![]() |
-->: --->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=SONMEZ;300248]Ben de en güzel gülleri, gecenin bu saatinde mini çette,
bana [B]demli bi kahve [/B]yapan [B]kronick[/B] arkadaşımıza, servisleri yapan antikeneci ve kenesavar [B]yakamoz[/B] kardeşime ve tüm [B]gece kuşlarına [/B]gönderiyorum... NBA canavarı [B]Murata[/B] da, kahvelere [B]tükürdüğü[/B] için zırnık yok... Neyse, [B]dikenleri[/B] de Muratıma olsun bari...:D[/QUOTE] Bana bunlari layik gördügünüz icin tesekkür ederim :D Tokat yemis gibi olduk :D |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
sizlere bir kucak dolusu kardelen çiçeği gönderiyorum sizlerle başlayan ve biten..
sizler olduğu zaman her şeye rağmen solmayan açan.. bizlerle kokan her şeyden uzak duran sevgiye bağlı cana yakın.. Her yaprağı bir anlam yüklü olan memleket hemşeri toprak aşkı kokuyor ve herkesi bağlıyor.. Çevresinde güzelliğinden etkilenen ve kendine bağlayan.. Tohumlarıyla başkalarına yaşama aşk hayalini süsleyen bir kucak dolusu çiçekti bu… Adı bile kıyılmayacak kadar güzel ve özeldi herkes için.. Ne karşısındakine unutturan nede unutmasına imkân olmayan… Adı kardelendi bu çiçeğin sizler kadar güzel ve özeldi ve bizi anlatıyordu.. :) [IMG]http://images.google.com.tr/imgres?imgurl=http://img.blogcu.com/uploads/yadigarmalkoc_kardelen.jpg&imgrefurl=http://yadigarmalkoc.blogcu.com/4393314&h=542&w=523&sz=48&hl=tr&start=1&um=1&usg=__SgM6vIYhiZ-nrk3Y5jCetvx8Gp0=&tbnid=F7EfSWVYLMxAbM:&tbnh=132&tbnw=127&prev=/images%3Fq%3Dkardelen%26um%3D1%26hl%3Dtr%26sa%3DG[/IMG] |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[IMG]http://img.blogcu.com/uploads/yadigarmalkoc_kardelen.jpg[/IMG]
|
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=veysel;300009]58kursat58
AMG ye [B]arifcoskun amcama[/B] bayatlı kenan58 e [B]berat.demir amcama[/B] diego_58 e edebiyatisyen e efe-58 e fartex58 e güleyşa_58 e [B]haythuyt abime[/B] hicret e hilmioğluhilmi ye muraji ye jacop162000 e serhat3358 e [B]seva ablama[/B] sial a sivaslı_gız a sivas_sevdamiz a [B]SONMEZ abime Sweetgirl ablama TracyMcGrady58 abime[/B] yakamozz a ŞERİFE ye [B]altuntas_58 amcama ( Yani MEHMET AMCAMA )[/B][B]arikarinkuchi ye[/B] [B]58memo abime[/B] [B]gürün_güzeli ne[/B] ero ya [B]Semih e Razzce ye[/B] [B]Engin-58 abime[/B] [B]Kaptan-58 abime[/B] eyupcan_rock a iklima ya invisible34 e [B]4Eylul e[/B] ahmet kaya 58 e Ali Hoca 58 e alpxreis e yigidonun_kızı na yigiter187 e ßabyfac€ ye [B]Haylaz abime [/B] ve digerlerine unuttugum kislilere cicekler yolluyorum......[/QUOTE] BENDE UNUTULANLAR ARASINDAN BİRİ OLARAK TEŞEKKÜR EDİYORUM |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
şuan online olan herkese.....................
|
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
CICEKLERIM SITE UYELERINDEN BI ARKADASA...........................[B](KARAMELLL58 E :) )[/B]
|
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B][U][B][U][COLOR="Blue"]Serdar abi [/COLOR][/U][/B]
Seva abi Umit koc [B][U][COLOR="Red"] Aluntas 58 [/COLOR][/U][/B] kronick Sonnmez [COLOR="Red"] Sweetgirl[/COLOR] Veysel Kaptan 58 Berat demir Engin58 [COLOR="Red"]Duman abi [/COLOR] Sivaslady Haythuyt Esengül jacop162000 4Eyul shrewishgirl gürün_güzeli sivaslıgenç Tabiki arikarinkuchi (samet abime) EyüphanAydın dark_yamtar58 TracyMcGrady5... [B][U][COLOR="Blue"]Rüstü elmas[/COLOR][/U][/B] Sivasligiz Haylaz Razzce Fatihmd sivaslihakan AhMeTTuRaN90 Karamellll58 abircan serrrkan FurkaN [COLOR="Red"]cahar[/COLOR] [COLOR="Red"]Enes elmas [/COLOR] Eyüpbayrak [COLOR="Red"]Ayhanbayrak[/COLOR] Fatihbayrak fatoş_yvz güleyşa_58 [/U][/B] |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
Altuntas58 ( Mehmet amcama )
Swettgirl ablama seva haylaz abime samet abime Ahmetturan abime semihe 4Eylul e Fatihmd abime Razzce ye Mehmet abime ( 58memo ABIME ) Haythuyt abime ( MEHMET ABIME ) dark yamtar58 e ümit koc a Karamellll58 e abircan a serrrkan abime FurkaN abime cahar a Enes elmas a Eyüpbayrak a Ayhanbayrak a Fatihbayrak a Duman abime EyüphanAydin abime jacop162000 a Kaptan 58 abime Berat demir amcama Engin58 abime Sivaslady ye TracyMcGrady e ve unuttuklarima..... |
-->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B]Semih ve Veysel kardeşlerim yaşlarınız küçük ama yürekleriniz büyük sizlerin siteye renk katıyorsunuz her ikinizide tebrik ederim ayrıca çiçekler içinde çok teşekkürler
Bende size en güzel çicekleri gönderiyorum[/B] |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
Sivaslılar netteki bütün kardeşlerime bakmaya kıyamadığım çok sevdiğim Kar çiçeklerini hediye ediyorum.
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 15:50. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.