Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

ÖnceVatan_58 27.08.2010 10:36

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
Asla bir ayrımcılık söz konusu değil bence siz bu sözlerle ayrımcılığa neden oluyorsunuz doğan bey, bugün 3 kişiye yarında başka bir üç kişi seçersiniz yada topicin formatını değiştirir bugün herekese çiçek yolla topici olur adı.
Topicin formatını iyi okuyun bence, ne yazıyor? Bugün diyor siteden 3 kişiye çiçek yollamak istesen diyor, buna uymamakla konuyu açan kişiye haksızlık anlamına gelir bu.

doğan bulut58 27.08.2010 10:46

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://www.gifanimasyon.com/gul1/5.gif[/IMG]


öncevatan sana gönderiyorum


sen neden alindinki bende anlamadim ben kime gönderdiğine bakmadim bile sankın arkadaşim yok öyle bisşey yanliş anlama anliyanlar anlar sen kafani yorma olurmu

ABDULLAH DUMAN 27.08.2010 11:38

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
01: 58_SEMİH_58
02: ABDULLAH DUMAN
03: abircan
04: alperendk
05: beyaz_gelincik
06: bilal kose
07: bilgin_58
08: cilem_58
09: doğan bulut58
10: edebiyatisyen
11: FurkaN
12: goktan58
13: Salim58
14: sandalli
15: sivasli gönül
16: TripleDouble

cilem_58 27.08.2010 12:13

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
sevgili kardesim yine beni unutmamis sagolsun

tulina 27.08.2010 12:15

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
sen unutulacak birimisin cnm

cilem_58 27.08.2010 12:15

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
ayy canim sagol aynen sende oylesin

kartal- 27.08.2010 16:30

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[URL="http://img522.imageshack.us/i/235366295.gif/"][IMG]http://img522.imageshack.us/img522/8725/235366295.gif[/IMG][/URL]
[B][I]DOSTGÜLÜ SANA GITSIN BU GÜL...............[/I][/B]

doğan bulut58 27.08.2010 16:40

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
bir çiçek gönderenim bile yok vay be

kartal- 27.08.2010 17:57

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[URL="http://img338.imageshack.us/i/18lp8.jpg/"][IMG]http://img338.imageshack.us/img338/1613/18lp8.jpg[/IMG][/URL]
[B][I][COLOR=blue]benim icin dünyanin en iyi en degerli insanina gitsin bu gül...................[/COLOR][/I][/B]

tulina 27.08.2010 19:36

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=kartal-;575531][URL="http://img522.imageshack.us/i/235366295.gif/"][IMG]http://img522.imageshack.us/img522/8725/235366295.gif[/IMG][/URL]
[B][I]DOSTGÜLÜ SANA GITSIN BU GÜL...............[/I][/B][/QUOTE]




tsk dostum sende olmasan cicek verenimiz yok verende vermeyede sag olsun


WEZ Format +2. ?uan Saat: 08:09.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.