Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

KARAMELLL58 14.07.2010 22:06

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://www.kastamonucicek.com.stabilisim.com/r/buyuk_urun_resimi/2190.jpg[/IMG]
doğan bulut58 abime ve tüm lysye girenlere inşallah herkes kazanır

doğan bulut58 14.07.2010 22:19

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=KARAMELLL58;564823][IMG]http://www.kastamonucicek.com.stabilisim.com/r/buyuk_urun_resimi/2190.jpg[/IMG]
doğan bulut58 abime ve tüm lysye girenlere inşallah herkes kazanır[/QUOTE]



tesekkürler abisinin gülü

KARAMELLL58 14.07.2010 22:36

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
01: 58_SEMİH_58
02: burak5866
03: doğan bulut58
04: goramaz
05: KARAMELLL58
06: Kardelencicegi
07: kronik
08: LaEdri
09: memet24
10: nihat83
11: RüStü ElmaS
12: Salim58
13: sandalli
14: suzii
15: titizyiğido
[IMG]http://www.resimmotoru.com/data/media/4/cicek_bahcesi_manzara.jpg[/IMG]

figen-58 14.07.2010 22:38

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
kimse beni tanımadığı için bana kimse ğöndermez
ben hersivaslıyım diyene çiek bahçesi hediye ediyom

KARAMELLL58 14.07.2010 22:42

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://www.ciceksehri.com/resimler/pembe_gul.jpg[/IMG]
figen-58 e valla herkese gönderdim ama nickin çıkmamış yoksa senin gibi güzel çiçekler senin için olsun ;)

goramaz 14.07.2010 22:48

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
ben de kardelen ablama göndereyim yakında görüşeğiz inşellah çok heyecanlıyım.. sevgiler ablacım

servet 58 14.07.2010 22:51

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
tüm kardeşlerime


[url=http://resimzade.com/Show.html?i=21942&token=62815][img]http://resimzade.com/Show.html?i=21942&token=62815[/img][/url]

KARAMELLL58 14.07.2010 22:58

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[url]www.uyguncicek.com/content_files/prd_images/Buketler/pembe%20g%C3%BCl.jpg[/url]
01: 58_SEMİH_58
02: bilal kose
03: burak5866
04: doğan bulut58
05: efsun
07: KARAMELLL58
08: Kardelencicegi
09: kronik
10: LaEdri
11: mrhayalet58
12: nihat83
13: RüStü ElmaS
14: sandalli
15: servet 58
16: suzii
17: titizyiğido
18: yiğido5887

[IMG]http://www.edebiyatogretmeni.net/edebi/p10.jpg[/IMG]

bilal kose 15.07.2010 00:13

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://img458.imageshack.us/img458/2797/66nh7nn3mx3.gif[/IMG]



Karamele58 icin

KARAMELLL58 15.07.2010 00:17

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
teşekkür ediyorum bilal abim


WEZ Format +2. ?uan Saat: 05:17.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.