![]() |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=Sweetgirl;291091][B][I][CENTER][COLOR="Magenta"]hayatimda en önemli kisilere cicek yolluyorum bende
1. BABAM (Allah mekanini cennet eylesin) 2. ANNEM 3. ESIM [/COLOR][/CENTER][/I][/B] [B][I][COLOR="Black"]forumdan degiller ama idare edin artik[/COLOR][/I][/B][/QUOTE] [FONT="Comic Sans MS"][B][FONT="Comic Sans MS"]Bende şu an birilerine çiçek verseydim * Babanız (Rahmetli Hacı Abiye) *Ananıza (Rabbim Acil Şifalar versin) *Ve Kabul ederseniz size Vermek isterdim[/FONT][/B][/FONT] |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
BEN BUGÜN ÇİÇEKLERİMİ ŞEHİTLERİMİZE,SİVASSPORLULARA VE SWEETGİRL KARDEŞİME VERMEK İSTİYORUM.
|
-->: --->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=sivaslı_gız;303541]ben tracymcgrady 58 abime yolliyem:D:D:D[/QUOTE]
Ayyyyyyy cok cok cok tesekkür ederim :D ne diyecegimi bilemiyorum :D haa bu arada isim Murat, durmadan TracyMcGrady58 abi diyip duruyon, biraz yazmasi uzun sürüyodur :D |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B][I][U][COLOR="SlateGray"]Bende arikarinkuchi abime yollim:):::::::[/COLOR][/U][/I][/B]
[B][I][U][COLOR="Sienna"]Ben herkese yolluyom:)..........................[/COLOR][/U][/I][/B] |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B]veysel e
semih e biri de bana [/B] |
-->: --->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=arikarinkuchi;304504][B]veysel e
semih e biri de bana [/B][/QUOTE] egoist :D insan bizide görür :D |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
Tüm SivasLı Hemşerilerime hem çicek hemde gönlümden en iyi dileklerimi dualarımı armagan ediyorum :))
|
--->: -->: --->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=TracyMcGrady58;304505]egoist :D insan bizide görür :D[/QUOTE]
[B]aaa pardon murat abii birini kendime yollamıştım o iptal oldu murat abiye :)[/B] |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=Peri-58;304506]Tüm SivasLı Hemşerilerime hem çicek hemde gönlümden en iyi dileklerimi dualarımı armagan ediyorum :))[/QUOTE]
[B][I][CENTER]Duygularıma Tercuman Olmussunuz:D............[/CENTER][/I][/B] |
-->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B]Bende şu anda bizimle beraber olan arkadaşlarıma kucaklar dolusu çiçekler yolluyorum[/B]
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 01:00. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.