Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

altuntas58 18.09.2008 20:03

-->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]Serkan
dark_yamtar58
gul-i_ahmer
gürün_güzeli
- ötükenindelisi
Kaptan-58
- seva
- burcum
- sonbahar5803
haythuyt

Bu akşam çiçeklerim size ve sivassporuma gitsin[/B]

ötükenindelisi 18.09.2008 20:19

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
kaptan 58
yamtar o bana vermedi ama
hayhuyt
altuntaş58
gürün güzeli
fatoş

yiğido turana veriyom

kronik 19.09.2008 05:05

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=dark_yamtar58;311747]Adı İris
Rengi Belirtilmemiş
Anlamı Hatıra, Zerafet


Kıronik kardeşime..........................[/QUOTE]

[IMG]http://img227.imageshack.us/img227/8618/kardelenga4tj9.jpg[/IMG]

ABDULLAH DUMAN 19.09.2008 07:52

-->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]bende
RÜŞTÜ ELMAS
FURKAN
KRONİCK
KAPTAN 58
TATLI DİLLİ
VE ŞU AN SİTEDE OLAN HERKESE

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img67.imageshack.us/img67/2353/trkbayraglvc6.jpg[/IMG][/URL]
[/B]

kronik 19.09.2008 07:59

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B][COLOR="DarkOrange"]Bende bu 3 çiçeğimi Abdullah'a,tattıdilli'ye ve Kaptan_58 'e vermek istiyorum
[IMG]http://img375.imageshack.us/img375/5940/o6yx19cawoer8qcae5yyheckw3.jpg[/IMG][/COLOR][/B]

Kaptan-58 19.09.2008 08:18

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B] - kronick

- ABDULLAH DUMAN

- altuntas58

- fatoş_yvz

- dark_yamtar58

- ötükenindelisi

BUGÜN CUMA OLDUĞUNDAN TORPİL GEÇTİM :D[/B]

Kaptan-58 19.09.2008 08:19

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B] - kronick

- ABDULLAH DUMAN

- altuntas58

- fatoş_yvz

- dark_yamtar58

- ötükenindelisi

BUGÜN CUMA OLDUĞUNDAN TORPİL GEÇTİM :D[/B]

tatli-dilli 19.09.2008 08:38

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
bugün herkese kir gülü yolluyorum

kirlarin o mis gibi tertemiz havasini size getirsin diye, mutlu günler dilerim...

srilanka 19.09.2008 08:44

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]ben burda dostluk,kardeşlik,saygı ve sevgi adına bulunan herkese gül gönderiyorum[/B]

dark_yamtar58 19.09.2008 08:50

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=kronick;312182][IMG]http://img227.imageshack.us/img227/8618/kardelenga4tj9.jpg[/IMG][/QUOTE]



Vallahi bu kar çiçeklerini sevdiğimi nasıl tahmin ettiniz bilmiyorum ama hem sevindim hem çok hüzünlendim.:confused:

Ben çocukken köyde kar kalkımına yakın dağlardan çiğdem ve naruz toplardım bilirsiniz ikiside karın bağrından karı yararak çıkarlar başlarında oturup uzun süre hayal kurardım.Bunların karla mücadelesini,karla olan zorlu arkadaşlıklarını düşünürdüm...Çok teşekkür ederim kronik kardeşim sağol.


WEZ Format +2. ?uan Saat: 15:50.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.