![]() |
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[URL="http://urlal.com/dqqf"][/URL]
[IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=22058&token=137180[/IMG] Osman abi en güzel çiçekler senin için.Saygılarımla... |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
Bu da dostlara, dostlar alisveriste görsün. :)
[URL=http://img193.imageshack.us/i/3268q.jpg/][IMG]http://img193.imageshack.us/img193/6636/3268q.jpg[/IMG][/URL] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
bende yolluyacam ama sonra, yarın belkide yarındanda yakın :D linki kaybetmişimde :)
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=22059&token=25490[/IMG]
[QUOTE=Kamera;565391][URL="http://urlal.com/dqqf"][/URL] Osman abi en güzel çiçekler senin için.Saygılarımla...[/QUOTE] CANIM BENİM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM BEN BİLMİYORUM ÇİÇEK GÖNDERMESİNİ BENİ ÇOK MUTLU ETTİNİZ BANA ÇİÇEK GÖNDEREN TÜM DOSTLARA KUCAK DOLUSU SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=HasreT;565394]bende yolluyacam ama sonra, yarın belkide yarındanda yakın :D linki kaybetmişimde :)[/QUOTE]
Vah sana link feda olsun hemen gönderiyim Hasret...:) |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/1//50/549/50549337_raznocvetnuye_rozuy.gif[/IMG]
sadece senin için o kendini bilir |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
COŞKUN ÇİÇEKÇİLİKTE Rekor satış, büyük bir rağbet varr :D
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=22060&token=89079[/IMG]
[B]canım arkadaşım hızır gibi yetişti, başta Osman abime :),arif coskuna ,canım arkadaşım gönlüm'e, bilal köse, sandallı,kamera, yörem.......[/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
Bilal Köse´ye sevgilerimle yigit kardesim.
[URL=http://img180.imageshack.us/i/cicekx.jpg/][IMG]http://img180.imageshack.us/img180/5840/cicekx.jpg[/IMG][/URL] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=HasreT;565400][IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=22060&token=89079[/IMG]
[B]canım arkadaşım hızır gibi yetişti, başta Osman abime :),arif coskuna ,canım arkadaşım gönlüm'e, bilal köse, sandallı,kamera, yörem.......[/B][/QUOTE] Ohhhh bütün mahalleye göndermiş...:):) |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 09:18. |
|
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.