Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

...Gül... 05.05.2010 10:26

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[CENTER][B]Kim beğenirsen ona gitsin :)[/B]

[IMG]http://s5.directupload.net/images/100504/9p7wgi73.gif[/IMG] [/CENTER]

bilal kose 05.05.2010 10:41

Cevap: --->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[IMG]http://img392.imageshack.us/img392/5476/surrou1fg0.jpg[/IMG][/URL]
BASTA OSMAN ECE ABIYI

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img392.imageshack.us/img392/9856/cicek2ts6.jpg[/IMG][/URL]
SANDALLI
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img392.imageshack.us/img392/6211/gl39mx1ja3.jpg[/IMG][/URL]
GONLUM58
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img143.imageshack.us/img143/8843/gl39mx1cy8.jpg[/IMG][/URL]
ARIFCOSKUN ABIYE

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img521.imageshack.us/img521/2995/cicek2ao4.jpg[/IMG][/URL]
HASRET

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img143.imageshack.us/img143/3145/gl39mx1ds1.jpg[/IMG][/URL]
RUZGAR79

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img392.imageshack.us/img392/8813/cicek2cr3.jpg[/IMG][/URL]
SERVET58

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img262.imageshack.us/img262/5656/cicek2fo7.jpg[/IMG][/URL]
SABIHA SERIN ABLAMIZA
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img262.imageshack.us/img262/4585/gl39mx1av9.jpg[/IMG][/URL]
58SEVDA
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img90.imageshack.us/img90/3858/surrou1zv7.jpg[/IMG][/URL]
KARELENCICEGI
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img131.imageshack.us/img131/4395/6494251ck9.jpg[/IMG][/URL]
SIYAHI
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img131.imageshack.us/img131/2294/cicek2fk9.jpg[/IMG][/URL]
CLEY
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img131.imageshack.us/img131/7403/6494251on7.jpg[/IMG][/URL]
KRONIC

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img131.imageshack.us/img131/8407/papaty1xj7.jpg[/IMG][/URL]
HAZAN
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img131.imageshack.us/img131/1954/cicek2hp8.jpg[/IMG][/URL]
AYSIMA58

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img208.imageshack.us/img208/4318/8088211tt4.jpg[/IMG][/URL]
BURAK5867

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img208.imageshack.us/img208/8826/3575651xr7.jpg[/IMG][/URL]
DILSAD HATUN

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img201.imageshack.us/img201/4365/3575651ga5.jpg[/IMG][/URL]

VEDE BUGUN DOGUM GUNU OLAN HEMSERILERIME GELSIN

Salim58 05.05.2010 10:53

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://img519.imageshack.us/img519/5209/73366845.jpg[/IMG]

[B]Bugün Doğum günü olan Başta Osman Ece Abimize, Doğan Bulut ( GÖVDELİ ) kardeşimize, ve bugün doğum günü olan tüm üyelerimize olsun...[/B]

GÖVDELİ 05.05.2010 11:35

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://www.salgit.com/resimler/normal_kirmizi-gul-8.jpg[/IMG]


bu gül sitede dostluğun kardeşliğin simgesi olsun bir biriniz kırmayın arkadaşlar lütfen rica ediyorum hepimiz aynı toprakların insanlarıyız hadi kapatın bu tartışmay

bu gül hepinize gelsin
DOSTLUK KARDEŞLİK ADINA OLDSUN KIRGINLIKLAR BİTSİN LÜTFEN

Arif Coşkun 05.05.2010 11:41

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
Kimsenin özgür iradesini yasakladığımız gibi bir şey yok, sitemizin sadece sohbet, eğlence amaçlı olmadığını hatırlatmak ve Sivas'ın gerçek değerlerine, sorunlarına sahip çıkmak, bölgesel ve kültürel varlıklarını haber niteliğinde üyelerimzile paylaşmak, tartışmak çözümler üretmek adına alınan bir karardır


Arkadaşlar lütfen abartmayalım tadında bırakılsın yukarı sayfalarda yaşanan olumsuz durumlar neticesinde bir süre sakinlemeniz için konu kapatılmıştır.

servet 58 07.05.2010 23:18

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
sivaslılara gelsin

[url=http://resimzade.com/Show.html?i=20460&token=88533][img]http://resimzade.com/Show.html?i=20460&token=88533[/img][/url]

aysima58 07.05.2010 23:59

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
bilal kardeşime ve servet kardeşime gönderdikleri çiçeklerden dolayı sonsuz teşekkürlerimi sunuyor ellerinize sağlık kardeşlerim diyorum sağolun hep vaarolun.

GÖVDELİ 08.05.2010 00:00

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://dl5.glitter-graphics.net/pub/1770/1770805psx1058ygk.gif[/IMG]


aysima58
kardelençiçeği
sevgim58
ela58
salim58
osman ece

bilal kose 08.05.2010 00:33

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B][I][CENTER][COLOR="Magenta"]bu solmus gülüm
sitemizdeki temiz kalpli üyelerimizi kandirarak
SEVGIsini kazanmak isteyen [COLOR="black"]BIRISINE[/COLOR] gelsin


[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img510.imageshack.us/img510/4389/solmusglax1.jpg[/IMG][/URL][/COLOR][/CENTER][/I][/B

aysima58 08.05.2010 00:52

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
anlamadım bilal kardeşim ne demek istediğinizi rica etsem azcık daha açık yazarmısınız?


WEZ Format +2. ?uan Saat: 22:57.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.