Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

65serdal58 08.04.2011 21:59

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
ÇEVRİMİÇİOLAN HERKESE GELSİN

Kardelencicegi 09.04.2011 17:41

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B][COLOR="Red"][URL=http://img27.imageshack.us/i/049b.gif/][IMG]http://img27.imageshack.us/img27/54/049b.gif[/IMG][/URL]


OSMAN ECE,
AŞIK SEFİL,
ece4858,
Cley*,
Salim58*,
sandalli,
serhat_58
exelans0738,
koktas61,
SeldSlemamb,
58_SEMİH_58, [/COLOR][/B]

ece4858 09.04.2011 17:54

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=Kardelencicegi;597667][B][COLOR="Red"][URL=http://img27.imageshack.us/i/049b.gif/][IMG]http://img27.imageshack.us/img27/54/049b.gif[/IMG][/URL]


OSMAN ECE,
AŞIK SEFİL,
ece4858,
Cley*,
Salim58*,
sandalli,
serhat_58
exelans0738,
koktas61,
SeldSlemamb,
58_SEMİH_58, [/COLOR][/B][/QUOTE]

canım ablam anneme ve diyari babama yakın ilginizden ve her zaman
gönderdiğiniz çiçekler için çok teşekkür ederim babam annem çok mutlu oluyor

65serdal58 09.04.2011 20:48

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
çevrim içi olan herkese gelsin

Arif Coşkun 10.04.2011 08:43

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://www.hizliupload.com/img/88392152908814048458.jpg[/IMG]


Uzun zamandır aramızda olmayan,

HaZaN
Glock
ve
Kıbrıslı

Bu üç değerli arkadaş için Coşkun ÇiçekçiliK'ten :)

HasreT 10.04.2011 10:21

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://i1104.hizliresim.com/2011/4/10/3733.jpg[/IMG]


[B]Gönlüm, 65serdal(R)58 :D, Bilal Köse [/B] :)

Kardelencicegi 10.04.2011 11:05

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B][COLOR="DarkRed"]
[URL=http://img706.imageshack.us/i/048f.gif/][IMG]http://img706.imageshack.us/img706/8049/048f.gif[/IMG][/URL]

Aysima58
HaZaN
OSMAN ECE,
AŞIK SEFİL,
ece4858,
Cley*,
Salim58*,
sandalli,
serhat_58
Servet58
65serdal58,
Bilal Köse[/COLOR][/B]

65serdal58 10.04.2011 12:01

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=HasreT;597694][IMG]http://i1104.hizliresim.com/2011/4/10/3733.jpg[/IMG]


[B]Gönlüm, 65serdal(R)58 :D, Bilal Köse [/B] :)[/QUOTE]

teşekür ederimm:D

65serdal58 10.04.2011 12:02

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=Kardelencicegi;597696][B][COLOR="DarkRed"]
[URL=http://img706.imageshack.us/i/048f.gif/][IMG]http://img706.imageshack.us/img706/8049/048f.gif[/IMG][/URL]

Aysima58
HaZaN
OSMAN ECE,
AŞIK SEFİL,
ece4858,
Cley*,
Salim58*,
sandalli,
serhat_58
Servet58
65serdal58,
Bilal Köse[/COLOR][/B][/QUOTE]

teşekkür ederim:D

65serdal58 10.04.2011 15:46

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[URL=http://www.ressim.net][IMG]http://www.ressim.net/61/upload/c4d2780b.jpg[/IMG][/URL]

bu çiçekler sivasspora:D


WEZ Format +2. ?uan Saat: 02:23.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.