![]() |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=dark_yamtar58;312204]Vallahi bu kar çiçeklerini sevdiğimi nasıl tahmin ettiniz bilmiyorum ama hem sevindim hem çok hüzünlendim.:confused:
Ben çocukken köyde kar kalkımına yakın dağlardan çiğdem ve naruz toplardım bilirsiniz ikiside karın bağrından karı yararak çıkarlar başlarında oturup uzun süre hayal kurardım.Bunların karla mücadelesini,karla olan zorlu arkadaşlıklarını düşünürdüm...Çok teşekkür ederim kronik kardeşim sağol.[/QUOTE] [B][COLOR="DarkOrange"]sana çiçek vermek istediğim an kardelen geldi aklıma tahminim de doğru çıkmış çümkü hislerim çok kuvvetlidir bana kalırsa kardelen ve senin benzer yönleriniz var onun için kardelen seçtim [/COLOR][/B] |
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
Kaptan abime
Mehmet amcama haythuyt abime samet abime seva ablama swettgirl ablama ve digerlerine |
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B] - veysel
- gürün_güzeli - gül-i ahmer[/B] |
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B][COLOR="Navy"]didem58
kaptan58 fatoş gürün güzeli yiğido turan sivaslady yamtar peri sawaş hayhuyt ve daha hatırlayamadığım herkese gelsin....sevgi ve selamlar:)[/COLOR][/B] |
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
- *AHISKALI*
- kronick - gül-i_ahmer |
-->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B][COLOR="Red"]01: <<MéLéK>>
02: ABDULLAH DUMAN 03: Almina&FB 04: AMG 05: arifcoskun 06: arikarinkuchi 07: ayparcam 08: AzizMurat58 09: balbademi_58 10: berat.demir 11: can_23 12: CrSivaslim58 13: didem58 14: ErdalGüler 15: garibo58 16: gul-i_ahmer 17: GuNaY 18: gürün_güzeli 19: HaSiVasLıM58 20: havacı 21: haythuyt 22: Kaptan-58 23: kasparix 24: kronick 25: poyraz.123 26: sinop5758 28: tatlis 30: veysel Yiğiter HEPSİNE[/COLOR][/B] |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
bugün doğum günü olan üyelerimize gönderiyorum
sıla58 (56), melikeaslan (54), nasuhcan (47), Çetinkayalı (45), marko (41), bilgekral33 (38), meto71 (37), YIIMAZ Cengiz (36), selimiye (36), huseynlter (35), salih3334 (35), dj ümit73 (35), sonert58 (34), gurbet sivasli (31), HAKVERDİ7 (31), yüksel585858 (30), hakan aygul (30), ikarus (29), [B]haylaz58 [/B](27), 67_dernek_YUSUF (25), 1967_CLUP_YUSUF (25), karaçayır_lı (25), ACHILESS58 (24), ibrahimkaya (24), mehmet_01mehmet (24), aşkım35 (23), se_none (23), djtonuslu (23), sekerdi (22), ada_mahkumu_58 (22), KARPUZ (21), asKerhuso (21), 64-Esmeli (20), hasan toy (20), adem talha, cakanbaba (19), r3sp3ct (19), pessmcs (19), sivaslı musti (18), elfita (18), safasafa (17), callı (16) |
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[QUOTE=Kaptan-58;312913][B] - veysel
- gürün_güzeli - gül-i ahmer[/B][/QUOTE] [QUOTE=Kaptan-58;312953]- *AHISKALI* - kronick - gül-i_ahmer[/QUOTE] ÇOK TEŞEKKUR EDERİM KAPTAN ABİ ÇOK SAOLASIN BENDE SANA GÜL VEREYİM OZAMAN :) [url=http://www.hizliresim.com/][img]http://www.hizliresim.com/2008/9/20/3985.gif[/img][/url] |
--->: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
Bugün ben çiçekelerimi Sivasspor a veriyorum bugün her zamankinden daha çok morallere ihtiyaçları var Sivas 3 Puanı alıp gelmen ümidiyle ..!
1-)SnBşk.Odyatmaz 2-)Sn Hocam Uygun 3-)11 Yiğidoma ve elbetteki Trübünlerin olmazsa olmazlarından Sivasspor taraftarına |
Cevap: forumdan 3 kişiye çiçek ver !!!
[B]BUGÜNKÜ ÇİÇEKLERİM ÖLÜMSÜZ KAHRAMANLARIMIZA... YANİ ŞEHİTLERİMİZE...[/B]
[IMG]http://img221.imageshack.us/img221/1402/ku1yd0.jpg[/IMG] |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 02:49. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.