Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

veysel 26.07.2008 14:49

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
Herkese gelsin ciceklerim...............

Mert5858 27.07.2008 14:29

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]Sivaslilar.nete Emek Veren Herkese Gelsin Ciceklerim.[/B]

veysel 27.07.2008 20:58

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
Mert5858´e
Mehmet amcama
Gürün_Güzelin´e

CrSivaslim58 01.08.2008 11:40

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B][COLOR="Navy"]Tüm site Ailesine güzel

Çiçekler yoluyorum.[/COLOR][/B]

ßabyfac€ 01.08.2008 11:42

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=Kaptan-58;277120][B]valla gardaş ben hemşehrilerim arasında ayırım yapamam.... ya hepsine ya hiçbirine....[/B][/QUOTE]

ayNen aynen ya hepsine Ya heÇ ßirine ;)

umit_koc 08.08.2008 08:04

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
bugün Ethembey Parkında buluşacak tüm sivaslilar.net üyelerine en güzel çiçeklerden gönderiyorum.

altuntas58 08.08.2008 08:08

-->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]Bu gün cuma olmasıdan dolayı herkese kucaklar dolusu çiçekler gönderiyorum[/B]

haythuyt 08.08.2008 15:18

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
cıceklerımı engın abıme, berat abıme, sefa abıme gonderıyom
haa bırde veyselıme gonderıyom;)

veysel 08.08.2008 21:58

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
4 eylüle
semihe
haythuyt abime

4Eylul 08.08.2008 22:01

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
Veysel ve Semih e. :)

[IMG]http://img149.imageshack.us/img149/8384/f7630305he1sp2lk1oz.jpg[/IMG]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 11:05.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.