Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

doğan bulut58 12.09.2010 21:27

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://www.manzara.gen.tr/w1/K%C4%B1rm%C4%B1z%C4%B1-G%C3%BCl.gif[/IMG]

kartal- 14.09.2010 11:19

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[URL="http://img338.imageshack.us/i/18lp8.jpg/"][IMG]http://img338.imageshack.us/img338/1613/18lp8.jpg[/IMG][/URL]
[B][COLOR=blue]Tulina ve Cilem58 gitsisn bu gül[/COLOR][/B]

cilem_58 14.09.2010 12:03

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
himmm tesekkurlerrr hemserim kardesimm

Kardelencicegi 15.09.2010 06:56

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B][I][CENTER][URL=http://img3.imageshack.us/i/cicekx.jpg/][IMG]http://img3.imageshack.us/img3/5840/cicekx.jpg[/IMG][/URL]





[COLOR="Red"]aysima [/COLOR]
[COLOR="DarkRed"][COLOR="DarkOrange"]goramaz[/COLOR][/COLOR]
haZan
[COLOR="red"]Karamell[/COLOR]
suzii
Sivasli Gönül
[COLOR="Plum"]Cilem58[/COLOR]
[COLOR="darkred"]Altuntas58[/COLOR]
[COLOR="Red"]sandalli[/COLOR][COLOR="plum"]Salim5[/COLOR]8
erhan58
[COLOR="darkred"]servet[/COLOR]
dogan bulut
[COLOR="red"]bilal köse[/COLOR]
65serdal58[COLOR="DarkRed"][/COLOR]


Ayrim yok herkese gelsin.



[URL=http://img145.imageshack.us/i/83944062ga3o.gif/][IMG]http://img145.imageshack.us/img145/8388/83944062ga3o.gif[/IMG][/URL][/COLOR][/I][/B][/CENTER][/I][/B]

doğan bulut58 15.09.2010 09:04

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://www.bursakelebekcicek.com/resimler/bursa_cicekci_ciceksiparisi3052.jpg[/IMG]

bu sadece sana bidem

doğan bulut58 15.09.2010 09:06

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://www.bursakelebekcicek.com/resimler/bursa_cicekci_ciceksiparisi3294.jpg[/IMG]


kardelençiçeği
aysima 58

ÖnceVatan_58 15.09.2010 10:26

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=23967&token=47274[/IMG]

Bugüngü çiçeğim,

Ülkemizin Ulusal bütünlüğünü sağlayan, Cumhuriyetin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarına olsun.

Minnet saygı ve sevgilerimi sunuyorum.

doğan bulut58 15.09.2010 17:47

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://img23.dreamies.de/img/87/b/papeav8gyth.gif[/IMG]


gönül dostlarına gelsin

altuntas58 15.09.2010 18:59

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[URL=http://img522.imageshack.us/i/994bc97cc9dbbd18.gif/][IMG]http://img522.imageshack.us/img522/9330/994bc97cc9dbbd18.gif[/IMG][/URL]

cilem_58 15.09.2010 19:09

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
cok tesekkur ederim altuntass hemserim cicek iccin nikimi yazdginiz icin cookk sagolun


WEZ Format +2. ?uan Saat: 01:18.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.