![]() |
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
Kardelencicegi'ne engüzel çiçekler;)
[IMG]http://www.ankaracicekpazari.com/resimler/ankara_cicek_gonderme3596.jpg[/IMG] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[URL=http://img94.imageshack.us/i/ce491a8f4067e5962c5eeee.jpg/][IMG][B][I][SIZE="3"][COLOR="DarkRed"]http://img94.imageshack.us/img94/1373/ce491a8f4067e5962c5eeee.jpg[/IMG][/URL]
Sevgili KARAMELL Cok tsk ederim o güzel cicekler icin. O güzel yüregine gül sunuyorum .:)[/COLOR][/SIZE][/I][/B] [URL=http://img227.imageshack.us/i/83944062ga3.gif/][IMG]http://img227.imageshack.us/img227/4800/83944062ga3.gif[/IMG][/URL] [B][I][COLOR="Purple"][URL=http://img94.imageshack.us/i/ce491a8f4067e5962c5eeee.jpg/][IMG]http://img94.imageshack.us/img94/1373/ce491a8f4067e5962c5eeee.jpg[/IMG][/URL] Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL] Sevgili KARAMELL Cok tsk ederim o güzel cicekler icin. O güzel yüregine gül sunuyorum .:) [URL=http://img227.imageshack.us/i/83944062ga3.gif/][IMG]http://img227.imageshack.us/img227/4800/83944062ga3.gif[/IMG][/URL][/COLOR][/I][/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://i38.tinypic.com/o9r39g.jpg[/IMG]
sadece sana [IMG]http://i35.tinypic.com/2qsrnr9.gif[/IMG] abisinin bitanesi senin için KARAMELLL58 |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
gördüğüm kadarıyla bu aralar unutulmuşum canınız sağol hiç önemli değil ben resim atmayı bilmiyorum kusura bakmayın kalbimin en güzel gülleri
kardelen doğan hazan karamel rüzgar salim beye gelsin aklıma gelmeyenlerden özür dilerim. |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://i35.tinypic.com/2qsrnr9.gif[/IMG]
aysima kardeşime |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B][I][COLOR="DarkRed"][SIZE="3"]Sen unutulalamazsin bacim.
Helede benim tarafimdan. Sen benim CANIMSIN: [URL=http://img683.imageshack.us/i/ed1bdecb13bb.gif/][IMG]http://img683.imageshack.us/img683/4540/ed1bdecb13bb.gif[/IMG][/URL] Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL] Güle gül sunulmaz ama Aysima bacim bu gül sana. [URL=http://img227.imageshack.us/i/83944062ga3.gif/][IMG]http://img227.imageshack.us/img227/4800/83944062ga3.gif[/IMG][/URL][/SIZE][/COLOR][/I][/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://www.ankaracicekpazari.com/annemecicek.jpg[/IMG]
aysima58 [IMG]http://www.ankaracicekpazari.com/annemecicek.jpg[/IMG] kardelençiçeği [IMG]http://www.ankaracicekpazari.com/annemecicek.jpg[/IMG] yağmur58 [IMG]http://www.ankaracicekpazari.com/annemecicek.jpg[/IMG] sevgim58 [IMG]http://www.ankaracicekpazari.com/annemecicek.jpg[/IMG] osman ece [IMG]http://www.ankaracicekpazari.com/annemecicek.jpg[/IMG] buda tüm arkadaşlarıma |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
himm asmiya cgim bana yok cicek kusdumm :)
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=21683&token=27867[/IMG]
[B]canan[/B] [B]gönlüm58[/B] [B]servet58[/B] için olsun bugünki çiçeklerim. |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://www.ankaracicekpazari.com/annemecicek.jpg[/IMG]
kırçiçeği hemşerim sana |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 03:04. |
|
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.