![]() |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
Herkese gelsin ciceklerim...............
|
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B]Sivaslilar.nete Emek Veren Herkese Gelsin Ciceklerim.[/B]
|
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
Mert5858´e
Mehmet amcama Gürün_Güzelin´e |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B][COLOR="Navy"]Tüm site Ailesine güzel
Çiçekler yoluyorum.[/COLOR][/B] |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=Kaptan-58;277120][B]valla gardaş ben hemşehrilerim arasında ayırım yapamam.... ya hepsine ya hiçbirine....[/B][/QUOTE]
ayNen aynen ya hepsine Ya heÇ ßirine ;) |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
bugün Ethembey Parkında buluşacak tüm sivaslilar.net üyelerine en güzel çiçeklerden gönderiyorum.
|
-->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B]Bu gün cuma olmasıdan dolayı herkese kucaklar dolusu çiçekler gönderiyorum[/B]
|
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
cıceklerımı engın abıme, berat abıme, sefa abıme gonderıyom
haa bırde veyselıme gonderıyom;) |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
4 eylüle
semihe haythuyt abime |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
Veysel ve Semih e. :)
[IMG]http://img149.imageshack.us/img149/8384/f7630305he1sp2lk1oz.jpg[/IMG] |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 11:05. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.