![]() |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B][I][COLOR=darkred][IMG]http://img62.imageshack.us/img62/719/yt4278864xc.gif[/IMG][/COLOR][/I][/B]
[B][I][COLOR=darkred][/COLOR][/I][/B] [B][I][COLOR=darkred]Bana, bana gene bana.[/COLOR][/I][/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B][I][COLOR=darkred][IMG]http://www.ciceksehri.com/wp-content/uploads/2011/03/hareketli-gul.gif[/IMG][/COLOR][/I][/B]
[B][I][COLOR=darkred][/COLOR][/I][/B] [B][I][COLOR=darkred]Aysima58, ASIK SEFIL.[/COLOR][/I][/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=Arif Coşkun;601130]Niye ayrımcılık olsun aysima bacım bugün onlar yarın siz olursunuz ayrım yok kırılmayın siz bu da özel olarak size gelsin. Kabul edin ltf.
[IMG]http://www.hizliupload.com/img/63643899928784862860.jpg[/IMG][/QUOTE] saygı değer arif bey kardeşim sakın alınıp kırılmayın şaka maiyetinde yazdım inanın şakaydı biliyorum sizin ayrım yapmıycanızı çiçek için çok ama çoooooooooook teşekkür eder saygılarımı sunarım allaha emanet olun hoşçakalın. not: o listedeki isimlerde başında c harfi olanın dışında hepsi benim bacım kardeşimdir onlarada buradan sevgi ve saygılarımı sunuyorum. |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[URL="http://www.imagehousing.com/?id=98509"][B][I][COLOR=red][IMG]http://img102.imageshack.us/img102/769/b221d782618deb02f2dab68.jpg[/IMG][/COLOR][/I][/B][/URL]
[B][I][COLOR=red][/COLOR][/I][/B] [B][I][COLOR=red]aysima58[/COLOR][/I][/B] [B][I][COLOR=red]goramaz[/COLOR][/I][/B] [B][I][COLOR=red]Hazan[/COLOR][/I][/B] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
Kardelen abla türkan şorayın yerine kendi resmini koysaydın avatara türkan şoray kimmiş senin yanında... :)
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[CENTER][goramaz][/CENTER]
[CENTER]Kardelen abla türkan şorayın yerine kendi resmini koysaydın avatara türkan şoray kimmiş senin yanında... :)[/CENTER] [CENTER][B][I][COLOR=darkred]Yok daha neler goramaz.:D duyanda inanacak[/COLOR][/I][/B].[/CENTER] [CENTER][IMG]http://slecinky.eu/images/33722548671896020702.gif[/IMG][IMG]http://slecinky.eu/images/33722548671896020702.gif[/IMG][IMG]http://slecinky.eu/images/33722548671896020702.gif[/IMG][/CENTER] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
oyyy yerim ben seni tabiiki goramaz doğru yazmış türkan sultan eskidendi be kardeşim sen bitanesin canım yahu seni seviyoruuuuuuuuuum kardeleeeeeeeeeeeeeeeen
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[CENTER][SIZE=5][IMG]http://files.myopera.com/H%C3%BCz%C3%BCnl%C3%BCPrenses/blog/022.jpg[/IMG][/SIZE]
[SIZE=5][/SIZE] [B][I][SIZE=5][COLOR=red][/COLOR][/SIZE][/I][/B] [SIZE=5][/SIZE] [B][I][SIZE=5][COLOR=red]aysima58[/COLOR][/SIZE][/I][/B] [B][I][SIZE=5][COLOR=red]goramaz[/COLOR][/SIZE][/I][/B] [B][I][SIZE=5][COLOR=red]Hazan[/COLOR][/SIZE][/I][/B] [SIZE=5][/SIZE] [SIZE=5][/SIZE] [SIZE=5] [/SIZE][/CENTER] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://www.hizliupload.com/img/79602411577503726657.jpg[/IMG]
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B][COLOR=red][IMG]http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/254535_206025386108091_127584590618838_564216_727085_n.jpg[/IMG][/COLOR][/B]
[B][COLOR=red][/COLOR][/B] [B][COLOR=red]Aysima58[/COLOR][/B] [B][COLOR=red]bana:)[/COLOR][/B] |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 14:20. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.