![]() |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
ayyy tam filmlik komedi yaww:D
|
-->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
heycandan :D:D bizim yapamadıgımızı yaptı baktı biz yeniliyoruz bir golde benden sizlere gelsin dedi:D:D
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
he he keşke kameraya alsaydınız yaaa iice meraklandırdınız burda bizleri:D
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
En cok tıklanan olurdu heralde:D:p........
|
-->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
ya aslında alcaktık ama sadece berat bey vardı boşta kalan oda resin çekiyodu ama belki o kareleri almıştır inşallah :D:D
|
-->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=ZALIM_58;289515]ABDULLAH BENDE 3 TANE ATTIM AMA TOP GERÇEKTENBİZİ SEVMEDİ AMA İNŞALLAH SENEYE YİNE OYNARIZ O ZAMAN TOP HERALDE BİZİ SEVER ŞUNADA İNANIYORUMKİ SENEYE İKİ TARAFTADA OYNARIZ HERKEŞE ÇOK TEŞEKKÜRLER[/QUOTE]
BİZ DOSLUK İÇİN OYNADIK VE GÖRDÜKKİ DOSLUK KAZANDI |
-->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=ZALIM_58;289658]ya aslında alcaktık ama sadece berat bey vardı boşta kalan oda resin çekiyodu ama belki o kareleri almıştır inşallah :D:D[/QUOTE]
ÜZÜLEREK SÖYLÜYORUMKİ BERAT RESİMLERİ İYİ ÇEKEMEMİŞ NEYSE ZİYANI YOK 3 RESİM KURTARILDI ZANNEDERSEM |
-->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=ABDULLAH DUMAN;289666]BİZ DOSLUK İÇİN OYNADIK VE GÖRDÜKKİ DOSLUK KAZANDI[/QUOTE]
her zaman sivas ın ve sivaslının dostuyuz abdullah tabiki dostluk kazanacak ben ilk defa gördüm maçta hiç faul olmazmı ya hiç faul oomada gerçekten dostça bi mücadele geçti |
-->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[B]MAÇ SONRASİ BEKİR BAYRAK ABİNİN İNTERNETTE BİR İKİ TANE ÇEKTİK
AYHAN ABİ YOLA ÇIKMADAN Bİ KAÇ SAAT ÖNCE ÖNCE [/B] [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img139.imageshack.us/img139/3291/duman453ek6.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=139&i=duman453ek6.jpg][IMG]http://img139.imageshack.us/img139/3291/duman453ek6.d6ba3fdac5.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img241.imageshack.us/img241/251/duman454kz9.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=241&i=duman454kz9.jpg][IMG]http://img241.imageshack.us/img241/251/duman454kz9.fc2cc17fbb.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img176.imageshack.us/img176/2094/duman455ql5.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=176&i=duman455ql5.jpg][IMG]http://img176.imageshack.us/img176/2094/duman455ql5.cde1e1f306.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img244.imageshack.us/img244/8943/duman456je9.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=244&i=duman456je9.jpg][IMG]http://img244.imageshack.us/img244/8943/duman456je9.329317c87b.jpg[/IMG][/URL] |
-->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
güzel olmuş elinize yüreginize saglık
|
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 07:13. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.