![]() |
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://www.manzararesimleri.net/manzara-resimleri/gul/gul-resimleri%20(73).jpg[/IMG]
[B][I][COLOR=darkred]Ismail 58 ve tüm Polislere gelsin..................[/COLOR][/I][/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://img541.imageshack.us/img541/8837/image017j.jpg[/IMG]
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://www.alone07.de/Images/Blumen-Gifs-309.gif[/IMG]
kırciçeği senin için |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
cok guzell cicek GOVDELII yureyigne emegine saglik tesekkurlerrrr
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://img80.imageshack.us/img80/3853/alevg7fs.gif[/IMG][IMG]http://img80.imageshack.us/img80/9730/alevu8sb.gif[/IMG][IMG]http://img80.imageshack.us/img80/1475/alevr4ef.gif[/IMG][IMG]http://img80.imageshack.us/img80/1702/alevb4ca.gif[/IMG][IMG]http://img80.imageshack.us/img80/5648/aleve0qg.gif[/IMG][IMG]http://img80.imageshack.us/img80/2341/alevt8bv.gif[/IMG][IMG]http://img80.imageshack.us/img80/9853/alevc3bm.gif[/IMG][IMG]http://img80.imageshack.us/img80/4489/alevi9pv.gif[/IMG][IMG]http://img80.imageshack.us/img80/9832/alevl4gh.gif[/IMG][IMG]http://img80.imageshack.us/img80/5648/aleve0qg.gif[/IMG][IMG]http://img80.imageshack.us/img80/1475/alevr4ef.gif[/IMG][IMG]http://img80.imageshack.us/img80/5648/aleve0qg.gif[/IMG]
[IMG]http://img128.yukle.tc/images/9068gul.jpg[/IMG] |
Cevap: --->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE][/QUOTE][QUOTE=tatli-dilli;332995][CENTER][B]Bugünki beyaz gülümü tüm sivsaslilar.net ailesine yolluyorum...[/B]
[IMG]http://www.cicekresimleri.net/data/media/105/beyaz_gul_resimleri.jpg[/IMG][/CENTER][/QUOTE] hakkını helaal et tatlı dilli kardeşim bu beyaz gülüm benim kalbim gibi kalbi saf ve adam gibi adam olan salimbeye gövdeliye ismail58 tatlı dilliye bilal beye osman ece abime cleye kleyin kalbi karadır ama belki bu ara çamaşır suyuna falan koyar bahar temizliği dolayısı ile kardelene elaya rüzgara bahara turnama hazala goramaza sevgime sevdaya sevaya karamele ssiivvaassllııyyaa semihe arikarıncaya tracmackrediye sivabursa servete setene asenaya ve bana çiçek yollayanlara ve adını unuttuklarıma özür dileyerek tabii gonderiyom haa sandye ladye sabiha serine bana aytene güldaneye aysimaya. |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://img132.imageshack.us/img132/2694/gul1tp5.jpg[/IMG]
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B]Sandalli,Kuşum ve Arif Coşkun için buyurun efendim, Mağdure'den sevgilerle...[/B]
[url=http://resimzade.com/Show.html?i=20158&token=122826][img]http://resimzade.com/Show.html?i=20158&token=122826[/img][/url] |
Cevap: --->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=aysima58;548763]hakkını helaal et tatlı dilli kardeşim bu beyaz gülüm benim kalbim gibi kalbi saf ve adam gibi adam olan salimbeye
... cleye kleyin kalbi karadır ama belki bu ara çamaşır suyuna falan koyar bahar temizliği dolayısı ile . . .[/QUOTE] Sayın Aysima58 [B]Lütfen bana çiçek filan göndermeyin. Hatta hiçbir mesajınızda nickim,ismim geçmesin.[/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
kardeşlerim hepinize gelsin
[url=http://resimzade.com/Show.html?i=20162&token=106964][img]http://resimzade.com/Show.html?i=20162&token=106964[/img][/url] |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 22:57. |
|
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.