Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

KARAMELLL58 16.09.2010 22:05

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://www.kastamonucicek.com.stabilisim.com/r/buyuk_urun_resimi/2190.jpg[/IMG]
güzel sitemizin güzel yöneticilerine;)

doğan bulut58 16.09.2010 22:07

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=KARAMELLL58;579776][IMG]http://www.kastamonucicek.com.stabilisim.com/r/buyuk_urun_resimi/2190.jpg[/IMG]
güzel sitemizin güzel yöneticilerine;)[/QUOTE]


üyelere değil yani iyi olur olsun küsmedik

KARAMELLL58 16.09.2010 22:12

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
aşkolsun babacım yaa üstte zaten göndermiştim:(

KARAMELLL58 16.09.2010 22:36

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://www.samsunciceksiparisi.com/urunresim/17-kirmizi-gul.jpg[/IMG]
güzel memleketimin güzel insanlarına

doğan bulut58 16.09.2010 22:52

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://www.tuncayyayla.com/photogallery/%C3%87%C4%B0%C3%87EK%20DANSI.gif[/IMG]

01: 58_SEMİH_58
02: abircan
03: bilal kose
04: cilem_58
05: Cley
06: Duhan58
07: KARAMELLL58
08: RüStü ElmaS
09: Salim58
10: sandalli
11: servet 58
12: Siyah&Beyaz

online olan arkadaşlarıma veriyorum herkes birertane alsın herkese yetsin

bilal kose 16.09.2010 22:53

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://www.el-aziz.net/data/media/169/normal_kirmizi-gul-8.jpg[/IMG]



Karemelll58 icin

KARAMELLL58 16.09.2010 22:54

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
teşekkür ederiz babacım pembe benim;)

KARAMELLL58 16.09.2010 22:55

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=bilal kose;579800][IMG]http://www.el-aziz.net/data/media/169/normal_kirmizi-gul-8.jpg[/IMG]



Karemelll58 icin[/QUOTE]

ayy çok teşekkür ederim yaakışıklı abim ;););)engüzel çiçeklerde size gelsin

KARAMELLL58 17.09.2010 21:33

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://elmusavvir.files.wordpress.com/2008/10/kirmizi-gul.jpg[/IMG]
benim için çooook değerli olan biri görmesede:(

servet 58 17.09.2010 23:39

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
tüm arkadaşlara

yürekten dostluklara


[url=http://resimzade.com/Show.html?i=24006&token=61724][img]http://resimzade.com/Show.html?i=24006&token=61724[/img][/url]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 00:08.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.