![]() |
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=HasreT;568804]Ben İnanmadım, Kamera evet demez :) (çiçegini geri al Bilal :D )[/QUOTE]
Yok soz verdi evet diyecek daha dogrusu karari kesin yoksa cicekler elinde solar.:) |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=bilal kose;568806]Yok soz verdi evet diyecek daha dogrusu karari kesin yoksa cicekler elinde solar.:)[/QUOTE]
[B]II IIIII Benim bildiğim Kamera demez, sen al o çiçekleri :D solmasın yok yere ;)[/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://www.cicekal.net/buyukresim/12-kirmizi-gul-buketi.jpg[/IMG]
yeni üyemiz ceren senin için bu güller hosgeldin |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://www.resimvadisi.com/data/media/152/bcd101c3-gul.jpg[/IMG]
[B]Güle gül verilmez ama........[/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://atuba.tripod.com/gul.gif[/IMG]
KARAMELLL58 yüregi temiz kalbinden hiç bir kötülük olmayan abisinin gülü senin için |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[URL="http://imageshack.us"][IMG]http://img60.imageshack.us/img60/3363/318b04c8c79f1zd8gp5yl8.gif[/IMG][/URL]
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=filografozan;568496][IMG]http://www.sivaslilar.net/forum/picture.php?albumid=550&pictureid=3398[/IMG]
Yürütmek daha kolaymış önce çiçegin sahibi filografozan kardeşime sonrada bu çiçegi kim görürse onun olsun |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE][/QUOTE][QUOTE=servet 58;568734]aysima ablam geçmiş olsun Allahım acil şifalar versin
bu sadece sana [url=http://resimzade.com/Show.html?i=22916&token=36799][img]http://resimzade.com/Show.html?i=22916&token=36799[/img][/url][/QUOTE] çiçeğini ilk ben gördüm kardeşim murat tuğrul teşekkür ediyorum ve bende sana bu güzel papatyaları gönderiyorum.geçen isim yazarken sizin adınızı unutmuştum özür niyetine kabul edin lutfen. |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://i1008.hizliresim.com/2010/8/5/4133.jpg[/IMG]
[B][COLOR="Indigo"]Gönlüm, Arif Coşkun, Murat Tuğrul, SsİiVvAaSsLIlı, Kırçiçeği, Rüzgar, Bilal Köse, Sandallı, Hazan, Kardelen Çiçeği, Serhat, Servet, Sivaburs, Filografozan, Kolsuz Kerim :), Kamera, Yörem, Önce vatan, Eceli, Dilşad Hatun, Ela..........[/COLOR][/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://members.sparedollar.com/Kimba7/GifWolfWinkingRose.gif[/IMG]
kardelençiçeği aysima58 osman ece |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 17:41. |
|
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.