Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

umit_koc 09.09.2008 08:23

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
YARINKİ MAÇTA OYNAYACAK OLAN MİLLİ FUTBOLCULARIMIZA GÖNDERİYORUM

Kaptan-58 09.09.2008 08:25

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]HERKESE BENDEN GÜL............. [/B]

[IMG]Http://www.sitem.gen.tr/wp-content/uploads/2006/08/gul_43.jpg[/IMG]

SONMEZ 09.09.2008 08:35

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
Bana bu gün kim [B]dua[/B] edecekse,
tüm [B]sevgi çiçeklerimi[/B] onlara gönderiyorum.
[B]Dua[/B] etmeyeceklere zınnıh yoh... :)

kronik 09.09.2008 10:07

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B][COLOR="DarkOrange"]allahım sönmez abimin gönlünde ne niyeti varsa ne dileği varsa kabul et sıkıntılarını dertlerini içinden at yarabbim
ve en yakın zamanda elimden kahve içebilmeyi nasip et yoksa dilinden kurtulamicam aminnnnnnnnn aminnnnnnnnnnnn aminnnnnnnnnnnnnn[/COLOR][/B]

Kaptan-58 09.09.2008 10:08

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]ŞUAN ONLİNE OLAN HERKESE GELSİN..

01: <<MéLéK>>
[COLOR="Red"]02: ABDULLAH DUMAN[/COLOR]
[COLOR="Red"]03: ayparcam[/COLOR]
[COLOR="Red"]04: berat.demir[/COLOR]
05: burhan62-58
06: candy_58
07: can_23
08: edoska
09: eskan
[COLOR="Red"]10: fatoş_yvz[/COLOR]
[COLOR="Red"]11: Kaptan-58[/COLOR]
[COLOR="Red"]12: kronick[/COLOR]
13: Melike_58
14: nıl
[COLOR="Red"]15: SivasLady
16: Sweetgirl[/COLOR]
17: tatli-dilli
[COLOR="Red"]18: umit_koc[/COLOR]
19: Yiğiter
20: ŞERİFE[/B]
[B]
özellikle kırmızılılara gelsin :)[/B]

[IMG]http://cicekbahcesi.info/BitkiArsivi/k/Bitki-resimleri/karanfil.jpg[/IMG]

ABDULLAH DUMAN 09.09.2008 10:12

-->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]<<MéLéK>>
ayparcam
berat.demir
candy_58
fatoş_yvz
Kaptan-58
kronick
SivasLady
Sweetgirl
Yiğiter[/B]


HERKESE AMA ÖZELLİKLE BU KİŞİLERE GELSİN

tatli-dilli 09.09.2008 10:14

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
herkese en güzel orkidelerden yolluyorum, gününüz güzel gecsin diye...

haythuyt 09.09.2008 11:02

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]ÇİÇEK YOK..............................[/B]

AhMeTTuRaN90 09.09.2008 11:21

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[I][B]tatlıdilli.gürünguzeli.SivaslıMelek...

[COLOR="Red"]Çiçek ABBAS[/COLOR][/B][/I]

arikarinkuchi 10.09.2008 09:52

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]birini hayhuyt a
diğeri serrrkan a
diğeride ahmetturan 90 a[/B]


WEZ Format +2. ?uan Saat: 01:00.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.