Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

kartal- 26.08.2010 17:26

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[URL="http://imageshack.us"][IMG]http://img218.imageshack.us/img218/2732/gloj2.jpg[/IMG][/URL]
[B][I][COLOR=blue]SANADIR YAR.............[/COLOR][/I][/B]

doğan bulut58 26.08.2010 18:07

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=Kardelencicegi;575084][B][I][COLOR="DarkRed"][URL=http://img836.imageshack.us/i/jegi9peovqi0pwkutk5y.gif/][IMG]http://img836.imageshack.us/img836/3717/jegi9peovqi0pwkutk5y.gif[/IMG][/URL][URL=http://img836.imageshack.us/i/jegi9peovqi0pwkutk5y.gif/][IMG]http://img836.imageshack.us/img836/3717/jegi9peovqi0pwkutk5y.gif[/IMG][/URL][URL=http://img836.imageshack.us/i/jegi9peovqi0pwkutk5y.gif/][IMG]http://img836.imageshack.us/img836/3717/jegi9peovqi0pwkutk5y.gif[/IMG][/URL]

Aysima
goramaz
HaZaN
karamell
Kübra





[URL=http://img839.imageshack.us/i/55uo1.gif/][IMG]http://img839.imageshack.us/img839/1007/55uo1.gif[/IMG][/URL]

Bana cicek yollayan servet58 kardesime[/COLOR][/I][/B][/QUOTE]



bende çok göderdim bana yokmu hemşerim küsdüm bende

65serdal58 26.08.2010 22:31

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
çevrim içi olan herkese gelsin

KARAMELLL58 26.08.2010 23:00

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://www.resimkarikatur.com/data/media/29/cicek1.jpg[/IMG]
GÜZEL MEMLEKETİMİN GÜZEL İNSANLARINA

65serdal58 26.08.2010 23:11

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=KARAMELLL58;575189][IMG]http://www.resimkarikatur.com/data/media/29/cicek1.jpg[/IMG]
GÜZEL MEMLEKETİMİN GÜZEL İNSANLARINA[/QUOTE]

thanks:D....................

KARAMELLL58 26.08.2010 23:21

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
reca ederim nedemek nedemk

Kardelencicegi 27.08.2010 00:21

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B][I][COLOR="DarkRed"][URL=http://img836.imageshack.us/i/jegi9peovqi0pwkutk5y.gif/][IMG]http://img836.imageshack.us/img836/3717/jegi9peovqi0pwkutk5y.gif[/IMG][/URL][URL=http://img836.imageshack.us/i/jegi9peovqi0pwkutk5y.gif/][IMG]http://img836.imageshack.us/img836/3717/jegi9peovqi0pwkutk5y.gif[/IMG][/URL][URL=http://img836.imageshack.us/i/jegi9peovqi0pwkutk5y.gif/][IMG]http://img836.imageshack.us/img836/3717/jegi9peovqi0pwkutk5y.gif[/IMG][/URL]

Aysima
goramaz
HaZaN
karamell
Kübra


Sitede olan herkese.


[URL=http://img839.imageshack.us/i/55uo1.gif/][IMG]http://img839.imageshack.us/img839/1007/55uo1.gif[/IMG][/URL]

[/COLOR][/I][/B]

KARAMELLL58 27.08.2010 00:27

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
teşekkür ederim kardelen abla engüzel çiçekler senin için ve 65serdal58için
[IMG]http://img1.loadtr.com/b-376372-pembe_g%C3%BCl_buketi.jpg[/IMG]

65serdal58 27.08.2010 00:31

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://www.ressim.net/l/upload/87fbf910.jpg[/IMG]
karamell58 ve tüm site sakinlerine

sivasli gönül 27.08.2010 00:33

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://i36.tinypic.com/2nrn5mb.gif[/IMG]

[COLOR="Black"][B]tüm eski ve yeni gönül dostlarina gelsinn...[/B][/COLOR]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 12:23.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.