Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Serbest Kürsü (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=175)
-   -   Forumdan 3 Kişiye Çiçek Ver !!! (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=18763)

gfb34 19.09.2008 14:27

-->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
yakamoz,gül-i ahmer,serrrkan
________________________

ABDULLAH DUMAN 19.09.2008 14:28

-->: Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=ötükenindelisi;312516]sağol kardeşim sen sivastamısın ist demi[/QUOTE]

SİVAS SEN................................

Kaptan-58 19.09.2008 15:35

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B] - burcum

- ABDULLAH DUMAN

- e buda gizli kalsın.... :)[/B]

asitane3458 19.09.2008 15:41

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
abdullah duman , semih-58 ,kaptan -58 e gonderıyorum

veysel 19.09.2008 16:42

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
Kaptan abime
Mehmet amcama
Haythuyt abime

*AHISKALI* 19.09.2008 20:11

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B][COLOR="Blue"]benden bütün foruma gelsin:)[/COLOR][/B]

[IMG]http://abcresim.com/upload/galeri/5565.jpg[/IMG]

[IMG]http://img149.imageshack.us/img149/6444/flowers01982kz.jpg[/IMG]


[IMG]http://www.hort.cornell.edu/4hplants/Flowers/Images/Daffodil%205.jpg[/IMG]

ötükenindelisi 19.09.2008 20:27

Cevap: -->: Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[QUOTE=ABDULLAH DUMAN;312519]SİVAS SEN................................[/QUOTE]

BEN 20 YILDIR İSTANBULDAYIM YANLZ SANKİ SENİ TANIR ĞİBİ OLDUM HANĞİ KÖYDEN HANĞİ MAH OTURUYON SEN





BÜTÜN ĞÜLLERİM YAMTAR
AHMET
KAPTAN
DUMAN
PERİ
FATOŞ
TATLIDİLLİ
beni sevmez ama ALTINTAŞ
HANIMAĞAYA VE ADI LAZIM DEYİLE ĞİTSİN

altuntas58 19.09.2008 21:17

-->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
[B]Benim çiçeklerim yarın bizimle hep beraber sivasspor eskişehirspor macına gidecek yiğidolara gitsin[/B]

Amazon 19.09.2008 21:49

--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
1.bana
2.kendime
3.şahsıma (kimseyi tanımadığım için ;P) :D

Kaptan-58 20.09.2008 10:20

Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
 
- asitane3458

- veysel

- ötükenindelisi


WEZ Format +2. ?uan Saat: 02:56.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.