![]() |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=Kamera;603603]599056][URL=http://www.ressim.net][IMG]http://ressim.net/s/upload/4114980b.jpg[/IMG][/URL]
bu da kuşuma gelsin:)[/QUOTE] Ne zahmet ettin canım çok teşekkür ederim, bu mevsimda LALE harikasın imkansızları başarıyorsun Gönlüm |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[QUOTE=HasreT;603608]Ne zahmet ettin canım çok teşekkür ederim, bu mevsimda LALE harikasın imkansızları başarıyorsun Gönlüm[/QUOTE]
ya ne zahmeti (ç)aldım sana feda olsun.:):) |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
mübarek gün günaha girmeseydin be gönlüm ama iyi olmuş (ç)aldığın :D
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
BİZİM UŞAĞIN HEPSİNE BENDEN ÇİÇEK...
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
Kardelencicegi, Osman Ece, Necmeddin Özbek ve sivaburs´sa. Selamlarimla.
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/146/cicek1o.jpg/][IMG]http://img146.imageshack.us/img146/2766/cicek1o.jpg[/IMG][/URL] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
aleyküm selam sizler dünyanın en güzel çiçeklerine laiksiniz
|
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://img215.imageshack.us/img215/1037/x1piykpqhc35lu47yoe4evxgn9.jpg[/IMG]
SANDALLI KRONIK OSMAN ECE ABI ASIK SEFIL ABLA KARDELEN ARIF COSKUN KAMARA HASRET DOGAN BULUT CLEY SERVET 58 NECBETTIN OZBEK ABI AYSIMA58 SALIM58 SIVABURS Sitedeki herkese gelsin |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[B][I]Kronik, Cley ve Bilal Köse´ye[/I][/B]
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/193/cicekzk.jpg/][IMG]http://img193.imageshack.us/img193/6449/cicekzk.jpg[/IMG][/URL] |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[IMG]http://img215.imageshack.us/img215/1037/x1piykpqhc35lu47yoe4evxgn9.jpg[/IMG]
Bugun dogum gunun olan arkadaslara gelsin.. |
Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
[CENTER][B][IMG]http://www.goktepeliler.com/resim/?di=97MS[/IMG][/B]
[COLOR=darkred][B]AYSIMA58[/B][/COLOR] [COLOR=darkred][B]OSMAN ECE [/B][/COLOR] [COLOR=darkred][B]ASIK SEFIL [/B][/COLOR] [COLOR=darkred][B]goramaz[/B][/COLOR] [COLOR=darkred][B]HaZaN[/B][/COLOR] [COLOR=darkred][B]SIVABURS[/B][/COLOR] [COLOR=darkred][B]SANDALLI[/B][/COLOR] [URL="http://www.sivaslilar.net/forum/member.php?u=359757"][COLOR=#ac3e4b][B]altuntas58[/B][/COLOR][/URL] [URL="http://www.sivaslilar.net/forum/member.php?u=379990"][COLOR=#ac3e4b][B]bilal kose[/B][/COLOR][/URL] [URL="http://www.sivaslilar.net/forum/member.php?u=375248"][COLOR=#ac3e4b][B]murat tugrul[/B][/COLOR][/URL] [COLOR=darkred][B]CLEY[/B][/COLOR] [COLOR=darkred][B]SERVET 58[/B][/COLOR] [COLOR=darkred][B]NECBETTIN OZBEK ABI[/B][/COLOR] [COLOR=darkred][B]SALIM58[/B][/COLOR] [B][IMG]http://zena.hr/images/upload/foto_2462.jpg[/IMG][/B] [COLOR=darkred][B]Sitedeki herkese & bana gelsin[/B][/COLOR] [COLOR=black][B]Sandalli[/B][/COLOR] [COLOR=black][B]Kardelencicegi, Osman Ece, Necmeddin Özbek ve sivaburs´sa. Selamlarimla.[/B][/COLOR] [COLOR=darkred][B]Aleyküm Selam kardesim. Selam & dua ile....[/B][/COLOR] [SIZE=4][COLOR=red][B][IMG]http://www.huzurkapisi.de/assets/images/gul02.gif[/IMG][IMG]http://www.huzurkapisi.de/assets/images/gul02.gif[/IMG][IMG]http://www.huzurkapisi.de/assets/images/gul02.gif[/IMG][/B][/COLOR][/SIZE] [B][IMG]http://www.huzurkapisi.de/assets/images/gul02.gif[/IMG][/B] [B][IMG]http://www.emekforum.net/images/postbit/bottomleft-v.gif[/IMG][IMG]http://www.emekforum.net/images/postbit/bar.gif[/IMG][/B][/CENTER] |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 01:18. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.