Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

Kardelencicegi 11.06.2011 20:46

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B][I][COLOR=darkred][IMG]http://img62.imageshack.us/img62/719/yt4278864xc.gif[/IMG][/COLOR][/I][/B]
[B][I][COLOR=darkred][/COLOR][/I][/B]
[B][I][COLOR=darkred]Bana, bana gene bana.[/COLOR][/I][/B]

Kardelencicegi 11.06.2011 20:55

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B][I][COLOR=darkred][IMG]http://www.ciceksehri.com/wp-content/uploads/2011/03/hareketli-gul.gif[/IMG][/COLOR][/I][/B]
[B][I][COLOR=darkred][/COLOR][/I][/B]
[B][I][COLOR=darkred]Aysima58, ASIK SEFIL.[/COLOR][/I][/B]

aysima58 12.06.2011 01:41

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[QUOTE=Arif Coşkun;601130]Niye ayrımcılık olsun aysima bacım bugün onlar yarın siz olursunuz ayrım yok kırılmayın siz bu da özel olarak size gelsin. Kabul edin ltf.

[IMG]http://www.hizliupload.com/img/63643899928784862860.jpg[/IMG][/QUOTE]


saygı değer arif bey kardeşim sakın alınıp kırılmayın şaka maiyetinde yazdım inanın şakaydı biliyorum sizin ayrım yapmıycanızı çiçek için çok ama çoooooooooook teşekkür eder saygılarımı sunarım allaha emanet olun hoşçakalın.

not: o listedeki isimlerde başında c harfi olanın dışında hepsi benim bacım kardeşimdir onlarada buradan sevgi ve saygılarımı sunuyorum.

Kardelencicegi 12.06.2011 04:06

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[URL="http://www.imagehousing.com/?id=98509"][B][I][COLOR=red][IMG]http://img102.imageshack.us/img102/769/b221d782618deb02f2dab68.jpg[/IMG][/COLOR][/I][/B][/URL]
[B][I][COLOR=red][/COLOR][/I][/B]
[B][I][COLOR=red]aysima58[/COLOR][/I][/B]
[B][I][COLOR=red]goramaz[/COLOR][/I][/B]
[B][I][COLOR=red]Hazan[/COLOR][/I][/B]

goramaz 12.06.2011 18:14

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
Kardelen abla türkan şorayın yerine kendi resmini koysaydın avatara türkan şoray kimmiş senin yanında... :)

Kardelencicegi 12.06.2011 19:36

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[CENTER][goramaz][/CENTER]

[CENTER]Kardelen abla türkan şorayın yerine kendi resmini koysaydın avatara türkan şoray kimmiş senin yanında... :)[/CENTER]



[CENTER][B][I][COLOR=darkred]Yok daha neler goramaz.:D duyanda inanacak[/COLOR][/I][/B].[/CENTER]



[CENTER][IMG]http://slecinky.eu/images/33722548671896020702.gif[/IMG][IMG]http://slecinky.eu/images/33722548671896020702.gif[/IMG][IMG]http://slecinky.eu/images/33722548671896020702.gif[/IMG][/CENTER]

aysima58 13.06.2011 00:09

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
oyyy yerim ben seni tabiiki goramaz doğru yazmış türkan sultan eskidendi be kardeşim sen bitanesin canım yahu seni seviyoruuuuuuuuuum kardeleeeeeeeeeeeeeeeen

Kardelencicegi 18.06.2011 10:54

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[CENTER][SIZE=5][IMG]http://files.myopera.com/H%C3%BCz%C3%BCnl%C3%BCPrenses/blog/022.jpg[/IMG][/SIZE]
[SIZE=5][/SIZE]
[B][I][SIZE=5][COLOR=red][/COLOR][/SIZE][/I][/B]
[SIZE=5][/SIZE]
[B][I][SIZE=5][COLOR=red]aysima58[/COLOR][/SIZE][/I][/B]
[B][I][SIZE=5][COLOR=red]goramaz[/COLOR][/SIZE][/I][/B]
[B][I][SIZE=5][COLOR=red]Hazan[/COLOR][/SIZE][/I][/B]
[SIZE=5][/SIZE]
[SIZE=5][/SIZE]
[SIZE=5] [/SIZE][/CENTER]

doğan bulut58 18.06.2011 11:18

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://www.hizliupload.com/img/79602411577503726657.jpg[/IMG]

Kardelencicegi 18.06.2011 16:12

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B][COLOR=red][IMG]http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/254535_206025386108091_127584590618838_564216_727085_n.jpg[/IMG][/COLOR][/B]
[B][COLOR=red][/COLOR][/B]
[B][COLOR=red]Aysima58[/COLOR][/B]
[B][COLOR=red]bana:)[/COLOR][/B]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 14:20.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.