Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar

Sivas - Sivaslilar.Net - Sivashaber - Sivasforum - Sivasların En Büyük Buluşma Merkezi - Yiğidolar (http://www.sivaslilar.net/forum/index.php)
-   Haberler (http://www.sivaslilar.net/forum/forumdisplay.php?f=203)
-   -   1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI (http://www.sivaslilar.net/forum/showthread.php?t=19425)

akifeker2 21.07.2008 22:26

1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
DEĞERLİ SİTE SAKİNLERİ 1-2 AYDAN BERİ ÇABALAYIP DURDURĞUMUZ MAÇIMIZI SONUNDA YAPTIK.
MAÇ KARDEŞLİK ÇERCEVESINDE VE DOSTÇA BITTI.
BURDAN MAÇA GELMEK İÇİN BÜYÜK ÖZVERIDE BULUNAN ARKADAŞLARIMA SAYGI VE SEVGİLERİMİ SUNUYORUM.HEPINIZE BURDAN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM...


MAÇI BENIMDE OYNADIĞIM TAKIM

[COLOR="Red"]16[/COLOR] [COLOR="Red"]11[/COLOR] KAZANDI

KAZANAN TAKIMIM KADROSUNU YAZIYORUM!
[COLOR="Red"]AYHAN ABİ[/COLOR]
[COLOR="Red"]AKİFEKER2[/COLOR]
[COLOR="Red"]HAYTHUYT[/COLOR]
[COLOR="Red"]ALPERENEKER[/COLOR]
[COLOR="Red"]ARİKARİNKUCHİ[/COLOR]
[COLOR="Red"]58 MEMO[/COLOR]
[COLOR="Red"]gok_ahmet[/COLOR]

ARKADAŞLAR MAÇTA GOL KRALI OLAN VE 5 ASİST YAPAN

[COLOR="Red"]ALPERENEKER[/COLOR]


(BENDE BI TANE GOL ATTIM AMA KENDI KALEME!:D)

[IMG]http://img371.imageshack.us/img371/1820/empokalneu473ap7ir8.jpg[/IMG]







[COLOR="DarkOrchid"]YENILEN TAKIM[/COLOR]

[COLOR="DarkOrchid"]yigido_furkan.[/COLOR]
[COLOR="DarkOrchid"]Zalim58[/COLOR]
[COLOR="DarkOrchid"]SERRRKAN[/COLOR]
[COLOR="DarkOrchid"]subrosa.[/COLOR]
[COLOR="DarkOrchid"]gfb34[/COLOR]
[COLOR="DarkOrchid"]ABDULLAHDUMAN[/COLOR]
[COLOR="DarkOrchid"]yakamozz[/COLOR]


NOT:ARKDAŞLAR UNUTTUĞUM BİŞE VARSA OZEL DEN MESJ ATIN OZELDEN!



[COLOR="Red"]MAÇ HAKKINDAKI YORUMLARINIZI BURDA PAYLAŞABILIRSINIZ![/COLOR]

gürün_güzeli 21.07.2008 22:28

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
tebrikler.............................gözünüz aydın sonunda bitti

arikarinkuchi 21.07.2008 22:29

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[B]maç çok güzeldi
inş. bunu daha ileriyede götürürüz
bende 2 gol attım :)
gollerim arkdaşın birine gitsin
bu arada kendi kalesine gol atan akifi kutlarım :D [/B]

gürün_güzeli 21.07.2008 22:30

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
he he:D:D....................................

akifeker2 21.07.2008 22:30

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[COLOR="Red"]BURDAN BU ORGANIZASYAN TUTMAZ SİZ BU İŞİ YAPAMASSINIZ DİYENLERE GÖSTERDİK! ALNIMIZIN AKIYLA BU İŞİDE FETHETTİK! İNŞŞLAH SENEYE 2. YAPACAZ[/COLOR]

akifeker2 21.07.2008 22:31

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
BILEREK ATMAK İSTESEM AATAMAM AMMA OYLE GOL hehe:D

haythuyt 21.07.2008 22:32

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
GARDAS ELINIZE KOLUNUZA AYAGINIZA SAGLIKKKK

haythuyt 21.07.2008 22:33

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
BU MAÇ OLMAZ DIYENLERE KAPAK OLSUNN
RESIMLER YAKINDA GELICEKKK

akifeker2 21.07.2008 22:36

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
RESİMLER EN KISA ZAMANDA GELECEK BEKLEYIN
AZZ SONRA:D

gürün_güzeli 21.07.2008 22:48

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
bekliyoruz....senin gol de var mı bari:D

haythuyt 21.07.2008 22:53

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img364.imageshack.us/img364/6026/21072008009mq3.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=364&i=21072008009mq3.jpg][IMG]http://img364.imageshack.us/img364/6026/21072008009mq3.6dab9af33a.jpg[/IMG][/URL]

MACTAN SONRAA
BIRAZ GORUNMUYO AMA IDARE EDIN :)

gürün_güzeli 21.07.2008 22:57

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
bide tanıtsaydın tanırdık arkadaşları:)

akifeker2 21.07.2008 22:57

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
eline sağlık guzel olmuş!
******************

akifeker2 21.07.2008 22:57

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=gürün_güzeli;289386]bide tanıtsaydın tanırdık arkadaşları:)[/QUOTE]

net resımle r yuklenınce tanırsın :D

gürün_güzeli 21.07.2008 22:59

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=akifeker2;289389]net resımle r yuklenınce tanırsın :D[/QUOTE]

3 kişiyi tanıyorum sadece ama:D

haythuyt 21.07.2008 23:00

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
RESIMLER GELICEK DIGER ARKADASLARIDA TANIRSINIZ.....................

kocak58 21.07.2008 23:00

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
inşallah seneye ben de oynarım :D

akifeker2 21.07.2008 23:03

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=kocak58;289400]inşallah seneye ben de oynarım :D[/QUOTE]

valla gelmeyen çok pişman oldu!

kocak58 21.07.2008 23:04

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
ben istanbuldayım nasıl geleyim anca senye belki

haythuyt 21.07.2008 23:06

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
CANINIZ SAOLSUN
AMA GERCEKTEN HARIKA BIR ORTAM VARDII
BU ARADA MACMIZI SEREFLENDIREN DEGERLI BUYUKLERIMIZ
AYHAN BAYRAK(YONETICI) VE BERAT.DEMIR ABILERIMIZE SONSUZ TESEKKURLERIMI SUNUYORUM

yigido_furkan 21.07.2008 23:26

-->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
yenilenlerin basina bnim adimi yazmaniz olmamis ama maci biz hak etmistim top bizi sevmedi

akifeker2 22.07.2008 07:51

--->: -->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=yigido_furkan;289426]yenilenlerin basina bnim adimi yazmaniz olmamis ama maci biz hak etmistim top bizi sevmedi[/QUOTE]

he tabı tabı oyledır olm skor 16-10 nasıl top sizi sewmedi:D:D:D

akifeker2 22.07.2008 07:56

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=gürün_güzeli;289371]bekliyoruz....senin gol de var mı bari:D[/QUOTE]

yok benım gol kendı kalemeya çektırmedim fotosunu :D:D

akifeker2 22.07.2008 08:07

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
BI MAÇTA BOYLE GELDI GEÇTİ İNŞŞLAH İKİNCİSİ SENEYE!

gürün_güzeli 22.07.2008 08:12

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
kadın yeni albüm çıkarttı sen hala eskiyi koymuşsun:D

akifeker2 22.07.2008 08:17

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
İŞİNE GELIYOSA ::D
*************

gürün_güzeli 22.07.2008 08:18

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
ay bu lafı nerden öğrendin sen en sinir olduğum laf haa:D:D

subaro58 22.07.2008 08:26

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
arkadaşlar abiler maç harikaydı yanı bu nu surekli yaparız dimi :D
ben şahsen çok zevk aldım yani herkesin ayağına sağlık tşk
RESİMLER NE ZAMAN GELİYO :D:D:D

akifeker2 22.07.2008 08:27

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
resımler yolda gelır !:D:D:D:D

akifeker2 22.07.2008 08:28

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=gürün_güzeli;289472]ay bu lafı nerden öğrendin sen en sinir olduğum laf haa:D:D[/QUOTE]

işine gelıyosa:D





----------------------------------------

gürün_güzeli 22.07.2008 08:28

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
hep kandırıyon akif ne yolda ne başka yerde:Dkimsede tık yok..

akifeker2 22.07.2008 08:29

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
sabredın bıraz!:D:D


bakın ben nasıl sabredıyom :D

gürün_güzeli 22.07.2008 08:32

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
sus kandırıkçı:D............................

ABDULLAH DUMAN 22.07.2008 08:58

-->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
SON DK GOL ATTIM AMA YETMEDİ .....................

ABDULLAH DUMAN 22.07.2008 08:59

-->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
YANLIZ RESİMLERDEN BAZILARI ÇIKMAMIŞ BİLGİNİZ OLSUN

ABDULLAH DUMAN 22.07.2008 09:02

-->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
BU ARADA AYHAN ABİME TEŞEKKÜR EDİYORUM GECE YOLA ÇIKAMASINA RAĞMEN BİZLERİ YANLIZ BIRAKMADI YOLUN AÇIK OLSUN AYHAN BAYRAK

(BU ARADA ARABANIN KUMANDASI İÇİNDE ÜZGÜNÜM)

ABDULLAH DUMAN 22.07.2008 09:11

-->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=haythuyt;289378][URL=http://imageshack.us][IMG]http://img364.imageshack.us/img364/6026/21072008009mq3.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=364&i=21072008009mq3.jpg][IMG]http://img364.imageshack.us/img364/6026/21072008009mq3.6dab9af33a.jpg[/IMG][/URL]

MACTAN SONRAA
BIRAZ GORUNMUYO AMA IDARE EDIN :)[/QUOTE]

BİTANEDE BENDE VAR ATAYIM....................

ZALIM_58 22.07.2008 10:20

-->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=ABDULLAH DUMAN;289503]SON DK GOL ATTIM AMA YETMEDİ .....................[/QUOTE]

ABDULLAH BENDE 3 TANE ATTIM AMA TOP GERÇEKTENBİZİ SEVMEDİ AMA İNŞALLAH SENEYE YİNE OYNARIZ O ZAMAN TOP HERALDE BİZİ SEVER ŞUNADA İNANIYORUMKİ SENEYE İKİ TARAFTADA OYNARIZ HERKEŞE ÇOK TEŞEKKÜRLER

fertelliyim 22.07.2008 10:33

--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
Tebrik ederim arkadaşlar güzel bir organizasyona imza attınız

Ama şu resimler nerde sakın bu tarihi günün resimleri yok demeyin çok eski makineylemi cektiniz hani 15-20 günde cıkan :D Bekliyoruz Resimleri

ZALIM_58 22.07.2008 10:39

-->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
 
[QUOTE=fertelliyim;289517]Tebrik ederim arkadaşlar güzel bir organizasyona imza attınız

Ama şu resimler nerde sakın bu tarihi günün resimleri yok demeyin çok eski makineylemi cektiniz hani 15-20 günde cıkan :D Bekliyoruz Resimleri[/QUOTE]

abi ayhan abi atcakmış resimleri 15 20 gün sürmesede 13 gün sürer heralde :D:D:D


WEZ Format +2. ?uan Saat: 07:23.

Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.


Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.