanmıya başladım yüzüm gızarıyor valla çiçekleri gorüncü la ayıp ediyom zaharki size garşı ondan gızarıyor heral yüzüm bile benden terbiyeli kele gızarmayı biliyor en azından.[/QUOTE]
aysima58 kardeşim sen bu siteningülüsün zaten sen böyle kal [url=http://resimzade.com/Show.html?i=20020&token=44191][img]http://resimzade.com/Show.html?i=20020&token=44191[/img][/url] |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 22:58. |
|
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.