![]() |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
Bende Ayrım Yapmaksızın Tüm hemşerilerime sevgi saygılarımı yolluyorum
|
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B]- berat.demir
- altuntas58 - haylaz - haythuyt - burcum - sonbahar5803 - seva - gürün_güzeli - umit_koc - kronic - abdullah duman (unuttuklarım varsa affola.. insanlık hali.. :) ) başta olmak üzere tüm site üyelerine kucak dolusu çiçekler....[/B] |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=HaYLaZ;298293][B]1. Cicegimi Kronick Ablama Veriyorum..
2. Cicegimi Nesli Ablama Veriyorum 3. Cicegimi Sivaslı_Melek ' e Veriyorum...[/B][/QUOTE] TEŞEKKÜRLER HAYLAZZZ BENDENDE SANA GELSİN KUCAK DOLUUUUUUUSU HEMDE |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=HaYLaZ;298293][B]1. Cicegimi Kronick Ablama Veriyorum..
2. Cicegimi Nesli Ablama Veriyorum 3. Cicegimi Sivaslı_Melek ' e Veriyorum...[/B][/QUOTE] sağol canım .............................. |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=bilalfındık;298303]REİSdarkyarkmaz
tatlı_dilli KARDEŞİME peri58 KARDEŞİME seva ahmetturan serkan generalleon58 NESLİ KARDEŞİME GÜRÜN GÜZELİ[/QUOTE] BİLAL ABİCİM TEŞEKKÜRLER BİZDENDE SİZLERE GELSİN |
-->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img155.imageshack.us/img155/9506/dsc01477sf1.jpg[/IMG][/URL]
Bende bu bahcede büyüttügüm gülleri :D tabiki Sweetgirl ablama, Kader ablama ve Kronick ablaya veriyorum :) |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
Mehmet abi haythuyt berat abime ve sonuda Merveye gitsin uzun zamandir yolluyamadim.
|
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
mehmet abime
haylaz abime mehmet amcama |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B]sivaslı gız
hayhuyt biride bana kalsın[/B] |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
tüm gürünlülere.............................
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 16:50. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.