Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

aysima58 07.10.2010 22:56

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=Kardelencicegi;583340][CENTER][aysima58;583333]
gııııız benim üzerime gül koklarsın hemi kardelen eşgosun gız sana bak
yine gısgançlık damarlarım kabardı ahanda küsdüm sana bakma b
ana bacımaşık ali sultanın bir bestesidir bu küstüm sana bakma bana
bacım şaka bir yanada sahi ben nooldum gı govudummu şindi bacılıhdan.




[B][I][COLOR="DarkRed"]
Yok Canim sen benim Gözbebegimsin.
Benim gönlümde yerin apayri sen kovsanda ben gitmem.
Alinmaca, küsmece yok ASIK SEFIL O bizim ablamiz...
Sen bana küsmezsinnn. Dimi Gülüm.....[/COLOR][/I][/B]



[URL=http://img201.imageshack.us/i/6582965d9b7f.png/][IMG]http://img201.imageshack.us/img201/4144/6582965d9b7f.png[/IMG][/URL]



[URL=http://img444.imageshack.us/i/83944062ga3.gif/][IMG]http://img444.imageshack.us/img444/4800/83944062ga3.gif[/IMG][/URL]

[/CENTER][/QUOTE]

ben seni komam için kafayı yemem lazım çünkü aklım başımdayken bu mümkün değil şakaydı tabiiki sefil bacım benimde bacım aynı zamanda hemşehrim sanırım oda yapalı köyünden de ben kovamyı yazarken harf eksikliği yapmışım benseni değil sen beni yani şunu yazacaktım kovuldummu ben şimdi diyecekken özür dilerim bitanem imla hatası yapmışım takma o güzel kafanı tokadan başka şey.

doğan bulut58 07.10.2010 23:03

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
C:\Documents and Settings\user\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\Q91OT03G\DD1027%2C[1].gif


çiçek çabuk solar ben sana kabimi veriyorum bitanesi

Kardelencicegi 07.10.2010 23:04

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[CENTER][B][I][COLOR="Black"]


Dost dediğin deniz kenarındaki taşlara benzer önce teker teker
toplarsın sonra birer birer atarsın ancak bazılarını
atmaya kıyamassın;[COLOR="Red"]KIYAMADIKLARIMDANSIN!!!




[COLOR="DarkRed"]Bu yazi sana Aysima..:)[/COLOR]


[URL=http://img534.imageshack.us/i/e1df6215eac7.png/][IMG]http://img534.imageshack.us/img534/410/e1df6215eac7.png[/IMG][/URL]



[/COLOR] [/COLOR][/I][/B]




[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img217.imageshack.us/img217/6130/83944062ga3u.gif[/img][/url][/CENTER]

doğan bulut58 07.10.2010 23:05

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=doğan bulut58;583348]C:\Documents and Settings\user\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\Q91OT03G\DD1027%2C[1].gif


çiçek çabuk solar ben sana kabimi veriyorum bitanesi[/QUOTE]


[IMG]http://img1.loadtr.com/b-81185-Elde_hareketli_kalp.gif[/IMG]

aysima58 07.10.2010 23:08

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=Kardelencicegi;583350][CENTER][B][I][COLOR="Black"]


Dost dediğin deniz kenarındaki taşlara benzer önce teker teker
toplarsın sonra birer birer atarsın ancak bazılarını
atmaya kıyamassın;[COLOR="Red"]KIYAMADIKLARIMDANSIN!!!




[COLOR="DarkRed"]Bu yazi sana Aysima..:)[/COLOR]


[URL=http://img534.imageshack.us/i/e1df6215eac7.png/][IMG]http://img534.imageshack.us/img534/410/e1df6215eac7.png[/IMG][/URL]



[/COLOR] [/COLOR][/I][/B]




[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img217.imageshack.us/img217/6130/83944062ga3u.gif[/img][/url][/CENTER][/QUOTE]

ağlat ağlat tamda tedaviim sonuç vermeye başlamışken ben sana hiç küse bilirmiyim ha sen benim kalbimin diğer yarısısın ölene dek dostluğum bakiidir bilesin.

Kardelencicegi 07.10.2010 23:32

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[CENTER][URL=http://img20.imageshack.us/i/gormz.gif/][IMG]http://img20.imageshack.us/img20/6161/gormz.gif[/IMG][/URL]



[URL=http://img195.imageshack.us/i/b9031b2002b2f4d7a97fc31.jpg/][IMG]http://img195.imageshack.us/img195/1448/b9031b2002b2f4d7a97fc31.jpg[/IMG][/URL]




[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img217.imageshack.us/img217/6130/83944062ga3u.gif[/img][/url][/CENTER]

aysima58 07.10.2010 23:35

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
ellerin dert görmesin bacım çok teşekkür ederim.

Kardelencicegi 07.10.2010 23:38

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[CENTER][B][I][COLOR="Red"]
[URL=http://img571.imageshack.us/i/ruze57.gif/][IMG]http://img571.imageshack.us/img571/7361/ruze57.gif[/IMG][/URL]

goramaz
aysima58
hazan
dogan bulut
cilem
bilal köse
osman ece
altuntaş 58
hasreT
filografozan
sandalli
ceren
ismail 58
dostgulu
rüzgar 79
salim 58
serveti
ABDULLAH DUMAN
murat tugrul
KARAMELLL58
arif coşkun


[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img217.imageshack.us/img217/6130/83944062ga3u.gif[/img][/url][/COLOR][/I][/B][/CENTER]

aysima58 07.10.2010 23:42

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
size hayırlı geceler ben azcık çıkıyorum müsadenizle sonra bir ara yine gelirim.

Sarikanarya58 08.10.2010 00:04

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=Kardelencicegi;583217][CENTER][/I][/B]

[QUOTE=Sarikanarya58;583213][B][I][B][I]Bütün bayanlar birer çiçektir.
Erkeğe de çiçek veremeyeceğime göre , O yüzden hiç kimseye
çiçek yok :)

Belki Salim dayıma verirdim :)[/I][/B]

[B][I][COLOR="Red"]
Sagolun kardes ama konu Forumdan 3 kisiye cicek ver.
Kimseye cicek verme konusu henüz acilmadi.:D:D



Bu cicek benden size gelsin.[/COLOR][/I][/B]
[URL=http://img830.imageshack.us/i/jasmininsekta.jpg/][IMG]http://img830.imageshack.us/img830/6276/jasmininsekta.jpg[/IMG][/URL]


[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img217.imageshack.us/img217/6130/83944062ga3u.gif[/img][/url]

.[/CENTER][/QUOTE]

Çok Teşekkür ediyorum.. Çok utandım valla, yüzüm kıpkırmızı oldu :)


WEZ Format +2. ?uan Saat: 03:03.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.