Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

Kardelencicegi 07.10.2010 20:26

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[CENTER][B][I][COLOR="Red"]
[URL=http://img571.imageshack.us/i/ruze57.gif/][IMG]http://img571.imageshack.us/img571/7361/ruze57.gif[/IMG][/URL]

goramaz
aysima58
hazan
dogan bulut
cilem
bilal köse
osman ece
altuntaş 58
hasreT
filografozan
sandalli
ceren
ismail 58
dostgulu
rüzgar 79
salim 58
serveti
ABDULLAH DUMAN
murat tugrul
KARAMELLL58
arif coşkun


[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img217.imageshack.us/img217/6130/83944062ga3u.gif[/img][/url][/COLOR][/I][/B][/CENTER]

doğan bulut58 07.10.2010 20:34

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://img529.imageshack.us/img529/782/66nh7nn31uc4.gif[/IMG]

kardelençiçeği
aysima58
KARAMELLL58
goramaz
hazan
cilem_58
bilal köse
osman ece
altuntaş 58
filografozan
sandalli
ceren
ismail 58
dostgulu
kartal
salim 58
serveti
ABDULLAH DUMAN
murat tugrul
tüm arkadaşlara

sandalli 07.10.2010 20:36

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
BizBize´nin güzide misafirlerine.

[URL=http://img408.imageshack.us/i/einfachroterosenmitfleu.jpg/][IMG]http://img408.imageshack.us/img408/6695/einfachroterosenmitfleu.jpg[/IMG][/URL]

Kardelencicegi 07.10.2010 20:40

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[CENTER][URL=http://img20.imageshack.us/i/gormz.gif/][IMG]http://img20.imageshack.us/img20/6161/gormz.gif[/IMG][/URL]


[URL=http://img839.imageshack.us/i/oynayancicekler201.gif/][IMG]http://img839.imageshack.us/img839/2512/oynayancicekler201.gif[/IMG][/URL]



[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img217.imageshack.us/img217/6130/83944062ga3u.gif[/img][/url][/CENTER]

AŞIK SEFİL 07.10.2010 21:54

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=Kardelencicegi;583265][CENTER][URL=http://img713.imageshack.us/i/sefil.gif/][IMG]http://img713.imageshack.us/img713/7436/sefil.gif[/IMG][/URL]


[URL=http://img529.imageshack.us/i/hareketligul.gif/][IMG]http://img529.imageshack.us/img529/383/hareketligul.gif[/IMG][/URL]



[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img217.imageshack.us/img217/6130/83944062ga3u.gif[/img][/url][/CENTER][/QUOTE]

aylardır kardeleni çiçeğini izlerim
iltifat deyil gerçektir benim sözlerim
gönül güzelliğinizle doldu gözlerim
büyük ablanım kabul edersen beni

Kardelencicegi 07.10.2010 22:18

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[CENTER][ŞIK SEFİL;583320]aylardır kardeleni çiçeğini izlerim
iltifat deyil gerçektir benim sözlerim
gönül güzelliğinizle doldu gözlerim
büyük ablanım kabul edersen beni





[B][I][COLOR="DarkRed"]Canimsin Ablam hosgeldin
Yüregimdeki gonca gülleri derdin
Hic ablam yok tu bundan böyle sensin
Kabulumsün sen Basimda tacim ol
Kardesin, Yoldasin bilesin beni.....[/COLOR][/I][/B]


[URL=http://img96.imageshack.us/i/24abc984e2d5.png/][IMG]http://img96.imageshack.us/img96/6311/24abc984e2d5.png[/IMG][/URL]




[URL=http://img227.imageshack.us/i/83944062ga3.gif/][IMG]http://img227.imageshack.us/img227/4800/83944062ga3.gif[/IMG][/URL][/CENTER]

aysima58 07.10.2010 22:20

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE][/QUOTE][QUOTE=sivasli gönül;570809][IMG]http://i37.tinypic.com/16gh0r4.gif[/IMG]


[COLOR="Red"][B]sivasa gittisin...[/B][/COLOR][/QUOTE]

bu yerinde durmayan durmadan renk değiştiren güzel gülü gönülden yürüttüm hakkını helaal et sivaslı gönül kardeşim
ve başta yine gönül kardeşime
osman abiye
aşık sefile
servet kardeşime
salim58 kardeşime
serhata
semihe
serdara
serdala
altuntaş abime
arif coşkun beye
kardelenime
goramazıma
karamellime
hazanıma
rüzgarıma
sivabursa
filograozana
sandallıya
bilal köseye
ertuğrl
sevgime
sevaya
kameraya
töreye
şahbeye
metine
gioya
asenaya
militana
murat tuğrula
çileme
cerene
abdullah dumana
bana
doğan58
ssiivvaassllııyyaa

AŞIK SEFİL 07.10.2010 22:26

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=Kardelencicegi;583323][CENTER][ŞIK SEFİL;583320]aylardır kardeleni çiçeğini izlerim
iltifat deyil gerçektir benim sözlerim
gönül güzelliğinizle doldu gözlerim
büyük ablanım kabul edersen beni





[B][I][COLOR="DarkRed"]Canimsin Ablam hosgeldin
Yüregimdeki gonca gülleri derdin
Hic ablam yok tu bundan böyle sensin
Kabulumsün sen Basimda tacim ol
Kardesin, Yoldasin bilesin beni.....[/COLOR][/I][/B]


[URL=http://img96.imageshack.us/i/24abc984e2d5.png/][IMG]http://img96.imageshack.us/img96/6311/24abc984e2d5.png[/IMG][/URL]




[URL=http://img227.imageshack.us/i/83944062ga3.gif/][IMG]http://img227.imageshack.us/img227/4800/83944062ga3.gif[/IMG][/URL][/CENTER][/QUOTE]

aşık diyari başımın tacı
yavrulara hasret içimde acı
kardelenle olduk 9 bacı
yalan dünyada malı neyleyim

aysima58 07.10.2010 22:35

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
gııııız benim üzerime gül koklarsın hemi kardelen eşgosun gız sana bak yine gısgançlık damarlarım kabardı ahanda küsdüm sana bakma bana bacım
aşık ali sultanın bir bestesidir bu küstüm sana bakma bana bacım şaka bir yanada sahi ben nooldum gı govudummu şindi bacılıhdan .

Kardelencicegi 07.10.2010 22:49

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[CENTER][aysima58;583333]
gııııız benim üzerime gül koklarsın hemi kardelen eşgosun gız sana bak
yine gısgançlık damarlarım kabardı ahanda küsdüm sana bakma b
ana bacımaşık ali sultanın bir bestesidir bu küstüm sana bakma bana
bacım şaka bir yanada sahi ben nooldum gı govudummu şindi bacılıhdan.




[B][I][COLOR="DarkRed"]
Yok Canim sen benim Gözbebegimsin.
Benim gönlümde yerin apayri sen kovsanda ben gitmem.
Alinmaca, küsmece yok ASIK SEFIL O bizim ablamiz...
Sen bana küsmezsinnn. Dimi Gülüm.....[/COLOR][/I][/B]



[URL=http://img201.imageshack.us/i/6582965d9b7f.png/][IMG]http://img201.imageshack.us/img201/4144/6582965d9b7f.png[/IMG][/URL]



[URL=http://img444.imageshack.us/i/83944062ga3.gif/][IMG]http://img444.imageshack.us/img444/4800/83944062ga3.gif[/IMG][/URL]

[/CENTER]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 02:59.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.