Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

HaSiVasLıM58 31.08.2008 12:10

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=Sweetgirl;291091][B][I][CENTER][COLOR="Magenta"]hayatimda en önemli kisilere cicek yolluyorum bende
1. BABAM (Allah mekanini cennet eylesin)
2. ANNEM
3. ESIM [/COLOR][/CENTER][/I][/B]
[B][I][COLOR="Black"]forumdan degiller ama idare edin artik[/COLOR][/I][/B][/QUOTE]



[FONT="Comic Sans MS"][B][FONT="Comic Sans MS"]Bende şu an birilerine çiçek verseydim


* Babanız (Rahmetli Hacı Abiye)

*Ananıza (Rabbim Acil Şifalar versin)

*Ve Kabul ederseniz size Vermek isterdim[/FONT][/B][/FONT]

haticeözlü 31.08.2008 12:12

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
BEN BUGÜN ÇİÇEKLERİMİ ŞEHİTLERİMİZE,SİVASSPORLULARA VE SWEETGİRL KARDEŞİME VERMEK İSTİYORUM.

TracyMcGrady58 31.08.2008 12:13

-->: --->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=sivaslı_gız;303541]ben tracymcgrady 58 abime yolliyem:D:D:D[/QUOTE]

Ayyyyyyy cok cok cok tesekkür ederim :D ne diyecegimi bilemiyorum :D haa bu arada isim Murat, durmadan TracyMcGrady58 abi diyip duruyon, biraz yazmasi uzun sürüyodur :D

CrSivaslim58 31.08.2008 12:17

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B][I][U][COLOR="SlateGray"]Bende arikarinkuchi abime yollim:):::::::[/COLOR][/U][/I][/B]

[B][I][U][COLOR="Sienna"]Ben herkese yolluyom:)..........................[/COLOR][/U][/I][/B]

arikarinkuchi 02.09.2008 21:19

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]veysel e
semih e
biri de bana [/B]

TracyMcGrady58 02.09.2008 21:26

-->: --->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=arikarinkuchi;304504][B]veysel e
semih e
biri de bana [/B][/QUOTE]

egoist :D insan bizide görür :D

MeLody58 02.09.2008 21:29

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
Tüm SivasLı Hemşerilerime hem çicek hemde gönlümden en iyi dileklerimi dualarımı armagan ediyorum :))

arikarinkuchi 02.09.2008 21:30

--->: -->: --->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=TracyMcGrady58;304505]egoist :D insan bizide görür :D[/QUOTE]

[B]aaa pardon
murat abii
birini kendime yollamıştım
o iptal oldu
murat abiye :)[/B]

Svs_Crazy_58 02.09.2008 21:31

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=Peri-58;304506]Tüm SivasLı Hemşerilerime hem çicek hemde gönlümden en iyi dileklerimi dualarımı armagan ediyorum :))[/QUOTE]
[B][I][CENTER]Duygularıma Tercuman Olmussunuz:D............[/CENTER][/I][/B]

altuntas58 02.09.2008 23:03

-->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]Bende şu anda bizimle beraber olan arkadaşlarıma kucaklar dolusu çiçekler yolluyorum[/B]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 01:00.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.