Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

MeLody58 19.08.2008 10:47

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
Bende Ayrım Yapmaksızın Tüm hemşerilerime sevgi saygılarımı yolluyorum

Kaptan-58 19.08.2008 10:55

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]- berat.demir
- altuntas58
- haylaz
- haythuyt
- burcum
- sonbahar5803
- seva
- gürün_güzeli
- umit_koc
- kronic
- abdullah duman

(unuttuklarım varsa affola.. insanlık hali.. :) )
başta olmak üzere tüm site üyelerine kucak dolusu çiçekler....[/B]

NESLİ 19.08.2008 12:01

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=HaYLaZ;298293][B]1. Cicegimi Kronick Ablama Veriyorum..
2. Cicegimi Nesli Ablama Veriyorum
3. Cicegimi Sivaslı_Melek ' e Veriyorum...[/B][/QUOTE]

TEŞEKKÜRLER HAYLAZZZ BENDENDE SANA GELSİN KUCAK DOLUUUUUUUSU HEMDE

kronik 19.08.2008 12:03

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=HaYLaZ;298293][B]1. Cicegimi Kronick Ablama Veriyorum..
2. Cicegimi Nesli Ablama Veriyorum
3. Cicegimi Sivaslı_Melek ' e Veriyorum...[/B][/QUOTE]

sağol canım ..............................

NESLİ 19.08.2008 12:03

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=bilalfındık;298303]REİSdarkyarkmaz
tatlı_dilli KARDEŞİME
peri58 KARDEŞİME
seva
ahmetturan
serkan
generalleon58
NESLİ KARDEŞİME
GÜRÜN GÜZELİ[/QUOTE]

BİLAL ABİCİM TEŞEKKÜRLER BİZDENDE SİZLERE GELSİN

TracyMcGrady58 19.08.2008 13:13

-->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img155.imageshack.us/img155/9506/dsc01477sf1.jpg[/IMG][/URL]

Bende bu bahcede büyüttügüm gülleri :D tabiki Sweetgirl ablama, Kader ablama ve Kronick ablaya veriyorum :)

58memo 19.08.2008 19:24

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
Mehmet abi haythuyt berat abime ve sonuda Merveye gitsin uzun zamandir yolluyamadim.

veysel 19.08.2008 20:43

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
mehmet abime
haylaz abime
mehmet amcama

arikarinkuchi 19.08.2008 22:43

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]sivaslı gız
hayhuyt
biride bana kalsın[/B]

gürün_güzeli 19.08.2008 22:51

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
tüm gürünlülere.............................


WEZ Format +2. ?uan Saat: 16:50.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.