Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

YILDIZDAĞ 02.11.2011 08:56

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
SİTEYE ÜYE OLAN,BİR SATIR YAZI DA OLSA YAZMIŞ,İMKANLARI DAHİLİNDE SİTEYE GİREMEYİP GÖNLÜNDEN GELDİKLERİNİ İFADE EDEMEYEN TÜM GARDAŞLARIMA GELSİN ÇİÇEKLER.

VE ASIL ÇİÇEKLERE TABİ BU SİTEYE ZAMAN AYIRIP GÖNÜL VERMİŞ HER YENİ GÜNE BURADA BAŞLAYIP BURADA BİTİREN,SABAHI AKŞAMI İŞİ YAPAN,BURADA SABAHLAYAN GARDAŞALRIMADA SELAM OLSUN EMEKLERİ BOŞA DEGİLDİR ALLAH RAZI OLSUN SİTEYİ YORUMLARIYLA İLERİYE TAŞIYORLAR.

İSTANBUL'DAN SAYGI VE SELAMLARIMLA.
[IMG]http://img190.imageshack.us/img190/2493/53c2fcf605e8cc9ddef873aq.jpg[/IMG]

Kardelencicegi 02.11.2011 09:03

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[CENTER][B][COLOR=red][IMG]http://www.masausturesimleri.info/wallpapers/windows_7_xp_masa_ustu_arkaplan_resimleri_desktop_wallpapers_cicekler_flowers_hq_flowers_hq_windows_7_xp_masa_ustu_arkaplan_resimleri_desktop_wallpapers_cicekler_flowers_hq_flowers__pic_21-1920x1200.jpg[/IMG][/COLOR][/B]
[B][COLOR=red] [/COLOR][/B]
[B][COLOR=red] [/COLOR][/B]
[B][COLOR=red]YILDIZDAG[/COLOR][/B][/CENTER]

YILDIZDAĞ 02.11.2011 09:56

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://www.yildizbeldesi.com/mkportal/modules/gallery/album/a_956.gif[/IMG][B][COLOR="Blue"]KARDELENCİCEGİ[/COLOR][/B][IMG]http://www.yildizbeldesi.com/mkportal/modules/gallery/album/a_959.gif[/IMG][IMG]http://www.kutlucataekwondo.com/resimler/haber/guvercin.gif[/IMG]

YuSuF 02.11.2011 13:32

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[url=http://resimzade.com/Show.html?i=33630&token=103772][img]http://resimzade.com/Show.html?i=33630&token=103772[/img][/url]

Bu çiçekler 3 kişiye değil herkese gitsin. :)

Kardelencicegi 04.11.2011 09:49

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[CENTER][FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkred][B][IMG]http://image031.mylivepage.com/chunk31/5070395/2767/rose-%C4%8Derven%C3%A9.gif[/IMG][/B][/COLOR][/FONT]
[B][COLOR=darkred] [/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred] [/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred] [/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred]Aysima58[/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred]goramaz[/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred]HaZaN[/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred]ASIK SEFIL[/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred]Osman ECE[/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred]Sandalli[/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred]Serhat58[/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred]Servet58[/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred]Salim58[/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred]Altuntas58[/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred]Necmeddin Özbek[/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred]Bilal Köse[/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred]YILDIZDAG [/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred]Cley[/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred]YuSuF[/COLOR][/B][/CENTER]

NECMEDDİN ÖZBEK 04.11.2011 10:28

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
bu günkü çiçekler sitenin sayfa düzenine verdiği emek nedeni ile kardelen çiçeğine
hemen her gün giriş yaparak ve değerli yorumları ile siteyi yalnız bırakmayan yıldızdağ önce vatan 58 ve alibabaya vede başta bayan üyelerimiz

Aşık sefil
aysima
goramaz
kamera
kronik
hasret
sabiha serin
hazan

osman ece
sandallı
sivaburs
arif coşkun
salim 58
cley
mehmet altuntaş
kıbrıslı
duman
LaEdri
yusuf
titizyiğido
serhat 58
bilal köse
erhan58ve tüm site üyelerine gelsin

sandalli 05.11.2011 07:59

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[B][I]Kardelencicegi, Osman Ece ve Necmeddin Özbek´e. [/I][/B]

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/62/cicek.jpg/][IMG]http://img62.imageshack.us/img62/1120/cicek.jpg[/IMG][/URL]

Kardelencicegi 09.11.2011 11:34

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[CENTER][B][COLOR=darkred][IMG]http://img1.obrazkyanimace.com/oa/095/117.jpg[/IMG][/COLOR][/B][/CENTER]

[CENTER][B][COLOR=darkred]Aysima58[/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred]goramaz[/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred]HaZaN[/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred]ASIK SEFIL[/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred]Osman ECE[/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred]Sandalli[/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred]Serhat58[/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred]Servet58[/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred]Salim58[/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred]Altuntas58[/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred]Necmeddin Özbek[/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred]Bilal Köse[/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred]YILDIZDAG [/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred]Cley[/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred]YuSuF[/COLOR][/B]
[B][COLOR=#8b0000][/COLOR][/B]
[B][COLOR=#8b0000][/COLOR][/B]
[IMG]http://img1.obrazkyanimace.com/oa/095/086.gif[/IMG]
[B][COLOR=#8b0000][/COLOR][/B]
[B][COLOR=darkred]Ayrica sitedeki bütün üye kardeslerime.[/COLOR][/B][/CENTER]

Arif Coşkun 10.11.2011 18:23

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
[IMG]http://c1111.hizliresim.com/r/b/g12j.jpg[/IMG]


Bugün tüm çiçekler T.C Kurucusu Büyük Önder Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK için olsun. Sevgi ve saygılarımla.

NECMEDDİN ÖZBEK 16.11.2011 23:51

Cevap: Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!!
 
bence en anlamlısıda sayın coşkunun gönderdiği çiçek olmuş


WEZ Format +2. ?uan Saat: 02:28.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.