Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

KARAMELLL58 01.07.2010 17:55

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
Kardelencicegi'ne engüzel çiçekler;)
[IMG]http://www.ankaracicekpazari.com/resimler/ankara_cicek_gonderme3596.jpg[/IMG]

Kardelencicegi 01.07.2010 18:43

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[URL=http://img94.imageshack.us/i/ce491a8f4067e5962c5eeee.jpg/][IMG][B][I][SIZE="3"][COLOR="DarkRed"]http://img94.imageshack.us/img94/1373/ce491a8f4067e5962c5eeee.jpg[/IMG][/URL]

Sevgili KARAMELL Cok tsk ederim o güzel cicekler icin.

O güzel yüregine gül sunuyorum .:)[/COLOR][/SIZE][/I][/B]
[URL=http://img227.imageshack.us/i/83944062ga3.gif/][IMG]http://img227.imageshack.us/img227/4800/83944062ga3.gif[/IMG][/URL]

[B][I][COLOR="Purple"][URL=http://img94.imageshack.us/i/ce491a8f4067e5962c5eeee.jpg/][IMG]http://img94.imageshack.us/img94/1373/ce491a8f4067e5962c5eeee.jpg[/IMG][/URL]

Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]

Sevgili KARAMELL Cok tsk ederim o güzel cicekler icin.

O güzel yüregine gül sunuyorum .:)


[URL=http://img227.imageshack.us/i/83944062ga3.gif/][IMG]http://img227.imageshack.us/img227/4800/83944062ga3.gif[/IMG][/URL][/COLOR][/I][/B]

doğan bulut58 01.07.2010 19:53

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://i38.tinypic.com/o9r39g.jpg[/IMG]




sadece sana

[IMG]http://i35.tinypic.com/2qsrnr9.gif[/IMG]




abisinin bitanesi senin için KARAMELLL58

aysima58 01.07.2010 20:29

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
gördüğüm kadarıyla bu aralar unutulmuşum canınız sağol hiç önemli değil ben resim atmayı bilmiyorum kusura bakmayın kalbimin en güzel gülleri
kardelen
doğan
hazan
karamel
rüzgar
salim beye gelsin aklıma gelmeyenlerden özür dilerim.

doğan bulut58 01.07.2010 20:31

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://i35.tinypic.com/2qsrnr9.gif[/IMG]



aysima kardeşime

Kardelencicegi 01.07.2010 20:35

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B][I][COLOR="DarkRed"][SIZE="3"]Sen unutulalamazsin bacim.
Helede benim tarafimdan. Sen benim CANIMSIN:

[URL=http://img683.imageshack.us/i/ed1bdecb13bb.gif/][IMG]http://img683.imageshack.us/img683/4540/ed1bdecb13bb.gif[/IMG][/URL]

Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]

Güle gül sunulmaz ama Aysima bacim bu gül sana.

[URL=http://img227.imageshack.us/i/83944062ga3.gif/][IMG]http://img227.imageshack.us/img227/4800/83944062ga3.gif[/IMG][/URL][/SIZE][/COLOR][/I][/B]

doğan bulut58 01.07.2010 20:51

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://www.ankaracicekpazari.com/annemecicek.jpg[/IMG]




aysima58

[IMG]http://www.ankaracicekpazari.com/annemecicek.jpg[/IMG]




kardelençiçeği

[IMG]http://www.ankaracicekpazari.com/annemecicek.jpg[/IMG]


yağmur58

[IMG]http://www.ankaracicekpazari.com/annemecicek.jpg[/IMG]



sevgim58

[IMG]http://www.ankaracicekpazari.com/annemecicek.jpg[/IMG]



osman ece

[IMG]http://www.ankaracicekpazari.com/annemecicek.jpg[/IMG]




buda tüm arkadaşlarıma

kircicegi58 01.07.2010 21:18

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
himm asmiya cgim bana yok cicek kusdumm :)

Arif Coşkun 01.07.2010 21:48

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=21683&token=27867[/IMG]

[B]canan[/B]
[B]gönlüm58[/B]
[B]servet58[/B] için olsun bugünki çiçeklerim.

doğan bulut58 01.07.2010 22:35

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://www.ankaracicekpazari.com/annemecicek.jpg[/IMG]




kırçiçeği hemşerim sana


WEZ Format +2. ?uan Saat: 03:04.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.