Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

murat tugrul 03.10.2010 14:52

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=Kardelencicegi;582761][CENTER][B][I][COLOR="Red"][URL=http://img688.imageshack.us/i/gunay.gif/][IMG]http://img688.imageshack.us/img688/852/gunay.gif[/IMG][/URL]

Osman Ece, [COLOR="DarkOrange"]Cley[/COLOR], [COLOR="DarkRed"]Sandalli[/COLOR] ve ece4858, Murat Tugrul´a.


[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img217.imageshack.us/img217/6130/83944062ga3u.gif[/img][/url][/COLOR][/I][/B][/CENTER][/QUOTE]

[B]Çok teşekkür ederim dünyanın engüzel çiçekleri sizin olsun [/B]

kartal- 03.10.2010 15:46

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[URL="http://img338.imageshack.us/i/18lp8.jpg/"][IMG]http://img338.imageshack.us/img338/1613/18lp8.jpg[/IMG][/URL]

KARAMELLL58 03.10.2010 21:12

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://www.ankaracicek.com.stabilisim.com/r/buyuk_urun_resimi/4072.jpg[/IMG]
güzel memleketimin güzel insanlarına vehiç çiçek gelmediği için bana:(

Dilsad Hatun 03.10.2010 22:57

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B]KARAMELLL58"e gelsin (:[/B]

[IMG]http://img1.loadtr.com/b-392793-kalp_papatya.jpg[/IMG]

KARAMELLL58 04.10.2010 20:43

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=Dilsad Hatun;582833][B]KARAMELLL58"e gelsin (:[/B]

[IMG]http://img1.loadtr.com/b-392793-kalp_papatya.jpg[/IMG][/QUOTE]

sağol bacım sende olmasan kimse çiçek göndermez:(

serhat_58 04.10.2010 21:05

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[URL=http://img835.imageshack.us/i/guls.jpg/][IMG]http://img835.imageshack.us/img835/7589/guls.jpg[/IMG][/URL]

Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]
kardelenciceyi ablam, sevgim58, karamell58

aysima58 06.10.2010 00:35

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
çok teşekkür ederim servet kardeşim çok naziksin sağol.

altuntas58 06.10.2010 09:11

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[URL=http://img829.imageshack.us/i/aaaac.gif/][IMG]http://img829.imageshack.us/img829/9244/aaaac.gif[/IMG][/URL]

Kardelencicegi 06.10.2010 09:15

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[CENTER]

[URL=http://img810.imageshack.us/i/serhatc.gif/][IMG]http://img810.imageshack.us/img810/5696/serhatc.gif[/IMG][/URL]


[URL=http://img541.imageshack.us/i/76323198.jpg/][IMG]http://img541.imageshack.us/img541/994/76323198.jpg[/IMG][/URL]


[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img217.imageshack.us/img217/6130/83944062ga3u.gif[/img][/url][/CENTER]

servet 58 06.10.2010 13:23

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
bilal köse
aysima58
hazan
dogan bulut
cilem
osman ece
altuntaş 58
hasreT
filografozan
sandalli
ceren
ismail 58
dostgulu
rüzgar 79
salim 58
kardelencicegi
ABDULLAH DUMAN
murat tugrul
KARAMELLL58
arif coşkun


[url=http://resimzade.com/Show.html?i=24473&token=55233][img]http://resimzade.com/Show.html?i=24473&token=55233[/img][/url]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 01:41.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.