![]() |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[CENTER][B][I][COLOR="Red"]
[URL=http://img571.imageshack.us/i/ruze57.gif/][IMG]http://img571.imageshack.us/img571/7361/ruze57.gif[/IMG][/URL] goramaz aysima58 hazan dogan bulut cilem bilal köse osman ece altuntaş 58 hasreT filografozan sandalli ceren ismail 58 dostgulu rüzgar 79 salim 58 serveti ABDULLAH DUMAN murat tugrul KARAMELLL58 arif coşkun [url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img217.imageshack.us/img217/6130/83944062ga3u.gif[/img][/url][/COLOR][/I][/B][/CENTER] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://img529.imageshack.us/img529/782/66nh7nn31uc4.gif[/IMG]
kardelençiçeği aysima58 KARAMELLL58 goramaz hazan cilem_58 bilal köse osman ece altuntaş 58 filografozan sandalli ceren ismail 58 dostgulu kartal salim 58 serveti ABDULLAH DUMAN murat tugrul tüm arkadaşlara |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
BizBize´nin güzide misafirlerine.
[URL=http://img408.imageshack.us/i/einfachroterosenmitfleu.jpg/][IMG]http://img408.imageshack.us/img408/6695/einfachroterosenmitfleu.jpg[/IMG][/URL] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[CENTER][URL=http://img20.imageshack.us/i/gormz.gif/][IMG]http://img20.imageshack.us/img20/6161/gormz.gif[/IMG][/URL]
[URL=http://img839.imageshack.us/i/oynayancicekler201.gif/][IMG]http://img839.imageshack.us/img839/2512/oynayancicekler201.gif[/IMG][/URL] [url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img217.imageshack.us/img217/6130/83944062ga3u.gif[/img][/url][/CENTER] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=Kardelencicegi;583265][CENTER][URL=http://img713.imageshack.us/i/sefil.gif/][IMG]http://img713.imageshack.us/img713/7436/sefil.gif[/IMG][/URL]
[URL=http://img529.imageshack.us/i/hareketligul.gif/][IMG]http://img529.imageshack.us/img529/383/hareketligul.gif[/IMG][/URL] [url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img217.imageshack.us/img217/6130/83944062ga3u.gif[/img][/url][/CENTER][/QUOTE] aylardır kardeleni çiçeğini izlerim iltifat deyil gerçektir benim sözlerim gönül güzelliğinizle doldu gözlerim büyük ablanım kabul edersen beni |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[CENTER][ŞIK SEFİL;583320]aylardır kardeleni çiçeğini izlerim
iltifat deyil gerçektir benim sözlerim gönül güzelliğinizle doldu gözlerim büyük ablanım kabul edersen beni [B][I][COLOR="DarkRed"]Canimsin Ablam hosgeldin Yüregimdeki gonca gülleri derdin Hic ablam yok tu bundan böyle sensin Kabulumsün sen Basimda tacim ol Kardesin, Yoldasin bilesin beni.....[/COLOR][/I][/B] [URL=http://img96.imageshack.us/i/24abc984e2d5.png/][IMG]http://img96.imageshack.us/img96/6311/24abc984e2d5.png[/IMG][/URL] [URL=http://img227.imageshack.us/i/83944062ga3.gif/][IMG]http://img227.imageshack.us/img227/4800/83944062ga3.gif[/IMG][/URL][/CENTER] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE][/QUOTE][QUOTE=sivasli gönül;570809][IMG]http://i37.tinypic.com/16gh0r4.gif[/IMG]
[COLOR="Red"][B]sivasa gittisin...[/B][/COLOR][/QUOTE] bu yerinde durmayan durmadan renk değiştiren güzel gülü gönülden yürüttüm hakkını helaal et sivaslı gönül kardeşim ve başta yine gönül kardeşime osman abiye aşık sefile servet kardeşime salim58 kardeşime serhata semihe serdara serdala altuntaş abime arif coşkun beye kardelenime goramazıma karamellime hazanıma rüzgarıma sivabursa filograozana sandallıya bilal köseye ertuğrl sevgime sevaya kameraya töreye şahbeye metine gioya asenaya militana murat tuğrula çileme cerene abdullah dumana bana doğan58 ssiivvaassllııyyaa |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=Kardelencicegi;583323][CENTER][ŞIK SEFİL;583320]aylardır kardeleni çiçeğini izlerim
iltifat deyil gerçektir benim sözlerim gönül güzelliğinizle doldu gözlerim büyük ablanım kabul edersen beni [B][I][COLOR="DarkRed"]Canimsin Ablam hosgeldin Yüregimdeki gonca gülleri derdin Hic ablam yok tu bundan böyle sensin Kabulumsün sen Basimda tacim ol Kardesin, Yoldasin bilesin beni.....[/COLOR][/I][/B] [URL=http://img96.imageshack.us/i/24abc984e2d5.png/][IMG]http://img96.imageshack.us/img96/6311/24abc984e2d5.png[/IMG][/URL] [URL=http://img227.imageshack.us/i/83944062ga3.gif/][IMG]http://img227.imageshack.us/img227/4800/83944062ga3.gif[/IMG][/URL][/CENTER][/QUOTE] aşık diyari başımın tacı yavrulara hasret içimde acı kardelenle olduk 9 bacı yalan dünyada malı neyleyim |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
gııııız benim üzerime gül koklarsın hemi kardelen eşgosun gız sana bak yine gısgançlık damarlarım kabardı ahanda küsdüm sana bakma bana bacım
aşık ali sultanın bir bestesidir bu küstüm sana bakma bana bacım şaka bir yanada sahi ben nooldum gı govudummu şindi bacılıhdan . |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[CENTER][aysima58;583333]
gııııız benim üzerime gül koklarsın hemi kardelen eşgosun gız sana bak yine gısgançlık damarlarım kabardı ahanda küsdüm sana bakma b ana bacımaşık ali sultanın bir bestesidir bu küstüm sana bakma bana bacım şaka bir yanada sahi ben nooldum gı govudummu şindi bacılıhdan. [B][I][COLOR="DarkRed"] Yok Canim sen benim Gözbebegimsin. Benim gönlümde yerin apayri sen kovsanda ben gitmem. Alinmaca, küsmece yok ASIK SEFIL O bizim ablamiz... Sen bana küsmezsinnn. Dimi Gülüm.....[/COLOR][/I][/B] [URL=http://img201.imageshack.us/i/6582965d9b7f.png/][IMG]http://img201.imageshack.us/img201/4144/6582965d9b7f.png[/IMG][/URL] [URL=http://img444.imageshack.us/i/83944062ga3.gif/][IMG]http://img444.imageshack.us/img444/4800/83944062ga3.gif[/IMG][/URL] [/CENTER] |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 02:59. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.