Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Suşehri (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=135)
-   -   SUŞEHRİ-Kozçukur (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=11799)

Fatihmd 11.02.2008 10:54

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
Evet 2 yıla yakındır başka yerdeyim. Nasipse tekrar döneriz. Yıldız ablan çok iyi.

fatoş_yvz 11.02.2008 10:58

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
kısmett tabıı inşlh geLirsinz neyse abicim koLay geLsinn...

aspasya58 15.02.2008 10:07

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
slm, arkadaşlar
bende çok istiyorum köyümüzün sitesinin olmasını ,biz çıkaramadık keyfini, sanalda olsa çocuklarımız köyünü, tarihini bilerek büyüsün.
bir zamanlar bir hikaye yazmıştım, ama
o hikayede bizim köydekilerin lakaplarını kullanmıştım
çok hoş olmuştu(ukalalık değil valla köy hasreti:))
fatih kardeşim eğer yapabilecek bişey yani bi görev verilirse yapmaya çalışırım
kerim yaza düğün var inşallah beraber gideriz kardeşim...
bu arada fatih annenlerede kayınvalidenlerede çok selam söyle benden

green_21 19.02.2008 15:10

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
valla yıldız ablan çook iyi
greç,i bende bi 6 aydır felan görmüyorum

yuceltunc 23.02.2008 23:43

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
fatıhcıgım naber nasılsın eskı kankam gorusmeyelı cok oldu .bız bırlık ve beraberlık konusunda kocaman bı sıfırız.bızdekı tek sorun hazırcılık.bu sıte gırısımınden dolayı sana tesekkur ederım.bu konuda yapabılecegımız bırsey varsa seve seve yardıma hazırız.

yuceltunc 23.02.2008 23:46

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
mustafa abı merhaba nasılsın.fatıh yıldız naber sen ıstanbuldamısın.

yuceltunc 23.02.2008 23:49

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
fathcıgım bu konu benı heyecanlandırdı acıkcası.benım yegen web tasarımcılıgı okuyor ıkı ay once bende bu konuyu kafaya takıyodum.ınsallah ıkı sıte bırden olur

yuceltunc 23.02.2008 23:54

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
arkadaslar ıslerın yogunlugundan pek yazamıyorm.zaten tesadüf eseri siteye girdim ve sizin gibi çok değerli arkadaşları görünce kayıt oldum.

yuceltunc 24.02.2008 00:01

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
bana ulaşmak istiyenler için telefon numaram:0544 584 59 89
iş cep telefonu:0533 249 98 61

Kozçukurlu 25.02.2008 16:48

--->: SUŞEHRİ-Kozçukur
 
yücel ciğim sağolasın ne yapalım işte koşturmaca


WEZ Format +2. ?uan Saat: 23:32.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.