![]() |
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[CENTER][B]Kim beğenirsen ona gitsin :)[/B]
[IMG]http://s5.directupload.net/images/100504/9p7wgi73.gif[/IMG] [/CENTER] |
Cevap: --->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[IMG]http://img392.imageshack.us/img392/5476/surrou1fg0.jpg[/IMG][/URL]
BASTA OSMAN ECE ABIYI [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img392.imageshack.us/img392/9856/cicek2ts6.jpg[/IMG][/URL] SANDALLI [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img392.imageshack.us/img392/6211/gl39mx1ja3.jpg[/IMG][/URL] GONLUM58 [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img143.imageshack.us/img143/8843/gl39mx1cy8.jpg[/IMG][/URL] ARIFCOSKUN ABIYE [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img521.imageshack.us/img521/2995/cicek2ao4.jpg[/IMG][/URL] HASRET [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img143.imageshack.us/img143/3145/gl39mx1ds1.jpg[/IMG][/URL] RUZGAR79 [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img392.imageshack.us/img392/8813/cicek2cr3.jpg[/IMG][/URL] SERVET58 [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img262.imageshack.us/img262/5656/cicek2fo7.jpg[/IMG][/URL] SABIHA SERIN ABLAMIZA [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img262.imageshack.us/img262/4585/gl39mx1av9.jpg[/IMG][/URL] 58SEVDA [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img90.imageshack.us/img90/3858/surrou1zv7.jpg[/IMG][/URL] KARELENCICEGI [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img131.imageshack.us/img131/4395/6494251ck9.jpg[/IMG][/URL] SIYAHI [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img131.imageshack.us/img131/2294/cicek2fk9.jpg[/IMG][/URL] CLEY [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img131.imageshack.us/img131/7403/6494251on7.jpg[/IMG][/URL] KRONIC [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img131.imageshack.us/img131/8407/papaty1xj7.jpg[/IMG][/URL] HAZAN [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img131.imageshack.us/img131/1954/cicek2hp8.jpg[/IMG][/URL] AYSIMA58 [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img208.imageshack.us/img208/4318/8088211tt4.jpg[/IMG][/URL] BURAK5867 [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img208.imageshack.us/img208/8826/3575651xr7.jpg[/IMG][/URL] DILSAD HATUN [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img201.imageshack.us/img201/4365/3575651ga5.jpg[/IMG][/URL] VEDE BUGUN DOGUM GUNU OLAN HEMSERILERIME GELSIN |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://img519.imageshack.us/img519/5209/73366845.jpg[/IMG]
[B]Bugün Doğum günü olan Başta Osman Ece Abimize, Doğan Bulut ( GÖVDELİ ) kardeşimize, ve bugün doğum günü olan tüm üyelerimize olsun...[/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://www.salgit.com/resimler/normal_kirmizi-gul-8.jpg[/IMG]
bu gül sitede dostluğun kardeşliğin simgesi olsun bir biriniz kırmayın arkadaşlar lütfen rica ediyorum hepimiz aynı toprakların insanlarıyız hadi kapatın bu tartışmay bu gül hepinize gelsin DOSTLUK KARDEŞLİK ADINA OLDSUN KIRGINLIKLAR BİTSİN LÜTFEN |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
Kimsenin özgür iradesini yasakladığımız gibi bir şey yok, sitemizin sadece sohbet, eğlence amaçlı olmadığını hatırlatmak ve Sivas'ın gerçek değerlerine, sorunlarına sahip çıkmak, bölgesel ve kültürel varlıklarını haber niteliğinde üyelerimzile paylaşmak, tartışmak çözümler üretmek adına alınan bir karardır
Arkadaşlar lütfen abartmayalım tadında bırakılsın yukarı sayfalarda yaşanan olumsuz durumlar neticesinde bir süre sakinlemeniz için konu kapatılmıştır. |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
sivaslılara gelsin
[url=http://resimzade.com/Show.html?i=20460&token=88533][img]http://resimzade.com/Show.html?i=20460&token=88533[/img][/url] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
bilal kardeşime ve servet kardeşime gönderdikleri çiçeklerden dolayı sonsuz teşekkürlerimi sunuyor ellerinize sağlık kardeşlerim diyorum sağolun hep vaarolun.
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://dl5.glitter-graphics.net/pub/1770/1770805psx1058ygk.gif[/IMG]
aysima58 kardelençiçeği sevgim58 ela58 salim58 osman ece |
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B][I][CENTER][COLOR="Magenta"]bu solmus gülüm
sitemizdeki temiz kalpli üyelerimizi kandirarak SEVGIsini kazanmak isteyen [COLOR="black"]BIRISINE[/COLOR] gelsin [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img510.imageshack.us/img510/4389/solmusglax1.jpg[/IMG][/URL][/COLOR][/CENTER][/I][/B |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
anlamadım bilal kardeşim ne demek istediğinizi rica etsem azcık daha açık yazarmısınız?
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 22:57. |
|
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.