![]() |
-->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B]Serkan
dark_yamtar58 gul-i_ahmer gürün_güzeli - ötükenindelisi Kaptan-58 - seva - burcum - sonbahar5803 haythuyt Bu akşam çiçeklerim size ve sivassporuma gitsin[/B] |
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
kaptan 58
yamtar o bana vermedi ama hayhuyt altuntaş58 gürün güzeli fatoş yiğido turana veriyom |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=dark_yamtar58;311747]Adı İris
Rengi Belirtilmemiş Anlamı Hatıra, Zerafet Kıronik kardeşime..........................[/QUOTE] [IMG]http://img227.imageshack.us/img227/8618/kardelenga4tj9.jpg[/IMG] |
-->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B]bende
RÜŞTÜ ELMAS FURKAN KRONİCK KAPTAN 58 TATLI DİLLİ VE ŞU AN SİTEDE OLAN HERKESE [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img67.imageshack.us/img67/2353/trkbayraglvc6.jpg[/IMG][/URL] [/B] |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B][COLOR="DarkOrange"]Bende bu 3 çiçeğimi Abdullah'a,tattıdilli'ye ve Kaptan_58 'e vermek istiyorum
[IMG]http://img375.imageshack.us/img375/5940/o6yx19cawoer8qcae5yyheckw3.jpg[/IMG][/COLOR][/B] |
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B] - kronick
- ABDULLAH DUMAN - altuntas58 - fatoş_yvz - dark_yamtar58 - ötükenindelisi BUGÜN CUMA OLDUĞUNDAN TORPİL GEÇTİM :D[/B] |
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B] - kronick
- ABDULLAH DUMAN - altuntas58 - fatoş_yvz - dark_yamtar58 - ötükenindelisi BUGÜN CUMA OLDUĞUNDAN TORPİL GEÇTİM :D[/B] |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
bugün herkese kir gülü yolluyorum
kirlarin o mis gibi tertemiz havasini size getirsin diye, mutlu günler dilerim... |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B]ben burda dostluk,kardeşlik,saygı ve sevgi adına bulunan herkese gül gönderiyorum[/B]
|
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=kronick;312182][IMG]http://img227.imageshack.us/img227/8618/kardelenga4tj9.jpg[/IMG][/QUOTE]
Vallahi bu kar çiçeklerini sevdiğimi nasıl tahmin ettiniz bilmiyorum ama hem sevindim hem çok hüzünlendim.:confused: Ben çocukken köyde kar kalkımına yakın dağlardan çiğdem ve naruz toplardım bilirsiniz ikiside karın bağrından karı yararak çıkarlar başlarında oturup uzun süre hayal kurardım.Bunların karla mücadelesini,karla olan zorlu arkadaşlıklarını düşünürdüm...Çok teşekkür ederim kronik kardeşim sağol. |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 15:50. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.