![]() |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=Kardelencicegi;585833][B][I][COLOR="DarkRed"][URL=http://img2.imageshack.us/i/2nsyxjl2299508su7.jpg/][IMG]http://img2.imageshack.us/img2/221/2nsyxjl2299508su7.jpg[/IMG][/URL]
Aramiza hosgeldiniz Mansur58 [URL=http://img704.imageshack.us/i/gulb.gif/][IMG]http://img704.imageshack.us/img704/3169/gulb.gif[/IMG][/URL]Altuntas58 abime Mansur58 Diyari baba ASIK SEFIL[URL=http://img704.imageshack.us/i/gulb.gif/][IMG]http://img704.imageshack.us/img704/3169/gulb.gif[/IMG][/URL] [URL=http://img259.imageshack.us/i/glbuk1.jpg/][IMG]http://img259.imageshack.us/img259/7691/glbuk1.jpg[/IMG][/URL][/COLOR][/I][/B][/QUOTE] Teşekkür ederim Allah razı olsun kardeş hoş bulduk. |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://www.sivaslilar.net/forum/picture.php?albumid=544&pictureid=3534[/IMG]
5 günlük yokluğumun farkına varıp merak edip tlfn dan arayan arkadaşlarıma gönderiyorum rahatsızım yatıyorum sağolun arakadaşları |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[CENTER][URL=http://img339.imageshack.us/i/10108a80250d.gif/][IMG]http://img339.imageshack.us/img339/8547/10108a80250d.gif[/IMG][/URL]
[URL=http://img263.imageshack.us/i/cid1735d56c93d9470e9c88.jpg/][IMG]http://img263.imageshack.us/img263/4085/cid1735d56c93d9470e9c88.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://img176.imageshack.us/i/83944062ga3.gif/][IMG]http://img176.imageshack.us/img176/4800/83944062ga3.gif[/IMG][/URL][/CENTER] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
kardelencim bu aralar pek nete gelemiyorum çiçeğini yeni gördüm canım çok teşekkür ederim allah razı olsun bitanem.
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[CENTER][B]
[URL="http://img830.imageshack.us/i/174972885c2c45fdd29ccc4.jpg/"][IMG]http://img830.imageshack.us/img830/2228/174972885c2c45fdd29ccc4.jpg[/IMG][/URL] [B][COLOR="Red"] sevgili Atamiza & Onun silah arkadaslarina. Cumhuriyetin kurulmasinda payi olan herkese Bu gülü yolluyorum.[/COLOR][/B][/B][/CENTER] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[URL=http://www.ressim.net/show.php/2537303_cicek-0010.jpg.html][IMG]http://ressim.net/a/upload/0789906f.jpg[/IMG][/URL]
başkaleden şizlere................. |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://dl5.glitter-graphics.net/pub/1770/1770805psx1058ygk.gif[/IMG]
[IMG]http://www.sivaslilar.net/forum/picture.php?albumid=542&pictureid=3565[/IMG] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://img1.blogcu.com/images/a/y/v/ayvenur/10005160081.gif[/IMG]
[IMG]http://www.sivaslilar.net/forum/picture.php?albumid=542&pictureid=3580[/IMG] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[CENTER][URL=http://img339.imageshack.us/i/10108a80250d.gif/][IMG]http://img339.imageshack.us/img339/8547/10108a80250d.gif[/IMG][/URL]
[URL=http://img203.imageshack.us/i/39976802ci6sn2exrx9.jpg/][IMG]http://img203.imageshack.us/img203/2388/39976802ci6sn2exrx9.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://img176.imageshack.us/i/83944062ga3.gif/][IMG]http://img176.imageshack.us/img176/4800/83944062ga3.gif[/IMG][/URL][/CENTER] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[/IMG][IMG]http://dl5.glitter-graphics.net/pub/1770/1770805psx1058ygk.gif[/IMG]
[IMG]http://www.sivaslilar.net/forum/picture.php?albumid=544&pictureid=3582[/IMG] |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 10:27. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.