Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

TracyMcGrady58 24.08.2008 01:35

-->: --->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=SONMEZ;300248]Ben de en güzel gülleri, gecenin bu saatinde mini çette,
bana [B]demli bi kahve [/B]yapan [B]kronick[/B] arkadaşımıza,
servisleri yapan antikeneci ve kenesavar [B]yakamoz[/B] kardeşime
ve tüm [B]gece kuşlarına [/B]gönderiyorum...

NBA canavarı [B]Murata[/B] da, kahvelere [B]tükürdüğü[/B] için zırnık yok...
Neyse, [B]dikenleri[/B] de Muratıma olsun bari...:D[/QUOTE]

Bana bunlari layik gördügünüz icin tesekkür ederim :D Tokat yemis gibi olduk :D

shrewishgirl 24.08.2008 03:17

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
sizlere bir kucak dolusu kardelen çiçeği gönderiyorum sizlerle başlayan ve biten..
sizler olduğu zaman her şeye rağmen solmayan açan..
bizlerle kokan her şeyden uzak duran sevgiye bağlı cana yakın..
Her yaprağı bir anlam yüklü olan memleket hemşeri toprak aşkı kokuyor ve herkesi bağlıyor..
Çevresinde güzelliğinden etkilenen ve kendine bağlayan..
Tohumlarıyla başkalarına yaşama aşk hayalini süsleyen bir kucak dolusu çiçekti bu…
Adı bile kıyılmayacak kadar güzel ve özeldi herkes için..
Ne karşısındakine unutturan nede unutmasına imkân olmayan…
Adı kardelendi bu çiçeğin sizler kadar güzel ve özeldi ve bizi anlatıyordu.. :)

[IMG]http://images.google.com.tr/imgres?imgurl=http://img.blogcu.com/uploads/yadigarmalkoc_kardelen.jpg&imgrefurl=http://yadigarmalkoc.blogcu.com/4393314&h=542&w=523&sz=48&hl=tr&start=1&um=1&usg=__SgM6vIYhiZ-nrk3Y5jCetvx8Gp0=&tbnid=F7EfSWVYLMxAbM:&tbnh=132&tbnw=127&prev=/images%3Fq%3Dkardelen%26um%3D1%26hl%3Dtr%26sa%3DG[/IMG]

shrewishgirl 24.08.2008 03:18

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[IMG]http://img.blogcu.com/uploads/yadigarmalkoc_kardelen.jpg[/IMG]

umit_koc 25.08.2008 07:44

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=veysel;300009]58kursat58
AMG ye
[B]arifcoskun amcama[/B]
bayatlı kenan58 e
[B]berat.demir amcama[/B]
diego_58 e
edebiyatisyen e
efe-58 e
fartex58 e
güleyşa_58 e
[B]haythuyt abime[/B]
hicret e
hilmioğluhilmi ye
muraji ye
jacop162000 e
serhat3358 e
[B]seva ablama[/B]
sial a
sivaslı_gız a
sivas_sevdamiz a
[B]SONMEZ abime
Sweetgirl ablama
TracyMcGrady58 abime[/B]
yakamozz a
ŞERİFE ye
[B]altuntas_58 amcama ( Yani MEHMET AMCAMA )[/B][B]arikarinkuchi ye[/B]
[B]58memo abime[/B]
[B]gürün_güzeli ne[/B]
ero ya
[B]Semih e
Razzce ye[/B]
[B]Engin-58 abime[/B]
[B]Kaptan-58 abime[/B]
eyupcan_rock a
iklima ya
invisible34 e
[B]4Eylul e[/B]
ahmet kaya 58 e
Ali Hoca 58 e
alpxreis e
yigidonun_kızı na
yigiter187 e
ßabyfac€ ye
[B]Haylaz abime [/B]

ve digerlerine unuttugum kislilere cicekler yolluyorum......[/QUOTE]




BENDE UNUTULANLAR ARASINDAN BİRİ OLARAK TEŞEKKÜR EDİYORUM

gürün_güzeli 25.08.2008 07:49

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
şuan online olan herkese.....................

haythuyt 25.08.2008 07:52

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
CICEKLERIM SITE UYELERINDEN BI ARKADASA...........................[B](KARAMELLL58 E :) )[/B]

CrSivaslim58 25.08.2008 20:49

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B][U][B][U][COLOR="Blue"]Serdar abi [/COLOR][/U][/B]


Seva abi

Umit koc
[B][U][COLOR="Red"]
Aluntas 58
[/COLOR][/U][/B]

kronick

Sonnmez

[COLOR="Red"]
Sweetgirl[/COLOR]


Veysel


Kaptan 58

Berat demir

Engin58

[COLOR="Red"]Duman abi [/COLOR]


Sivaslady

Haythuyt


Esengül


jacop162000


4Eyul

shrewishgirl

gürün_güzeli


sivaslıgenç


Tabiki arikarinkuchi (samet abime)


EyüphanAydın


dark_yamtar58


TracyMcGrady5...



[B][U][COLOR="Blue"]Rüstü elmas[/COLOR][/U][/B]


Sivasligiz


Haylaz

Razzce



Fatihmd


sivaslihakan


AhMeTTuRaN90

Karamellll58


abircan


serrrkan


FurkaN


[COLOR="Red"]cahar[/COLOR]


[COLOR="Red"]Enes elmas [/COLOR]


Eyüpbayrak


[COLOR="Red"]Ayhanbayrak[/COLOR]


Fatihbayrak


fatoş_yvz

güleyşa_58

[/U][/B]

veysel 25.08.2008 21:07

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
Altuntas58 ( Mehmet amcama )
Swettgirl ablama
seva
haylaz abime
samet abime
Ahmetturan abime
semihe
4Eylul e
Fatihmd abime
Razzce ye
Mehmet abime ( 58memo ABIME )
Haythuyt abime ( MEHMET ABIME )
dark yamtar58 e
ümit koc a
Karamellll58 e
abircan a
serrrkan abime
FurkaN abime
cahar a
Enes elmas a
Eyüpbayrak a
Ayhanbayrak a
Fatihbayrak a
Duman abime
EyüphanAydin abime
jacop162000 a
Kaptan 58 abime
Berat demir amcama
Engin58 abime
Sivaslady ye
TracyMcGrady e

ve unuttuklarima.....

altuntas58 25.08.2008 21:40

-->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]Semih ve Veysel kardeşlerim yaşlarınız küçük ama yürekleriniz büyük sizlerin siteye renk katıyorsunuz her ikinizide tebrik ederim ayrıca çiçekler içinde çok teşekkürler

Bende size en güzel çicekleri gönderiyorum[/B]

dark_yamtar58 26.08.2008 07:50

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
Sivaslılar netteki bütün kardeşlerime bakmaya kıyamadığım çok sevdiğim Kar çiçeklerini hediye ediyorum.


WEZ Format +2. ?uan Saat: 15:50.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.