![]() |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=Kardelencicegi;583340][CENTER][aysima58;583333]
gııııız benim üzerime gül koklarsın hemi kardelen eşgosun gız sana bak yine gısgançlık damarlarım kabardı ahanda küsdüm sana bakma b ana bacımaşık ali sultanın bir bestesidir bu küstüm sana bakma bana bacım şaka bir yanada sahi ben nooldum gı govudummu şindi bacılıhdan. [B][I][COLOR="DarkRed"] Yok Canim sen benim Gözbebegimsin. Benim gönlümde yerin apayri sen kovsanda ben gitmem. Alinmaca, küsmece yok ASIK SEFIL O bizim ablamiz... Sen bana küsmezsinnn. Dimi Gülüm.....[/COLOR][/I][/B] [URL=http://img201.imageshack.us/i/6582965d9b7f.png/][IMG]http://img201.imageshack.us/img201/4144/6582965d9b7f.png[/IMG][/URL] [URL=http://img444.imageshack.us/i/83944062ga3.gif/][IMG]http://img444.imageshack.us/img444/4800/83944062ga3.gif[/IMG][/URL] [/CENTER][/QUOTE] ben seni komam için kafayı yemem lazım çünkü aklım başımdayken bu mümkün değil şakaydı tabiiki sefil bacım benimde bacım aynı zamanda hemşehrim sanırım oda yapalı köyünden de ben kovamyı yazarken harf eksikliği yapmışım benseni değil sen beni yani şunu yazacaktım kovuldummu ben şimdi diyecekken özür dilerim bitanem imla hatası yapmışım takma o güzel kafanı tokadan başka şey. |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
C:\Documents and Settings\user\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\Q91OT03G\DD1027%2C[1].gif
çiçek çabuk solar ben sana kabimi veriyorum bitanesi |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[CENTER][B][I][COLOR="Black"]
Dost dediğin deniz kenarındaki taşlara benzer önce teker teker toplarsın sonra birer birer atarsın ancak bazılarını atmaya kıyamassın;[COLOR="Red"]KIYAMADIKLARIMDANSIN!!! [COLOR="DarkRed"]Bu yazi sana Aysima..:)[/COLOR] [URL=http://img534.imageshack.us/i/e1df6215eac7.png/][IMG]http://img534.imageshack.us/img534/410/e1df6215eac7.png[/IMG][/URL] [/COLOR] [/COLOR][/I][/B] [url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img217.imageshack.us/img217/6130/83944062ga3u.gif[/img][/url][/CENTER] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=doğan bulut58;583348]C:\Documents and Settings\user\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\Q91OT03G\DD1027%2C[1].gif
çiçek çabuk solar ben sana kabimi veriyorum bitanesi[/QUOTE] [IMG]http://img1.loadtr.com/b-81185-Elde_hareketli_kalp.gif[/IMG] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=Kardelencicegi;583350][CENTER][B][I][COLOR="Black"]
Dost dediğin deniz kenarındaki taşlara benzer önce teker teker toplarsın sonra birer birer atarsın ancak bazılarını atmaya kıyamassın;[COLOR="Red"]KIYAMADIKLARIMDANSIN!!! [COLOR="DarkRed"]Bu yazi sana Aysima..:)[/COLOR] [URL=http://img534.imageshack.us/i/e1df6215eac7.png/][IMG]http://img534.imageshack.us/img534/410/e1df6215eac7.png[/IMG][/URL] [/COLOR] [/COLOR][/I][/B] [url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img217.imageshack.us/img217/6130/83944062ga3u.gif[/img][/url][/CENTER][/QUOTE] ağlat ağlat tamda tedaviim sonuç vermeye başlamışken ben sana hiç küse bilirmiyim ha sen benim kalbimin diğer yarısısın ölene dek dostluğum bakiidir bilesin. |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[CENTER][URL=http://img20.imageshack.us/i/gormz.gif/][IMG]http://img20.imageshack.us/img20/6161/gormz.gif[/IMG][/URL]
[URL=http://img195.imageshack.us/i/b9031b2002b2f4d7a97fc31.jpg/][IMG]http://img195.imageshack.us/img195/1448/b9031b2002b2f4d7a97fc31.jpg[/IMG][/URL] [url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img217.imageshack.us/img217/6130/83944062ga3u.gif[/img][/url][/CENTER] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
ellerin dert görmesin bacım çok teşekkür ederim.
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[CENTER][B][I][COLOR="Red"]
[URL=http://img571.imageshack.us/i/ruze57.gif/][IMG]http://img571.imageshack.us/img571/7361/ruze57.gif[/IMG][/URL] goramaz aysima58 hazan dogan bulut cilem bilal köse osman ece altuntaş 58 hasreT filografozan sandalli ceren ismail 58 dostgulu rüzgar 79 salim 58 serveti ABDULLAH DUMAN murat tugrul KARAMELLL58 arif coşkun [url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img217.imageshack.us/img217/6130/83944062ga3u.gif[/img][/url][/COLOR][/I][/B][/CENTER] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
size hayırlı geceler ben azcık çıkıyorum müsadenizle sonra bir ara yine gelirim.
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=Kardelencicegi;583217][CENTER][/I][/B]
[QUOTE=Sarikanarya58;583213][B][I][B][I]Bütün bayanlar birer çiçektir. Erkeğe de çiçek veremeyeceğime göre , O yüzden hiç kimseye çiçek yok :) Belki Salim dayıma verirdim :)[/I][/B] [B][I][COLOR="Red"] Sagolun kardes ama konu Forumdan 3 kisiye cicek ver. Kimseye cicek verme konusu henüz acilmadi.:D:D Bu cicek benden size gelsin.[/COLOR][/I][/B] [URL=http://img830.imageshack.us/i/jasmininsekta.jpg/][IMG]http://img830.imageshack.us/img830/6276/jasmininsekta.jpg[/IMG][/URL] [url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img217.imageshack.us/img217/6130/83944062ga3u.gif[/img][/url] .[/CENTER][/QUOTE] Çok Teşekkür ediyorum.. Çok utandım valla, yüzüm kıpkırmızı oldu :) |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 03:03. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.