Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

Kardelencicegi 11.10.2010 17:36

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[CENTER]

[URL=http://img810.imageshack.us/i/serhatc.gif/][IMG]http://img810.imageshack.us/img810/5696/serhatc.gif[/IMG][/URL]


[URL=http://img233.imageshack.us/i/roed20blae20450.gif/][IMG]http://img233.imageshack.us/img233/382/roed20blae20450.gif[/IMG][/URL]



[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img217.imageshack.us/img217/6130/83944062ga3u.gif[/img][/url][/CENTER]

murat tugrul 11.10.2010 17:43

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[URL="http://www.loadtr.com/333371-kırmızıgül.htm"][IMG]http://img1.loadtr.com/b-334270-guzel_gül.jpg[/IMG][/URL]
[B][SIZE="5"]
bilal kose
serhat_58
Kardelencicegi
sandalli
sivaslı fd
Arif Coşkun
servet 58
aysima58,
kronik
Salim58
yörem-58
sevgim 58
ismail 58
altuntas58
HaZaN
AŞIK SEFİL
aozdemir
HasreT
OSMAN ECE
58polat58
58_SEMİH_58
doğan bulut58
ece4858
LaEdri
ONuR
goramaz
KARAMELLL58[/SIZE][/B]

aysima58 11.10.2010 19:15

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
çiçek gönderen elleriniz dert görmesin kardeşlerim çok teşekkür ederim elinize sağlık.

doğan bulut58 11.10.2010 19:16

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://img50.imageshack.us/img50/6297/61nt1.gif[/IMG]

insanlara insan olduğu için allahın yarattığı kul olduğu için saygı gösteren herkese gönderiyorum

KARAMELLL58 11.10.2010 21:47

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://www.guzelresimlerim.com/data/media/76/adszge0.jpg[/IMG]
biran önce iyileşmen dileğiyle geçmiş olsun 65serdal58

sandalli 11.10.2010 22:05

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B][I]Kronik, Kamera, Hasret ve Arif Coskun´a..[/I][/B]

[URL=http://img88.imageshack.us/i/84837165.gif/][IMG]http://img88.imageshack.us/img88/1963/84837165.gif[/IMG][/URL]

Kardelencicegi 11.10.2010 23:22

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[CENTER]

[CENTER][URL=http://img20.imageshack.us/i/gormz.gif/][IMG]http://img20.imageshack.us/img20/6161/gormz.gif[/IMG][/URL]



[URL=http://img251.imageshack.us/i/hjroedhvid.gif/][IMG]http://img251.imageshack.us/img251/450/hjroedhvid.gif[/IMG][/URL]




[url=http://www.imagehosting.com/][img]http://img217.imageshack.us/img217/6130/83944062ga3u.gif[/img][/url][/CENTER]

doğan bulut58 11.10.2010 23:28

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://img50.imageshack.us/img50/6297/61nt1.gif[/IMG]

65serdal58 değerli hocam çok geçmiş olsun allahım acil şifalar versin

1 hafdadır bende yatıyorum hasdayım

Kardelencicegi 11.10.2010 23:31

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[CENTER][URL=http://img339.imageshack.us/i/10108a80250d.gif/][IMG]http://img339.imageshack.us/img339/8547/10108a80250d.gif[/IMG][/URL]


[URL=http://img830.imageshack.us/i/174972885c2c45fdd29ccc4.jpg/][IMG]http://img830.imageshack.us/img830/2228/174972885c2c45fdd29ccc4.jpg[/IMG][/URL]



[URL=http://img176.imageshack.us/i/83944062ga3.gif/][IMG]http://img176.imageshack.us/img176/4800/83944062ga3.gif[/IMG][/URL][/CENTER][/CENTER]

aysima58 11.10.2010 23:33

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
serdal kardeşim geçmiş olsun allah acil şifalar versin kardeşim çok üzüldüm vallahi karamell58 den öğrendim hasta olduğunu kusura bakma geç oldu çünkü 10 dakka önce başka bir konuya yazmış karamell.


WEZ Format +2. ?uan Saat: 03:11.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.