Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

ötükenindelisi 19.09.2008 13:23

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
yerin başkadır taşlara vursanda fırça atsanda yamtar bayramdan snra hayırlı işimiz var hazır ol

MeLody58 19.09.2008 13:25

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
Kaptan-58
ötükenindelisi
sweetgirl

Kaptan-58 19.09.2008 13:30

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]SADECE VE SADECE " GÜLLER SULTANINA "[/B]

[IMG]http://img407.imageshack.us/img407/8519/1ew3yq0.gif[/IMG]

ötükenindelisi 19.09.2008 13:30

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
ğülün değerini bilene vermek ğerek
peri
yamtar
kaptanahmetğürünğüzeli
altıntaş beni hiç sevmez
duman
serkanyiyido turan
adılazım deyil


------BAYRAMDAN SONRA HAYIRLI İŞ VARDIR TÜM DOSLARA DUYRULUR----------

Kaptan-58 19.09.2008 13:33

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=ötükenindelisi;312460]

------BAYRAMDAN SONRA HAYIRLI İŞ VARDIR TÜM DOSLARA DUYRULUR----------[/QUOTE]

[B]HAYIRDIR BAYRAMDAN SONRA NE HAYIRLI İŞİ VAR.. KISMETSE BENDE DE HAYIRLI Bİ VARDA BAYRAMDAN SONRA :D
[/B]

MeLody58 19.09.2008 13:38

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
:D:D:D hayirli işiniz hayirli ola diyelim o zaman :)

Kaptan-58 19.09.2008 13:40

Cevap: --->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=Peri-58;312473]:D:D:D hayirli işiniz hayirli ola diyelim o zaman :)[/QUOTE]

SAĞOL ALLAH RAZI OLSUN.......... ;)

ötükenindelisi 19.09.2008 14:16

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=Kaptan-58;312466][B]HAYIRDIR BAYRAMDAN SONRA NE HAYIRLI İŞİ VAR.. KISMETSE BENDE DE HAYIRLI Bİ VARDA BAYRAMDAN SONRA :D
[/B][/QUOTE]

inşallah beni haberdar et
----------------

ABDULLAH DUMAN 19.09.2008 14:18

-->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
O ZAMAN BÜTÜN ÇİÇEKLER

ÖTÜKENİNDELİSİNE ............ :D

ötükenindelisi 19.09.2008 14:25

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
sağol kardeşim sen sivastamısın ist demi


WEZ Format +2. ?uan Saat: 02:49.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.