Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

kircicegi58 04.07.2010 21:18

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
eee bizde goz yorup okuyoz bize gelmiyecekmi ay ne cimrisin arif hemsoo:)

OSMAN ECE 04.07.2010 21:23

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
bilal neler oluyor senin bir yazın geçti hemen silindi feyse gel hele

doğan bulut58 04.07.2010 21:24

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
zorla çiçek alinirmı ya kişinin içinde gelerek versin

[QUOTE=OSMAN ECE;563111]bilal neler oluyor senin bir yazın geçti hemen silindi feyse gel hele[/QUOTE]



o konu kapandı abicim bir anlık alınmıs karardı bitti

OSMAN ECE 04.07.2010 21:26

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=doğan bulut58;563112]zorla çiçek alinirmı ya kişinin içinde gelerek versin





o konu kapandı abicim bir anlık alınmıs karardı bitti[/QUOTE]

doğan canım kardeşim beni rahatlattın teşekkür ederim

Arif Coşkun 04.07.2010 21:37

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=kircicegi58;563109]eee bizde goz yorup okuyoz bize gelmiyecekmi ay ne cimrisin arif hemsoo:)[/QUOTE]

gözü yorulanlar içinde gelecek elbett arkası yarın :)

kircicegi58 04.07.2010 21:39

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
tamam sagolasin arif hemsom :)

sandalli 04.07.2010 21:43

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
Gözüi yorulana ( kircicegine) :)

[URL=http://img291.imageshack.us/i/cicekresimleri2060.jpg/][IMG]http://img291.imageshack.us/img291/4930/cicekresimleri2060.jpg[/IMG][/URL]

HasreT 04.07.2010 21:44

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=sandalli;563120]Gözüi yorulana ( kircicegine) :)

[URL=http://img291.imageshack.us/i/cicekresimleri2060.jpg/][IMG]http://img291.imageshack.us/img291/4930/cicekresimleri2060.jpg[/IMG][/URL][/QUOTE]

vay vay vayyyyyyyyy .........gözlerim kapanmak üzere yorgunluktan :D

kircicegi58 04.07.2010 21:47

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
oo sagol hasan kardesim gercekten sirrlerinizi zevkle okuyorum emeginize saglik cicek icin cokkk tesekkur

hasret giiii cicek cok bolusuruz :))))) gozlerin yorlmasin :)))))

sandalli 04.07.2010 21:47

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=HasreT;563121]vay vay vayyyyyyyyy .........gözlerim kapanmak üzere yorgunluktan :D[/QUOTE]

Bu güller de gözleri kapanana ( Hasret). :)

[URL=http://img706.imageshack.us/i/einfachroterosenmitfleu.jpg/][IMG]http://img706.imageshack.us/img706/6695/einfachroterosenmitfleu.jpg[/IMG][/URL]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 06:07.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.