Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

doğan bulut58 04.07.2010 21:50

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
hasan bende isterim bende çok okuyorum şiirlerini

sandalli 04.07.2010 21:51

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=doğan bulut58;563125]hasan bende isterim bende çok okuyorum şiirlerini[/QUOTE]

bu da Dogan beye, sagol.

[URL=http://img580.imageshack.us/i/cicekresimleri2010.jpg/][IMG]http://img580.imageshack.us/img580/2615/cicekresimleri2010.jpg[/IMG][/URL]

doğan bulut58 04.07.2010 21:53

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://www.zeynepcicek.com/resimler/ankara_zeynep_cicek3172.jpg[/IMG]




bilal kardeşime

Arif Coşkun 04.07.2010 22:04

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=21757&token=137464[/IMG]


Bunlar bakıpta aaa bize yokmuş diye gözleri yorulanlara :)

kircicegi58 04.07.2010 22:05

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
tesekkurler arif hemsomm biraz israrci olduk ya neyse sagol :)))

Arif Coşkun 04.07.2010 22:07

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=21758&token=151276[/IMG]

Buda uykusu gelenlere olsunn :)

aysima58 04.07.2010 23:21

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
beni diyip de çiçek gönderen kardeşlerime sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum sağolun vaarolun osman abimin dediği gibi çiçek göndermeyi beceremiyorum ama efendimizin simgesi olan o nadide gülleri
bilal
doğan
karamel
rüzgar
ela
kardelen
servet
bilgin
serhat
salim bey
delikanlılık bende kalsın hadi
arif bey
yıldırım
yalçın
sevgim
sevda
seten
betüş
suzzi
ssiivvaassllıı
kırçiçeği
osman abi
sivaburs
serdal
serdar
ve yine dediğim gibi aklıma gelmeyen isimlerden özür dileyek onlarada tabii bir kişi haricinde site üyelerinin hepsine gelsin
pardon sandallıyı
unuttum özür dilerim.

KARAMELLL58 05.07.2010 20:02

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://www.ankaracicekpazari.com/resimler/ankara_cicek_gonderme3366.jpg[/IMG]
canım doğan abimee engüzel çiçekler;)iyiki varsın abicim

[IMG]http://www.antalyacicekcilik.net/cicekler/buyuk/027.jpg[/IMG]
buda çok sevdiğim suzi kardeşime

01: arifcoskun
02: arikarinkuchi
03: bilal kose
04: burak5866
05: Cley
06: doğan bulut58
08: murat tugrul
09: ONuR
10: rüzgar79
11: Salim58
12: sandalli
13: suzii ENGÜZEL ÇİÇEKLER SİVASLILAR.NET E
[IMG]http://www.ciceksatisi.com.stabilisim.com/r/kucuk_urun_resimi/2190.jpg[/IMG]

[IMG]http://www.resimle.net/data/media/16/cicek%20bahcesi.jpg[/IMG]
BÜTÜN ASKERLERİMİZE

doğan bulut58 05.07.2010 20:08

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://www.ciceklideri.com/resimler/sivist_kirmizi-gul-4%5B1%5D.jpg[/IMG]




çok tesekkür ederim abisinin güzeli KARAMELLL58 senin için yüzünde gülücükler hiç eksilmesin

KARAMELLL58 05.07.2010 21:00

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
01: arifcoskun
02: arikarinkuchi
03: bilal kose
04: Cley
05: doğan bulut58
06: dostgulu_06
07: KARAMELLL58
08: kircicegi58
09: murat tugrul
10: ONuR
11: rüzgar79
12: Salim58
13: sandalli
14: suzii
15: ören58
[IMG]http://www.resimmotoru.com/data/media/4/cicek_bahcesi_manzara.jpg[/IMG]

[IMG]http:///img1.loadtr.com/b-283834-cicek.jpg[/IMG]
bilal köse&doğan bulut58&sandallı abilerime

[IMG]http://www.4440209.com.stabilisim.com/r/kucuk_urun_resimi/4070.jpg[/IMG]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 07:08.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.