![]() |
1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
DEĞERLİ SİTE SAKİNLERİ 1-2 AYDAN BERİ ÇABALAYIP DURDURĞUMUZ MAÇIMIZI SONUNDA YAPTIK.
MAÇ KARDEŞLİK ÇERCEVESINDE VE DOSTÇA BITTI. BURDAN MAÇA GELMEK İÇİN BÜYÜK ÖZVERIDE BULUNAN ARKADAŞLARIMA SAYGI VE SEVGİLERİMİ SUNUYORUM.HEPINIZE BURDAN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM... MAÇI BENIMDE OYNADIĞIM TAKIM [COLOR="Red"]16[/COLOR] [COLOR="Red"]11[/COLOR] KAZANDI KAZANAN TAKIMIM KADROSUNU YAZIYORUM! [COLOR="Red"]AYHAN ABİ[/COLOR] [COLOR="Red"]AKİFEKER2[/COLOR] [COLOR="Red"]HAYTHUYT[/COLOR] [COLOR="Red"]ALPERENEKER[/COLOR] [COLOR="Red"]ARİKARİNKUCHİ[/COLOR] [COLOR="Red"]58 MEMO[/COLOR] [COLOR="Red"]gok_ahmet[/COLOR] ARKADAŞLAR MAÇTA GOL KRALI OLAN VE 5 ASİST YAPAN [COLOR="Red"]ALPERENEKER[/COLOR] (BENDE BI TANE GOL ATTIM AMA KENDI KALEME!:D) [IMG]http://img371.imageshack.us/img371/1820/empokalneu473ap7ir8.jpg[/IMG] [COLOR="DarkOrchid"]YENILEN TAKIM[/COLOR] [COLOR="DarkOrchid"]yigido_furkan.[/COLOR] [COLOR="DarkOrchid"]Zalim58[/COLOR] [COLOR="DarkOrchid"]SERRRKAN[/COLOR] [COLOR="DarkOrchid"]subrosa.[/COLOR] [COLOR="DarkOrchid"]gfb34[/COLOR] [COLOR="DarkOrchid"]ABDULLAHDUMAN[/COLOR] [COLOR="DarkOrchid"]yakamozz[/COLOR] NOT:ARKDAŞLAR UNUTTUĞUM BİŞE VARSA OZEL DEN MESJ ATIN OZELDEN! [COLOR="Red"]MAÇ HAKKINDAKI YORUMLARINIZI BURDA PAYLAŞABILIRSINIZ![/COLOR] |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
tebrikler.............................gözünüz aydın sonunda bitti
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[B]maç çok güzeldi
inş. bunu daha ileriyede götürürüz bende 2 gol attım :) gollerim arkdaşın birine gitsin bu arada kendi kalesine gol atan akifi kutlarım :D [/B] |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
he he:D:D....................................
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[COLOR="Red"]BURDAN BU ORGANIZASYAN TUTMAZ SİZ BU İŞİ YAPAMASSINIZ DİYENLERE GÖSTERDİK! ALNIMIZIN AKIYLA BU İŞİDE FETHETTİK! İNŞŞLAH SENEYE 2. YAPACAZ[/COLOR]
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
BILEREK ATMAK İSTESEM AATAMAM AMMA OYLE GOL hehe:D
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
GARDAS ELINIZE KOLUNUZA AYAGINIZA SAGLIKKKK
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
BU MAÇ OLMAZ DIYENLERE KAPAK OLSUNN
RESIMLER YAKINDA GELICEKKK |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
RESİMLER EN KISA ZAMANDA GELECEK BEKLEYIN
AZZ SONRA:D |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
bekliyoruz....senin gol de var mı bari:D
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img364.imageshack.us/img364/6026/21072008009mq3.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=364&i=21072008009mq3.jpg][IMG]http://img364.imageshack.us/img364/6026/21072008009mq3.6dab9af33a.jpg[/IMG][/URL] MACTAN SONRAA BIRAZ GORUNMUYO AMA IDARE EDIN :) |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
bide tanıtsaydın tanırdık arkadaşları:)
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
eline sağlık guzel olmuş!
****************** |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=gürün_güzeli;289386]bide tanıtsaydın tanırdık arkadaşları:)[/QUOTE]
net resımle r yuklenınce tanırsın :D |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=akifeker2;289389]net resımle r yuklenınce tanırsın :D[/QUOTE]
3 kişiyi tanıyorum sadece ama:D |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
RESIMLER GELICEK DIGER ARKADASLARIDA TANIRSINIZ.....................
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
inşallah seneye ben de oynarım :D
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=kocak58;289400]inşallah seneye ben de oynarım :D[/QUOTE]
valla gelmeyen çok pişman oldu! |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
ben istanbuldayım nasıl geleyim anca senye belki
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
CANINIZ SAOLSUN
AMA GERCEKTEN HARIKA BIR ORTAM VARDII BU ARADA MACMIZI SEREFLENDIREN DEGERLI BUYUKLERIMIZ AYHAN BAYRAK(YONETICI) VE BERAT.DEMIR ABILERIMIZE SONSUZ TESEKKURLERIMI SUNUYORUM |
-->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
yenilenlerin basina bnim adimi yazmaniz olmamis ama maci biz hak etmistim top bizi sevmedi
|
--->: -->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=yigido_furkan;289426]yenilenlerin basina bnim adimi yazmaniz olmamis ama maci biz hak etmistim top bizi sevmedi[/QUOTE]
he tabı tabı oyledır olm skor 16-10 nasıl top sizi sewmedi:D:D:D |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=gürün_güzeli;289371]bekliyoruz....senin gol de var mı bari:D[/QUOTE]
yok benım gol kendı kalemeya çektırmedim fotosunu :D:D |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
BI MAÇTA BOYLE GELDI GEÇTİ İNŞŞLAH İKİNCİSİ SENEYE!
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
kadın yeni albüm çıkarttı sen hala eskiyi koymuşsun:D
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
İŞİNE GELIYOSA ::D
************* |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
ay bu lafı nerden öğrendin sen en sinir olduğum laf haa:D:D
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
arkadaşlar abiler maç harikaydı yanı bu nu surekli yaparız dimi :D
ben şahsen çok zevk aldım yani herkesin ayağına sağlık tşk RESİMLER NE ZAMAN GELİYO :D:D:D |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
resımler yolda gelır !:D:D:D:D
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=gürün_güzeli;289472]ay bu lafı nerden öğrendin sen en sinir olduğum laf haa:D:D[/QUOTE]
işine gelıyosa:D ---------------------------------------- |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
hep kandırıyon akif ne yolda ne başka yerde:Dkimsede tık yok..
|
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
sabredın bıraz!:D:D
bakın ben nasıl sabredıyom :D |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
sus kandırıkçı:D............................
|
-->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
SON DK GOL ATTIM AMA YETMEDİ .....................
|
-->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
YANLIZ RESİMLERDEN BAZILARI ÇIKMAMIŞ BİLGİNİZ OLSUN
|
-->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
BU ARADA AYHAN ABİME TEŞEKKÜR EDİYORUM GECE YOLA ÇIKAMASINA RAĞMEN BİZLERİ YANLIZ BIRAKMADI YOLUN AÇIK OLSUN AYHAN BAYRAK
(BU ARADA ARABANIN KUMANDASI İÇİNDE ÜZGÜNÜM) |
-->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=haythuyt;289378][URL=http://imageshack.us][IMG]http://img364.imageshack.us/img364/6026/21072008009mq3.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://g.imageshack.us/g.php?h=364&i=21072008009mq3.jpg][IMG]http://img364.imageshack.us/img364/6026/21072008009mq3.6dab9af33a.jpg[/IMG][/URL] MACTAN SONRAA BIRAZ GORUNMUYO AMA IDARE EDIN :)[/QUOTE] BİTANEDE BENDE VAR ATAYIM.................... |
-->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=ABDULLAH DUMAN;289503]SON DK GOL ATTIM AMA YETMEDİ .....................[/QUOTE]
ABDULLAH BENDE 3 TANE ATTIM AMA TOP GERÇEKTENBİZİ SEVMEDİ AMA İNŞALLAH SENEYE YİNE OYNARIZ O ZAMAN TOP HERALDE BİZİ SEVER ŞUNADA İNANIYORUMKİ SENEYE İKİ TARAFTADA OYNARIZ HERKEŞE ÇOK TEŞEKKÜRLER |
--->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
Tebrik ederim arkadaşlar güzel bir organizasyona imza attınız
Ama şu resimler nerde sakın bu tarihi günün resimleri yok demeyin çok eski makineylemi cektiniz hani 15-20 günde cıkan :D Bekliyoruz Resimleri |
-->: --->: 1. GELENEKSEL SİVASLİLAR.NET FUTBOL TURNUVASI
[QUOTE=fertelliyim;289517]Tebrik ederim arkadaşlar güzel bir organizasyona imza attınız
Ama şu resimler nerde sakın bu tarihi günün resimleri yok demeyin çok eski makineylemi cektiniz hani 15-20 günde cıkan :D Bekliyoruz Resimleri[/QUOTE] abi ayhan abi atcakmış resimleri 15 20 gün sürmesede 13 gün sürer heralde :D:D:D |
| WEZ Format +2. ?uan Saat: 07:23. |
Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © - Bütün Haklar Sivaslilar.net'e aittir.