Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

seva 19.09.2008 11:12

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
bende buraya yazan herkese çiçekler yolluyorum...

Kaptan-58 19.09.2008 11:15

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
- - dark_yamtar58

- - seva

- - gul-i_ahmer

seva 19.09.2008 11:20

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
kaptan_58 yamtar ahmet :D


............

ötükenindelisi 19.09.2008 13:04

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
ahmet
kaptan
peri
ğürünğüzeli

gürün_güzeli 19.09.2008 13:08

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
şuan online olan tüm üyelere................

Kaptan-58 19.09.2008 13:08

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
- gürün_güzeli

- ötükenindelisi

- seva

MeLody58 19.09.2008 13:11

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
Berat demir
semih-58
engin-58 abim :) ona çok çicek :)

ötükenindelisi 19.09.2008 13:14

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
teşekürler peri kardeşim?????????????????

Kaptan-58 19.09.2008 13:15

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]ONLİNE ÜYELERE GELSİN. AMA ÖZELLİKLE KIRMIZILILARA.. :)

01: albina58
02: Almina&FB
03: arifcoskun
[COLOR="Red"]04: berat.demir
05: burcum[/COLOR]
06: can_23
07: didem58
08: FoCuSuS
[COLOR="Red"]09: gul-i_ahmer
10: GuNaY[/COLOR]
[COLOR="Red"]11: gürün_güzeli[/COLOR]
12: jacop162000
[COLOR="Red"]13: Kaptan-58[/COLOR]
14: koyulhisarlı06
15: nazif dayi
[COLOR="Red"]16: Peri-58[/COLOR]
17: recosan58
[COLOR="Red"]18: RüStü ElmaS
19: serrrkan[/COLOR]
[COLOR="Red"]20: seva[/COLOR]
21: sibelYILMAZ
[COLOR="Red"]22: Sweetgirl[/COLOR]
23: tatli-dilli[/B]

dark_yamtar58 19.09.2008 13:17

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=dark_yamtar58;311730]Adı Altın Kadeh

Anlamı Umut



Ötükenin delisine[/QUOTE]




..................Delidir doludur ama iyidir.............................:mad::mad::mad::mad:


WEZ Format +2. ?uan Saat: 01:41.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.