![]() |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
slm arkadaşlar
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=ruya-281;590502]slm arkadaşlar[/QUOTE]
Aleykum selam . |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[url=http://resimzade.com/Show.html?i=25757&token=83070][img]http://resimzade.com/Show.html?i=25757&token=83070[/img][/url]
kimi zaman yoldaşım , kimi zaman derttaşım benimbiricik kardeşim BURAK5866 nicegüzel yıllara |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://cdn-users1.imagechef.com/ic/stored/2/101227/e37a93779e6a7487.gif[/IMG]
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[CENTER][ruya-281;590502]slm arkadaşlar.
[B][I][COLOR="Red"]Aleyküm selam kardesim hosgeldiniz aramiza...[/[/COLOR][/I][/B]CENTER] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
Aysima58 [img]http://www.e-adalet.org/forum/uploads/images/e-adalet.org-1292922340-U21123.gif[/img]
Duman58[img]http://www.e-adalet.org/forum/uploads/images/e-adalet.org-1292922340-U21123.gif[/img] Arif Coşkun [img]http://www.e-adalet.org/forum/uploads/images/e-adalet.org-1292922340-U21123.gif[/img] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
ayy bilgiiiin çiçeği aldım masanın üzerine koydum mobilyamada uydu renkleri b iliyonmu ço teşekkür ederim arif bey kardeşim zaten çiçekçi kele ona niye gondertiyon o bize yolluyormu heç neyse boş geç yolla bari acıdım genede arif bey kardeşime çok sağol bilgin kardeşim yılbaşında masam güzel oldu ecikde arif bey yollarsa beleşe getiririm bu yılki ev aksesuarımı.
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
aysima58 nedemek yılbaşında yine göndeririz, hoşuna giden bir çiçek varsa söylemen bile yeterli,
Kele hoşuna gideceğini bilsem, her gün görderirdim, arif beyde gönderir merak etme sen ) |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
sağol canımkardeşim arif bey gondertmez satar o satar ama ben satın alamam çünkü çoh uzak deeeey kartalda alıyım getirim diyenece solar kele boş eline gönlüne sağlık kardeşim çok teşekkür ederim.
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=aysima58;590770]sağol canımkardeşim arif bey gondertmez satar o satar ama ben satın alamam çünkü çoh uzak deeeey kartalda alıyım getirim diyenece solar kele boş eline gönlüne sağlık kardeşim çok teşekkür ederim.[/QUOTE]
[IMG]http://resimzade.com/Show.html?i=25768&token=27593[/IMG] İstediğiniz çiçek olsun bir çiçeğin lafımı olur aysima58 buyurun bu çiçekte sizin için olsun. |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 10:18. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.