![]() |
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
hasan bende isterim bende çok okuyorum şiirlerini
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=doğan bulut58;563125]hasan bende isterim bende çok okuyorum şiirlerini[/QUOTE]
bu da Dogan beye, sagol. [URL=http://img580.imageshack.us/i/cicekresimleri2010.jpg/][IMG]http://img580.imageshack.us/img580/2615/cicekresimleri2010.jpg[/IMG][/URL] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://www.zeynepcicek.com/resimler/ankara_zeynep_cicek3172.jpg[/IMG]
bilal kardeşime |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=21757&token=137464[/IMG]
Bunlar bakıpta aaa bize yokmuş diye gözleri yorulanlara :) |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
tesekkurler arif hemsomm biraz israrci olduk ya neyse sagol :)))
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=21758&token=151276[/IMG]
Buda uykusu gelenlere olsunn :) |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
beni diyip de çiçek gönderen kardeşlerime sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum sağolun vaarolun osman abimin dediği gibi çiçek göndermeyi beceremiyorum ama efendimizin simgesi olan o nadide gülleri
bilal doğan karamel rüzgar ela kardelen servet bilgin serhat salim bey delikanlılık bende kalsın hadi arif bey yıldırım yalçın sevgim sevda seten betüş suzzi ssiivvaassllıı kırçiçeği osman abi sivaburs serdal serdar ve yine dediğim gibi aklıma gelmeyen isimlerden özür dileyek onlarada tabii bir kişi haricinde site üyelerinin hepsine gelsin pardon sandallıyı unuttum özür dilerim. |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://www.ankaracicekpazari.com/resimler/ankara_cicek_gonderme3366.jpg[/IMG]
canım doğan abimee engüzel çiçekler;)iyiki varsın abicim [IMG]http://www.antalyacicekcilik.net/cicekler/buyuk/027.jpg[/IMG] buda çok sevdiğim suzi kardeşime 01: arifcoskun 02: arikarinkuchi 03: bilal kose 04: burak5866 05: Cley 06: doğan bulut58 08: murat tugrul 09: ONuR 10: rüzgar79 11: Salim58 12: sandalli 13: suzii ENGÜZEL ÇİÇEKLER SİVASLILAR.NET E [IMG]http://www.ciceksatisi.com.stabilisim.com/r/kucuk_urun_resimi/2190.jpg[/IMG] [IMG]http://www.resimle.net/data/media/16/cicek%20bahcesi.jpg[/IMG] BÜTÜN ASKERLERİMİZE |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://www.ciceklideri.com/resimler/sivist_kirmizi-gul-4%5B1%5D.jpg[/IMG]
çok tesekkür ederim abisinin güzeli KARAMELLL58 senin için yüzünde gülücükler hiç eksilmesin |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
01: arifcoskun
02: arikarinkuchi 03: bilal kose 04: Cley 05: doğan bulut58 06: dostgulu_06 07: KARAMELLL58 08: kircicegi58 09: murat tugrul 10: ONuR 11: rüzgar79 12: Salim58 13: sandalli 14: suzii 15: ören58 [IMG]http://www.resimmotoru.com/data/media/4/cicek_bahcesi_manzara.jpg[/IMG] [IMG]http:///img1.loadtr.com/b-283834-cicek.jpg[/IMG] bilal köse&doğan bulut58&sandallı abilerime [IMG]http://www.4440209.com.stabilisim.com/r/kucuk_urun_resimi/4070.jpg[/IMG] |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 07:08. |
|
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.